I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stunder du varit starkast i hela världen

Övrigt - Blandat

2008-12-16 14:23

Stunder du varit starkast i hela världen

för några helger sen blev min man medvetslös när jag var ensam med honom ute.. och flera gånger den natten fick jag bära omkring på honom för att skaffa hjälp och ja, ni hajar.
han är 193 cm lång ....jag är 173 och väger 54. ingen tungviktare alltså..ändå fixar man det på nått sätt!

jag har funderat lite på dessa stunder när man efteråt tänkt "vafan, hur klarade jag DET?" ni vet ex. historierna man hört om mammor som lyft bilar för att deras barn varit där under..det är rätt fascinerande och nu vill jag veta om ni har varit med om någon sån gång..

jag är discoverys ansikte utåt
Poet

2008-12-16 14:26
Adrenalin.

Sen där med lyfta bilar tror jag är en överdrift.
At the gates of Eternity...
Producent

2008-12-16 14:33
jag är starkast i världen varje gång jag dammsuger och hundarna är inne.

2008-12-16 14:35
Konstigt; hear hear.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-16 14:56
Ah det där har jag också varit med om, känns helt absurt i efterhand. När jag var typ 11-12 lyfte jag en hel traktor-gräsklippare (sån där som man sitter och kör) för att min lillasyrra hade hamnat under den.. vet inte hur mycket en sån kan väga men det är ju som en mindre bil. Helt sjukt...

(Sen hör det ju inte riktigt till historian att det var jag som körde över henne. Hon klarade sig undan med några rispor på magen, själva klipparna var uppfällda och inte igång! Hehe..)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2008-12-16 15:32
Konstigt

haha samma här. min "farliga" machohund är livrädd för dammsugaren.

2008-12-16 15:47
är alla hundar rädda för dammsugaren eller? en kompis hund kissade ner sig i början när hon dammsög, nu är han bara jävligt rädd och flyr in i ett annat rum..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-12-16 15:49
slog igång hjärtat på polaren som håller på och kolar på bussen.

kan ju sägas att det kändes jävligt nice att det inte blev mer drama av det pga andra detaljer.

2008-12-17 20:44
jag är alltid starkast i världen :)

2008-12-17 23:07

En natt kom jag hem och var tok full, jag öppnade kylskåpet och tog fram en bunt persilja som jag började tugga på. Jag insåg efteråt att det var spenat!
och vem fan är du?

2008-12-17 23:17
hahaha
fullfjädrad när jag kickat en gås..