I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag vill hitta henne igen!

Övrigt - Blandat

   

2008-12-15 00:22

Jag vill hitta henne igen!

Så här är min historia. (sorry eventuella stavfel och jobbiga meningsbyggnader)

Jag kom hem från Tyskland idag (Bremen)och igår var jag på Bio med min morbror.
När filmen är slut och popcornen ligger i magen beger vi oss mot bilen som står parkerad bredvid Biografen.
En grön Audi A3 med bokstäverna DEL (betyder att bilen är från delmenhorst en liten stad utanför Bremen) kör in.
Föraren i bilen har svårt att fickparkera trots att det fanns hur mycket plats som helst.
Den kvinnliga föraren har passagerare i bilen av samma kön.
Och tjejen som sitter bredvid..
oh my god..
Jag fastnade för henne hon var så sjukt vacker.
Hon hade dessutom sin ruta nere så jag hojtar till att de kan fortsätta backa för att de va en bra bit till bilen bakom. (de va rättare sagt min översociala morbror som började med att prata jag tog bara över staffetpinnen)
Den vackra tjejen tar ut huvudet och skrattar och ler över hela situationen, och är super trevlig. Jag skämtar till det lite och säger att om hon ger mig 2 euro så parkerar jag åt dom.
Vi små skämtar lite medans hon byter till förarsidan för att försöka parkera medans hennes polare lämnar ratten och glider åt sidan.

Den vackra tjejen lyckades inte heller efter några försök och åker istället längre fram en bit bort där hon kan bara åka in och ställa sig bakom en bil.
Jag och min morbror sätter oss i våran bil som jag kör.
För att åka ut därifrån kör vi i deras riktning, i bilen är jag helt lyrisk när jag säger till min morbror att hon var så jävla najs osv..
Då säger min as coola morbror att jag ska stanna vid hennes bil och klappa för att hon lyckades parkera.
Så jag stannar upp bredvid hennes bil strax efter att hon parkerat, medans jag vevar ner rutan ser hon mig och börjar le och tar sig över till förarsätet för att dra ner sin ruta.
Jag klappar och hyllar henne för att hon lyckades parkera, hon ler och skrattar med det finaste leendet jag sett på länge.
Under mitt lilla samtal med henne kastar min morbror över en nallebjörn som jag fick i biografen efter att ha köpt en meny anyway..
Jag skojar och säger att nallen är till henne eftersom hon lyckats parkera rätt.
Mitt under snacket så säger hennes vän något till henne, så jag kände mig töntig om jag skulle sitta kvar och vänta på att de snackat.
Jag åker därifrån istället..

När jag hunnit rulla en bit bort och under denna korta sträcka snackat om hur tagen jag blev av henne, och att jag borde ha gjort något skrivit mitt nummer på nallebjörnen eller vad som helst.
Så kläcker min kompanjon ur sig att jag ska åka tillbaks och skriva en lapp med min e-mail och lämna på bilens vindruta.
Jag kör tillbaks, men hittar såklart ingen penna.
Så vi bestämmer oss för att gå in i biografen igen för att låna en penna.
När vi kommer in ser jag henne stå framför en av biljettkassorna med sina tjejkompisar, hon ser mig och jag som stalkerkänslan av mig själv tar bort blicken och låtsas ha något jag ska göra (jättelarvigt jag vet)
Jag säger åt min morbror som frågar en man om han har en penna, att tjejen står borta vid biljetkassan, han säger att jag ska gå fram till henne och fråga om hennes nr eller mail.
Jag bangar såklart.. jag vart till is, kände mig så sjukt löjlig just då så de gick inte blev bara nervös.

Nä vi har vår penna nu så jag lämnar bara lappen säger jag.
Penna och papper är klart, jag skriver något i stil med "till tjejen som fick nallen xxxx@hotmail"
Men bilen står inte där?! jag och morbror åker runt i hela området men hittar inte bilen.
Det slutade med att jag lyssnade på Kanye hela vägen hem "and my head keep spinnin I cant stop havin these visions i gotta get with it"

Så vad kan jag göra nu liksom? inte ett jack shit! jag har inte ens ett namn.
De enda jag har är en grön Audi A3 från Delmenhorst, hur mycket kan jag få utav det?
Jag ångrar mig som fan för att jag bangade, känner mig bara mer patetisk nu.
För jag brukar annars inte ha problem att snacka med tjejer, men känns ofta som att de man ser allvarligare på är det svårare med.

Nå vad säger ni?
Har ni också fegat ut på någon? som fått er att ångra er i efterhand?
Varför är man så öppen för känslor när man reser utomlands? (nu menar jag absolut inte att jag är kär eller nått)
Tack för att jag fick skriva ut btw

och vem fan är du?