I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Efterlysning: ->VIT<- Microstereo!

Övrigt - Blandat

2008-12-11 03:03

Efterlysning: ->VIT<- Microstereo!

Den enda färgen min flickvän kan tänka sig på sin stereo är vit och hon vill ha en microstereo. Den enda jag hittar som iaf har vit pläd på högtalarna är denna: Länk till http://www.pricerunner.se/pl/34-1101083/Stereopaket/Sony-CMT-DH3-priser

men inte EN! enda av dessa vad jag kan se säljer denna modell i vitt utan endast i svart. Är det någon som har sett en vit någonstans eller vet någonstans det går att finna denna modell i vit? En dockningsstation till ipod som är vit är inget alternativ.

Hoppas verkligen någon kan hjälpa till här så jag blir klar med julklapparna i tid!

Tack på förhand.

SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Poet

2008-12-11 04:49
kan inte hjälpa dig, men fan vilket bortskämt fruntimmer du har. be henne vakna och ge henne fan ingen stereo över huvud taget.
"life's a garden, dig it."

2008-12-11 06:45
Balhoo: Hon driver inredningsaffär(SIA) och inredning är hennes liv helt enkelt. Hon har stenkoll på precis allt hon köper hem så det går i den stil hon har och ser hon en tom plats vet hon exakt vad som ska stå just där även om denna sak inte är uppfunnen ännu så väntar hon tills en sådan är uppfunnen eller så gör hon en själv. Det går liksom inte att förklara för henne att det går lika bra med en svart när precis hela lägenheten inkl tv och all annan elektronik går i vitt och vissa detaljer i mörkbrun och silver. Silver är inte aktuellt på microstereo om det inte är typ vitt tyg på högtalarna.

2008-12-11 10:21
Balhoo: vad sägs om att inte dömma någon du inte känner istället?
Follow the dao, right about....NOW!
Poet

2008-12-11 15:55
DjBrunte P22 - jaha. tycker fortfarande att det är galet. men kan ju iaf. säga dig att den stereon som du länkade antagligen visst har vit pläd på båda högtalarna. men på bilden har dom nog bara tagit bort den ena så man får se hur det ser ut både med och utan, då man får välja själv.

Fuzz - det sägs att jag dömer vem jag vill.
Poet

2008-12-11 16:00
fast det kanske inte var det du menade med "men inte EN!" kom jag på haha

2008-12-12 00:55
Balhoo: Om man kollar på de olika internetbutikerna så visar varenda butik en bild på en svart version, det är den jag är rädd att de flesta butiker säljer.

Jag ger 100kr till den som hittar en vit microstereo och 150 om den innehåller DVD.
Poet

2008-12-12 02:33
Länk till http://www.digiswe.com/sony-cmt-dh3.html

Länk till http://www.digiswe.com/sony-cmt-bx3-cd-mp3-usb.html

där har du två. hälsa bruden att jag ändå tycker hon är löjlig, hjälper dig bara för jag har drygat mig för mkt i tråden :)

2008-12-12 04:12
köp en svart och måla den vit? :)
cry me a river!
--> thcrew

2008-12-12 04:42
Haha bara jag som trodde han ville hitta en micro+stereo-apparat?
Bra idé för fan :O Skulle nog kunna köpa en..
Crocodile Dundee for president!

2008-12-12 09:05
Balhoo: Heh jo jag fann den också en stund efter jag skrev inlägget. Har mailat och frågat om det verkligen är den silver/vita för att vara på säkra sidan. Kanske blir en lyckad julklapp trots allt.

"Jo jag skulle hälsa från han där Balhoo att han tycker du är löjlig" :D

joda: i desperationens ögonblick är det nästan så jag har tänkt tanken.

Flip: Det var nog bara du ja och tror faktiskt inte den sålt speciellt mycket heller :)

2008-12-12 15:30
Även Digiswe hade den svarta så nu är problemet tillbaka :)

2008-12-12 15:41
Ring/maila runt till ställen där dom har den svarta och fråga om dom också har den vita men bara inte lagt ut den på deras hemsida.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-12 15:53
I live my life one videogame at a time.

2008-12-12 20:28
3fots_ninjan: Ja jag har kollat på den, det är precis i nödfall att den får gå, skulle hellre haft en med DVD. Den tidigare nämnda Sonyn är helt perfekt men inte en kotte som säljer den i rätt färg. Säljer man två olika färger finns det alltid en drop down meny som man kan välja färg i men en sådan har jag inte funnit någonstans.

2008-12-12 22:36
spraymåla?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-12-12 22:40
Åk ut till Media Markt, Nacka, var där häromveckan och minns att jag såg några vita bland ett flertal andra microstereos. De har en jävla massa att välja på.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.

2008-12-13 03:24

2008-12-13 03:28
Toastare

2008-12-13 13:36
Ring 80-talet och fråga om de har någon kvar?

hohoho
Jag skyller allt på Emma!

2008-12-13 14:03
hahaha bb
Fucks your life up crew
Tjabo!

2008-12-13 20:12
BB: Alla kan inte ha samma smak som tur är :). Önskar ju att hon hade en annan smak när man ser på utbudet men men.

Rizmo:
Hm, ja det kanske får bli något sånt men många nämner Media markt så kanske får ta o kika där också. Jävligt svårt att visa henne och fråga vad hon tycker om modellen utan att hon förstår också :D

2008-12-14 00:32
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.