silveri Ärligt? jag brukar också vakna med kramp i vaderna.. sjukt ont gör det!
Har inte varit med om någon jättesmärta men kommer ihåg när jag lirade fotboll med brorsan på gräsmattan här hemma. Jag stod i mål och han sköt, räddade med lillfingret som hoppade ur led, stod helt cp åt sidan, fyy va det kändes! Eller när jag cyklade hemifrån en badplats när jag gick i 6an kanske så ramlade jag över styret och skrapade i knät riktigt rejält, har fortfarande ett litet ärr kvar.
Live Hard, Die Young
jag blev seriöst överrullad av en taxi lördagsmorse, båda hälarna hann han med. Det första som poppade upp i skallen var "den där whoa-tråden", så jag fyller på med mitt bidrag. årskort hos taxi-stockholm när jag ringer och hetsar på måndag?
Hepp och pepp
När min bror armbågade mig rätt på ett utsträckt lillfinger, satt på akuten den sena kvällen dagen innan julafton.....
BAHA!
Redaktionen
2008-12-14 22:31
om ni laste mitt forsta inlagg sa har jag en toppning. ramlade ner fran diskbanken igar nar jag skulle byta glodlampa o ramlade ner med huvudet fore in i vaggen o axel gick ur led igen. denna gangen gjorde det annu ondare. forsta gangen sen jag fick har pa snoppen som jag skulle kunna ha gratit over fysisk smarta.
namaste
jävlar vad mkt smärta som folk utsätter sig för haha :P När jag var 4 så fick jag en fritös över mig som brände bort jävligt mkt hud. har fortfarande grymt stora ärr på överkroppen, armarna och lite i ansiktet. Det gjorde sinnesjukt ont, men hamna i chock sen tack och lov! :P När jag blev lite äldre så skulle jag klättra upp för en stolpe så jag gick och tog sats och sprang och hoppade upp på stolpen och omfamna den och då sprack mitt ollon haha. det gjorde asont men inte så ont som de flesta kanske tror :P om ni vill testa ngt brutalt som inte gör alltför ont så kan ni ju testa den :P
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine
Redaktionen
2008-12-15 05:04
soulbro90 whataphuuuuuuuukk hur lang tid tills du var normal?
namaste
tror d va när ja råka trycka ner hela handflatan på en platta som var på högsta värmen, hela hanflatan blev en enda jättestor blåsa efter ett tag, ända ut i fingspetsarna :s
ett hyffsat fall som resulterade i krossad skuldra, fraktur på rygg, ben och arm samt tre utslagna tänder. aj aj aj.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Producent
2008-12-15 15:20
min var när jag paja ena benet, slet av korsbandet, paja menisken osv.
soulbro90 det där är ju bara cp. du vann, vi kan skippa den här tråden nu.
Hepp och pepp
Producent
2008-12-15 16:49
när jag slant på skateboarden och föll baklänges på ryggen ner i stenmarken minns jag, det är nog det nyaste och kommer upp först men nog har jag allt känt större smärta t.ex när jag doppade hela handen i kokande knäck på julen när jag var 4 år smärtan minns jag inte men jag fick ha bandage i 1 år efter det
Producent
2008-12-15 17:25
jag doppade hela handen i kokande knäck på julen när jag var 4 år haha gjorde "ungefär" samma, fast jag tröck hela handflatan mot ett strykjärn, känns mer som jag böla i ett år, än fick ha bandage.
Jag är en mes & har aldrig varit med om något vidare allvarligt men jag dog tusen dödar då jag fick en erosion på näthinnan. Kändes som att ha en chili-doppad lastbil i ögat. Blir kallsvettig bara jag tänker på det.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap F23 Mjo, det var ju lite i klenaste laget. Kom med något bra eller kom inte alls.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
eller kom inte alls. Som när jag är med dig menar du?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap F23 Haha, och du tror att jag inte visste att den skulle komma? ;) Är det värsta smärtan månntro?
Det blir väl inte en mindre fet diss för att du är synsk! Hur menar du nu?
pimpslap F23 Jo för min del. Jag var redo. Inte vet jag, vart uppe sen 03, låt mig flumma. Jag har nästan konstant ont i ryggen, det är en ganska jobbig smärta. Gick in i ett soffben för två veckor sen och hörde saker gå sönder i lilltån, vilken fortfarande gör ont. Det var mest en hopplös smärta.
Ibland blir jag bländad när jag tittar på foton på jaquil för att han är så bildskön, det är en förlamande & hopplös smärta.
pimpslap F23 Jag har ju erbjudit mig själv till dig. It ain´t up to me. Efter en misslyckad fs tailslide för säkert 5-6 år sen så bestämde sig boxkanten att hacka sig in i mitt smalben. Det gjorde ont. Extra ont att cykla hem med det sen också.
fick en speta under nageln en gång nær jag gick i femman, sen har det också skvætt upp kræftsaft i øgat någon gång då och då.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
när jag var liten så lyfte jag mig själv med bägge händerna på glödheta spisplattor, skulle antagligen försöka se något ovanför. Det gjorde nå så fruktansvärt jävla ont jag vet inte hur länge efteråt.,.. man blev duktigt handikappad ett par veckor på kuppen
mama said knock you out
när en "kompis" länkade till en film på internet nyligen. en herre, butt naked, sätter sej på en glasburk. jobbar den längre o längre in. när hela är inne så säger det bara PANG och den går sönder. inuti honom. blodet rinner och han får plocka glas ur sin kroppsöppning. visserligen var det inte jag men det gjorde ont i mej att se detta och jag mår fortfarande dåligt när jag tänker på det. :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jag bröt benet när jag var typ 7-8 och när jag bröt armen när jag var 12. Det gör ont när ben knäcks alltså, länge med
SMÅLAND!
Min måste varit när jag fick öppen lårbensfraktur när jag var 16. Körde moppe, somnade, körde på en refug, fög i luften o träffade en stolpe med låret liggandes i sidled i luften så benetbröts rakt av framåt från låret o skelettet trängde genom alla muskler o stack ut på baksidan av låret. Fast iofs. när det hände kände jag inte så mycke.. sjukt obehaglig käsla bara då jag trodde hela mitt ben slitits av, men ändå satt kvar i mina byxor eftersom jag inte hade någon känsel från låret o ner, förlorade 1,5 liter blod o när jag tog tag i mitt smalben bara dinglade det löst i sidled frn där benet var av. Men ja, den brutalaste smärtan var väl dom första 2 veckorna efteråt på sjukan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.