Toastare
2008-12-08 00:03
nuss, Cat Power... släpper snart ny skiva!
Jag skyller allt på Emma!
jag e ganska söt :D
Vi finns i varje hörn
sjukt vacker brutta. paula patton.
RATED R!
there was allot of ugly ass people up in this bitch.. vad har ni för smak?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla vacker människa.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Knappast vackrast i världen, men jag tyckte Johanna Götesson som vann Stjärnor på is tillsammans med Marcus Fagervall var grymt söt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Ni är galna!
Selma hayek föfan!
Follow the dao, right about....NOW!
Producent
2008-12-08 11:44
yarah (hon till vänster) är kanske itne VACKEr. men hon har vart no 1 på min cutelist sedan 2005
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-12-08 11:45
iih!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Hon såg ju läskig ut på första bilden
lite förvånad över att ingen nämnt Charlize Theron. I mina ögon är hon närmaste perfekt.
ett tag hade jag en jättecrush på aishwaraya rai också.
vida guerra
medoria F26 haha de hade ja me aishwaraya är sjukt vacker.
Veronica Maggio !
Fucka ur!
Moderator
2008-12-08 14:28
jag är en apa mördade tråden med sin första lista!
Här är världens vackraste kvinna:
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent
2008-12-08 16:10
pereZosOo snicksnack
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Redaktionen
2008-12-08 16:42
kallemio fan jag vill inte tracka ner pa nagon eller nagons smak men vafaaaaan?
namaste
Producent
2008-12-08 16:45
jag gillar iofs hennes kläder på bilden!! alltså på riktigt. fast ja kanske om man har braller på sig också. eller sådana tjocka strumpbraller. vilket jag misstänker att hon inte har. alltså linda rosing
Producent
2008-12-08 16:45
.. kanske lite mindre klyfta också
Evangeline Lilly är ju utan snack - världens snyggaste människa, nånsin.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Linda Rosing ser ju ut som en man med blont hår och bröst! Fyyy fyy fyyy! Men smaken är som baken!
Ironi verkar inte gå fram på internet så bra hehe.. Stylist på syra
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Redaktionen
2008-12-08 17:31
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Vet inte varför, men det är någonting som gör att jag tycker Baby Dre (från Miami ink) är så otroligt het.
Hennes humor, hennes stil och allting runt henne gör henne så attraktiv i mna ögon..
(nu är det där en sämst bild kanske i och med att det knappt finns nå bilder på henne)
alltså den här mannen!
jag älskar att han älskar musik
jag älskar att han är så kreativ
jag älskar det han skapar
jag älskar hans stil
jag älskar att han är vettig
jag älskar att han verkar ha en så grym personlighet!
sen är han ju snygg också! vet inte om han är vackrast i världen men i mina ögon är han komplett!
scarlett johansson är galet vacker i lost in translation
Sen är det såklart word på Veronica Maggio också.
Får väl tillföra Penelope då!
my name is xelly smelly
Fan vilka näsor era "vackra" flickor har. ^__^
Jag gillar kråknäsor både på killar och tjejer, det är väldigt estetiskt tilltalande. Nu hade ju inte Jade Raymond (som jag postade bild på nyligen) det, men hon är inte desto mindre snygg för det.
ctrl+f+mellon..... =(
Här är mina bidrag:
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
Redaktionen
2008-12-09 01:26
fred_undead aah, sjalvklart! hade en van i gymnasiet som var lik henne, jag fick ta henne pa rumpan.
namaste
Både vackraste mannen (usch) och kvinnan i det här klippet, no shit!
Hon är så vacker så jag vill klättra upp i ett träd!
och vem fan är du?
Kattiga brudar kattiga killar katt katt katt, jag ar den anda som ser ut som en skatt, sa jag bjuder pa ett skratt!
David Bowie är en jävligt snygg kille. Eller hans utseende är så sjukt intressant.
Marisa Tomei är både klassiskt vacker och söt som en ekorre
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
måste fan säga att penelope ser ut som en snygg pundare av något slag. gillar ej.
RATED R!
Jag förstår inte hur jag kunde glömma Michael Ealy......