I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uteställen på söder

Övrigt - Blandat

2008-12-04 21:25

Uteställen på söder

Jag är i jakt/behov av ett nytt ställe att spendera mina helgnätter i på söder. Ett ställe som man både kan hänga och dricka öl på och samtidigt ta en session på dansgolvet om lusten faller in. Gärna minst 23. Någon som har något förslag?

http://www.sveafmx.com

2008-12-04 21:39
Vad är ditt gamla ställe?
finns väl en del, Kvarnen, Snaps, Ett ställe, Underbara bar eller vareheter, Debaser medis, Marie Levå, Mest.. etc
vadå? jag dyster?

2008-12-04 21:40
Jag har avverkat Snaps, Kvarnen, Mest och Underbara Bar. Marie Levå kanske kan va något, vart ligger det?
http://www.sveafmx.com

2008-12-04 22:04
hornsgatan 62 eller 66 eller nåt sånt.. dom har en bar som jag helt har missat och sen har dom en mörk källare där dom spelar pop på lördagar tror jag.. har varit där några gånger och känner mig mest instängd. om du söker på marie laveau som det egentligen stavas kanske du får nån vettig träff på google eller nåt. lite för hajpat också tycker jag, så jävla bra är det inte. då är Ett ställe tvärt om, bättre än det är hajpat men fortfarande långt ifrån bra. själv går jag helst till Balthazar för att det är soft. dom stänger iofs ett och där kan man inte dansa.. iofs är jag rätt kritisk till de flesta uteställen i stan så jag vet inte om jag är bäst på att tipsa om vart man ska gå, snarare vart man inte ska gå ;)
vadå? jag dyster?

2008-12-04 22:46
haha sånt jävla ställe....om du är på övervåningen kommer du skåda en toalett utan dess liiiike...
det är en unisex toalett..d finns pissränna och sen typ en stol mitten...såå när du står o drillar så kan d glida in lite fruntimmer...men d e helt normalt där ;)

skönt men jäkligt konstigt ställe ibland
vi är överallt!

2008-12-04 23:06
Balthazar är nice de har väl typ 4-5 mörka ölsorter på fat? :)
 DIF!

2008-12-05 20:13
söderkällaren har öl
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2008-12-05 23:16
pointdexter

ja, men ingen dans