I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tjuvringningar

Övrigt - Blandat

2008-12-02 19:57

tjuvringningar

hejsan!
det är så att min kusin som är 11 år har tjuvringt till armenien och sagt saker som..jag ska sätta på din mamma och de värsta fula orden ni kan tänka er..kanske hotfullt liksom.....(på armeniska då)
och killen ringde tillbax och hotade med att han ska ringa polisen..och så är kusinen orolig som fan nu och tjurig....finns det nån chans att det händer något?anmälning eller något sånt?
och han har ringt från ett comviq kort som bara är köpt från vilken kiosk som helst.....

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-02 20:02
Inte en blekaste, men din kusin är min idol<3
B

2008-12-02 20:03
inte helt omöjligt att armeniens armé, polis och special forces knackar på din kusses dörr snart..so watcha back!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-12-02 20:03
hahah jag tycker så synd om honom....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-02 20:04
nej men ja tänkte på att om de kontaktar polisen i sverige så ringer sveriges polis...eftersom det var brutala ord

2008-12-02 20:05
hahaha köp nytt kort till han bara

2008-12-02 20:08
haha ja men går det att göra nåt sånt?och kommer svenska polisen ens göra nåt o bry sig?

2008-12-02 20:09
jahbage

tror inte de kommer ses alls allvarligt då han bara är 11 och jag tror inte det kommer att bli några efterspel på det hela heller

2008-12-02 20:13
haha ok...men eftersom han är 11 år så bryr han sig inte om själva anmälningen..frågan är..kommer snuten ens ringa upp eller nåt?kommer sveriges polis bry sig om de ringer från armenien

2008-12-02 20:14
han är bara rädd att polisen ringer

2008-12-02 20:15
tror inte han behöver oroa sig för de så han kan va lugn

2008-12-02 20:16
men lägg av!!!
vafan tror du på det själv att människan kommer ringa?
dom sa väl till oss tusen ggr när vi var och busringde på dörrarna och busringde att dom skulle minnsan ringa både sercuritas och länsman, inte fan gjorde dom det, det är så man säger till barn för att skrämma dom.
Och om han nu mot all förmodan skulle göra det så skulle polisen säga typ, säger du det ah okej hejdå.

2008-12-02 20:16
haha ok..tycker så synd om lillen..hoppas han lärt sig en läxa bara

2008-12-02 20:36
Inte en chans att polisen i sverige ödslar tid på detta då de har mycket viktigare saker för sig. Som att ta drogpåverkade och sen bli nerbajsade hahahaha.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-12-02 21:59
Sa du inte kontant kort? Hur skulle han kunna spåra det från Armenien när inte svenska polisen kan göra det utan rätt omfattande arbete när det föreligger seriösa skäl för det....

Är nog rätt lugnt till 100%...sen så är det knappast någon som svenska UD eller Interpol skulle ta i hehe

2008-12-02 22:02
Om polisen i Sverige nu skulle få tag på det här så skulle dom "kolla upp det".
Dom har ju viktigare saker för sig. (Som om dom alltid svarar vad det än handlar om)
...vad det är, det varken du eller jag.
Vi finns i varje hörn

2008-12-02 22:05
din kusin kommer få smaka armeringsjärn..

2008-12-03 14:18
hahahahh 10 rapp rakt av

2008-12-03 15:11
Går inte att spåra ett kontantkort till en person, däremot vilken mast telefonen pekade mot när samtalet ägde rum met det är ju inte till mycket nytta.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.

2008-12-03 15:13
hahahaha
din lillebror vet hur man roar sig
Bebakshid Jamshid!

2008-12-03 20:26
tycker ni ska ringa till din kusin och spela lite Farbror Polis ;)
-ò_ó-

2008-12-05 17:47
magnetism P20

Haha va det du eller? :D

If you could reason with religious people there would be no more religious people.

2008-12-05 18:00
Vote for Negative as President! Då inför jag dödsstraff för tjuvringing!
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2008-12-05 18:04
Negative

Du har inte min röst iaf! Busringningar är fan kul, speciellt ifall man är bakis å hittar en japan eller thailändare på blocket som säljer nudelkryddor...
If you could reason with religious people there would be no more religious people.

2008-12-05 18:26
River

haha, oja, vem har inte bajsat på en polis, hur nu man gör det! ;)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-12-05 19:02
magnetism P20

1. Ät mycket kebab eller ärtsoppa (även fast du hatar ärtsoppa)
2. Råna en bank och se till å skaffa dig en jävla massa snutar.
3. Hota snutjäveln ner på marken och säg åt den att blunda.
4. Se till att vara bajsenödig.
5. Dra ner dina brallor samt kalingar.
6. Have fun!!

:) GL