I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Relationer-jämföra sig med ex?

Övrigt - Blandat

   

2008-11-27 19:48

Relationer-jämföra sig med ex?

Okej, jag har träffat en kille som jag verkligen gillar och jag vet att han gillar mig lika mycket. För 1 år sedan tog det slut med en tjej som han hade varit med i 2,5 år pga att hon var otrogen, och hon håller fortfarande på och hör av sig genom sms,mail och på msn trots att han sagt till henne att han verkligen inte vill vara med henne och han tycker att hon är ett psykfall som stalkar honom. Alltså, han vill inte ha något med henne att göra och tycker att hon är sjuk i huvudet, men nu till mitt lilla problem: Jag vet vem tjejen är eftersom hon är bekant med en av mina bekanta och nu jämför jag mig med henne! Först när jag såg henne tyckte jag inte alls hon var speciellt söt, inte ful heller för den delen, utan bara en random tjej. Nu helt plötsligt tycker jag att hon är skit söt! Och hon har ett mycket bättre jobb än mig och då känner jag mig i underläge där. Varför gör jag så?? Jag vet ju att min kille är över henne och inte vill ha nåt med henne att göra utan vill vara med mig, så varför plågar jag mig själv?? Är jag knäpp i huvet eller finns det nån som känne rigen sig i det här och gör nåt liknande?

it wasn´t me