my girl gotta girlfriend?
Jag kanske är jätte löjlig, men jag vet fan inte.. Jag har vart tillsammans med min tjej i snart 3 år och allt har gått relativt bra. Alla relationer har ju tjaffs mer eller mindre ibland, inge mer med det. Sen ett halvår tillbaka så har min flickvän börjat hänga med en tjej ur sitt "tjej gäng" extra mycket, dom brukar oftast göra allt tillsammans allihopa, men nu är hon mest bara med (vi kan kalla henne..) Linda. Inte nå konstigt med det tyckte jag, man har väll sina "perioder" med vänner.. Nu på senaste berättar hon att hon ofta går och tar en fika med Linda efter skolan osv. Kul för henne! Trevligt! Inget mer med det liksom. Fast jag börjar tycka att det känns lite konstigt, och jag ska berätta varför.. Jag har festat med min flickvän & linda och alla andra tjej vännerna ett flertal gånger. På dessa fester har jag fått höra mycket skvaller och tjejsnack, då jag oftast är ensam kille, i stort sätt.. På så vis, så vet jag att Linda har haft sex med en tjej förut, hon berättade det i någon form av alkohol-lek vi körde. Detta har jag inte tänkt så mycket mer på förens nu, när dom helt plötsligt är väldigt goda vänner. Under våra 3 år tillsammans, så har hon aldrig någonsin åkt och vart med en tjej kompis, för att sedan stanna där över natten.. Det har hon dock gjort nu ett flertal ggr med Linda. Och dom sover aldrig hos henne, utan bara hos Linda. Min flickvän har skämtat med mig flera ggr om att hon är bi, men mest på skämt när något liknande bara ha råkat komme på tal. Dock så har hon alltid haft sen jag träffa henne, "läggning" på ett community som : "Inte säker" Kanske de åxå, bara för skojskull, vilket hon sa till mig då med. Alla dessa småsaker ploppar upp desto mer jag "gräver i det". Även när vi har haft sex, så har vi båda involverat en till person i fantasin, och alltid en tjej, som hon väljer.. Jag tror det är för att få mig att gå igång, men som sagt under omständigheterna så blir jag fan osäker.. En till sak jag kom på i skrivandes stund, är sättet hon smsar på när hon är med Linda. Hon skriver väldigt söta saker till mig, och avslutar med saker som "kyss" och "pussas" vilket hon aldrig gör i vanliga fall? Känns som hon har dåligt samvete, eller inbillar jag mig? När jag är med henne så smsar hon flertal ggr med linda, inget hemligt så hon gömmer telefon eller nått, men dom verkar ha lika bra kontakt och lika ofta som jag med henne.. jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller säga till henne? Jag har på känn att något är fel..
jajjamensan
tjejer kan få tjejcrushes som kompisar ibland.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det enda vettiga du kan göra är väl att konfrontera henne. om du inte gör det kommer du ju bara förgås av spekulationer. men att konfrontera henne är ju också samtidigt riskabelt, för att du då på ett sätt säger att du inte litar på henne och misstror henne. men att bara bli ännu mer misstänksamn och börja spionera på henne och börja kolla hennes mobil vore som sagt var ännu värre, bättre köra med öppna raka kort.
Sluta upp med tramsiga uppmaningar och liknande. Svara i tråden om du har något vettigt att framföra! /Rallare
Tråkig sits asså, konfrontera henne, men om det bara är sex emellan tycker jag allt att du kan få vara med, då slipper dom smyga med.. 3 är bättre än 2 eller hur är det den går?
Fucks your life up crew Tjabo!
Virtual_Sexuality Det är ju lika mycket otrohet om hon gör det med en tjej som om skulle göra det med en kille. satans-åxå Det enda du kan göra är att prata med henne.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
"HÖHÖHÖHÖ sätt på båda!!! SAMTIDIGT! fatta vilken kille du är dårå knullaknulla21!!!"!!" suck.. Men iallafall, det är tärt att få råd som "prata med henne direkt bla bla" så flytta ner det på listan ett tag. Först kan du ju börja fundera om det kanske har eskalerat lite i ditt huvud? Bara för att bruden aldrig sovit över hos andra kompisar behöver det inte vara något speciellt för att hon gör det nu. Man har olika slags relationer med olika vänner det vet väl du också, och alla andra som har mer än två vänner. Den här nya kompisen kanske är lättare att vara med och de kanske verkligen går ihop som vänner har mycket gemensamt osv, det behöver inte betyda att de har en kärleks- eller sexrelation. Tänk såhär då, om den här Linda-personen inte hade berättat att hon hade haft sex med en tjej innan och din flickvän aldrig hade "skämtat" om sin läggning, hade du verkligen ens haft dessa tankar då? Jag tycker inte att du ska låta svaga misstankar förstöra relationen med din brud, för börjar tilliten försvinna (ni borde ju ha byggt upp nån sån eftersom ni varit ihop i 3 år) fuckar det upp mycket. Om du visar för henne att du inte litar på henne kommer nog hon börja bete sig så mot dig med. Om du får nåt konkret bevis kan du ju börja oroa dig. I värsta fall har du en bisexuell brud som ligger med sin bästa kompis. Vad ska man göra?
One chapter a day
Luth jo självklart, men om det inte är annat än sex med en tjej, tycker jag att gott att kan bjuda med sig sin snubbe liksom, från början då också.. så jag formulera mig väldigt kort o dåligt där..
Haha. Jag hade ett väldigt löst förhållande med en brud som jag dumpade efter ett år ungefär, hon var tillsammans med en brud i 2 år efter det. Mina polare brukar mobba mig att jag gjorde henne flata. Först var jag fundersam , men ser mest det komiska i det nu :D
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Moderator
2008-11-18 23:47
Zoned sa det. Ni kan stänga tråden nu. Till och med hennes trötthet i början var on point.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
virtual sex: det förutsätter ju att "linda" är bisexuell. en flata får nog inte ut särskilt mycket av att vara med ett annat par, då hon ju inte tänder på killen i paret.
En till sak jag kom på i skrivandes stund, är sättet hon smsar på när hon är med Linda. Hon skriver väldigt söta saker till mig, och avslutar med saker som "kyss" och "pussas" vilket hon aldrig gör i vanliga fall? Låter som att hon överkompenserar för att verka normal. Sorry dude, men om jag var i dina skor så skulle jag tro det värsta fan.
Så, läs nån artikel på internet vad man ska titta efter om man vill veta om nån ljuger, sen konfronterar du henne. Jag orkar inte rita ett flödesdiagram i paint så jag skriver det istället.
(1)Du konfronterar henne
(2-1)Erkänner
(2-2)Nekar - verkar ärlig
(2-3)Nekar - verkar ljuga
Om (2-1) så följer du ditt hjärta.
F Om (2-2) så kommer du få köpa den obligatoriska blombuketten om du fattar.
A Om (2-3) så finns det två alternativ:
(2-3-1) Du callar hennes bluff.
(2-3-2) Du låtsas som att du tror henne och ältar det i evighet tills förhållandet går under pga din oförmåga att lita på henne.
F Om (2-3-1) så finns det två alternativ:
(2-3-1-1) Hon erkänner att hon ljuger.
F (2-3-1-2) Hon nekar.
A eller F A = Du är ett Ass för henne
F = Du failar förhållandet
I det här trädet så finns det fem möjliga utgångar, 2st är att du failar förhållandet (antaget att du gör slut med henne om hon legat med bruden), 2st är att du är en röv, och en är antingen A eller F.
Det blir alltså 50-50 på vilket det blir.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Sorry, det blir 60-40 såklart. 60 att det tar slut, 40 att du är ett ass. Räknade ihop dom möjliga sluten lite fel...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
bäst. så himla bäst.
One chapter a day
Tänk om kärlek var lika enkelt som sannolikhetsträd... Då skulle jag ha IG i kärlek, för det är såklart, 70 att det tar slut, 30 att han är ett ass. Jag har IG i tänka såhär klockan tre... Allt står ju klart o tydligt och ändå får jag det fel två gånger :S
shakes hade du det memorerat eller saxade du det från någonstans? häftig teori det...
hade du det memorerat eller saxade du det från någonstans? häftig teori det... Ritade upp dom möjliga händelserna i form av ett träd, och kollade vilken konsekvens varje avslutad gren skulle ha. Inget jätteadvancerat.
är du säker på att hon sover hoss "linda" då ? , you never know ..
Survival of the fitest only the strong survive.
afropolack hahaha, den där är ju bara för cruel!!!
Hon kanske har upptäckt att linda kan ge henne saker som inte du kan... nej men, jag tycker det låter som att du fått en konstig idé bara, men prata med din egen tjej, det är väl ingen på whoa som vet vad hon har för sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förutom "
the obvious" Försök se det som en vanlig "heterosexuell" otrohet. Jag menar, sätter du resonerar nu är exakt desamma som man gör när man misstänker sin partner vara otrogen. Lägger ihop 2 och 2 på ett sätt som man bara kan skratta åt om ett år.
Välj sida;
- Var sneaky, fortsätt som du gör nu. Ta reda på information, och släpp sen bomben för henne
"I KNOW!" - Var ärligt. Förklara dina tankar kring henne och Lindas "vänskap". Bered dig dock att hon kommer gapflabba i ditt ansikte, oavsett om dina misstankar stämmer eller inte.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
vad är skillnad mellan en heterosexuell otrohet och en homo/bisexuell otrohet? Blir ju min fråga då. Och på vilket annat sätt kan man se det?
Håller med Chicos andra alternativ. Förklara dina tankebanor för henne hellre än en "är du otrogen?" med anklagande underton. Vet du inte vad du ska säga så kan du praktiskt taget läsa upp (eller be henne läsa) ditt första inlägg i tråden.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Tror du trådskaparens misstankar skulle öka eller sänka om vännen var en man? "Det ska inte spela någon roll" säger du då. Nä, men så är det idag. Alltså ska han lägga de tankarna åt sidan, och behandla hela grejen som om vännen var en kille. Det jag menar är att anledningen till hans osäkerhet är ju för att vännen är tjej. Annars skulle han säkert gått ape-shit för länge sen.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
It's a girls crush. Behöver inte betyda att det är något sexuellt på gång. Alla goda vänner av det kvinnliga könet som jag känner har haft en sådan crush. Vänta några månader, så kommer du se att det lagt sig, då är hon inte lika "kär" i Linda längre. But then again, best thing would be to confront her.Love!
At the gates of Eternity...
Jag har aldrig haft nåt liknande. Man är kär fast ändå inte? Eller?
One chapter a day
Det är så kul med alla dessa män som tror att de kan kvinnor så himla bra... herrejesus vilken illusion ni lever i.
men just för att det är en tjej kanske hans flickvän inte heller räknar med att han kommer misstänka något. nu kan hon i godan ro gå bakom hans rygg och knulla någon annan. hennes sms tolkar jag bara som väldigt mycket dåligt samvete från hennes sida. vad jag undrar är om hon någonsin valt "linda" framför ts, och på hur hon då motiverat det. och jag fattar verkligen inte vad bc99 pratar om när han babblar om girlcrushes, men så kanske han blivit bedragen fler gånger än han vill låtsas om.
ser inte det roliga i att "skämta" om att man är bi...
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
pusherman: ofta skämtar man om saker för att se hur folk reagerar, och det tror jag är vad som hänt här. Hon vill se vilken typ av reaktion något sånt här väcker hos hennes pojkvän för att veta om hon ska berätta eller inte. Tror jag.
Jag vill mest veta hur det går till när ni båda två, under sexakten, involverar en annan kvinna i fantasin? Stönar ni fram ett extra tjejnamn och så, eller hur fungerar det rent konkret? Kanske är jag som är lite amish, men jag förstår inte riktigt :(
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DrKista Hah! Det funderade jag på också. Berättar ni nån slags erotisk saga för varandra innehållandes er och en annan tjej? Eller har ni nån slags female version av Molgan som är med och pillar och trixar eller?
One chapter a day
Jag håller med Snara F19! :D En "girls crush" har jag då aldrig haft, och det är sällan jag känner igen mig i killars tvärsäkra påståenden om kvinnor heller. :P Vidare är jag också nyfiken på hur ni implementerar denna imaginära tredje person i er sexakt?