bjuden på fest med temat jorden runt, utklädnat?
Yes, som rubriken. Har blivit bjuden på en fest med temat "jorden runt" självklart ska jag klä ut mig, men vad?! Tänkte sopa mattan med hela gänget på festen och behöver därför Whoa-folkets hjälp! Slanga upp alla ideér ni har!
Can't break necks in boxes
klä ut dig till jordglob eller nått
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Luftballong med mustasch.
kanske borde kla ut dig till nagot som skyddar omradet ovanfor rumpan.... HAHAHA Kunde inte lata bli :D
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
En u-båt !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
moffacurry P16 Hehe, jag är helt återställd nu, så jag är redo om någon utmanar mig på dart ;) Jag kom på att en pyramid kanske funkar? heltäckande då, lätt fixat med ståltråd och någon beige duk. vad tror ni på det?
du lär ju skaffa ett klädesplagg representativt för massa olika hörn av jorden ^^ täck hela jorden runt.
Skriv jorden runt i pannan med permanent marker! Eller varför inte, tatuera in det i pannan, då sopar du garanterat mattan med alla! Även efter festen ;-)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
klä ut dig till backpacker. hippiekläder, stor fullpackad rygga och va så hårig/skäggig du kan. (om du är kille alltså..) skippa gärna duschen en vecka eller så innan.
One chapter a day
Zoned F20 Det kommer bli sjukt jobbigt att runt med en fullpackad väska hela kvällen. Plus att jag tror inte att det är så uppskattat om jag går runt och sprider en odör som är värre än hmm, ja någonting. Kom på att man kan vara en midsommarstång? Täckt med löv, armarna rakt ut, och sedan dom där ringarna på vardera arm. Dock är det lite tråkigt att ta någonting ifrån Sverige
whosa
att klä ut sig på maskerad har ingenting med bekvämlighet att göra!
Tänkte sopa mattan med hela gänget på festen Och vad föreslår du då som är bättre än att gå runt och lukta skit kanske? Du kommer ju definitivt att få den uppmärksamhet du vill ha.
Vi kan göra såhär istället, anländ i ryggan (du kan ju packa den med papper eller vadsomhelst bara du fyller ut den) men när det blir jobbigt byter du lite diskret ut den mot valfri magväska. Så fort du ser en kamera åka fram slänger du på dig väskan och poserar fint. Så kommer det iallafall verka som att du var cool nog att bära upp din outfit. För alla vet väl att det är bilderna som kommer upp på Facebook dagen efter som räknas, inte själva festen.
Kom på att man kan vara en midsommarstång? Täckt med löv, armarna rakt ut Haha ja för det är ju inte alls jobbigt menar jag. Och löven som du kommer drälla omkring kommer absolut att uppskattas av övriga festdeltagare, särskilt värden/värdinnan.
One chapter a day
Japansk turist, helt klart.. Fet kamera runt halsen, magväska, khaki shorts, nån ful skjorta och gympaskor. sen ska du vara skit glad hela tiden :)
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Eller så får du köra med olika olika utstyrslar en american en fransman, en japan en arab och en afrikan
DIF!
En resväska
Trodde du ja!
den sista var fan bäst! Resväska! lätt att du ska klä ut dig till det!
socissi.wordpress.com
Klä ut dig till ekvatorn. Det är bara att skaffa en rockring sen glida ut...kom ihåg att jucka bara annars ramlar ringen ner... haha vilken jävla syn helt naken med en rockring...juckandes
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
som Lollarn sa, klä ut dig till en Japansk turist med kamera runt halsen och allt de där!
Live Hard, Die Young
är du fet så måla dig som en jordglob XD
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Jag hade högre förhoppningar på er Whoa! Det är nästa helg, så ni får några chanser till. Annars blir det väll majstången, även fast den är jävulskt tråkig.
varför inte resväskan då? kan ju bli hur kul som helst
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Jag skulle lätt köra på backpacker eller resväska. Det sistnämnda är ju ascoolt! (Inlägget ändrat av Rachel 2008-11-27 18:45:00)
Delam tange barat
Du går dit, och så har du sex med en tjej från varje kontinent. När festen är slut kan du säga: "Ikväll har jag tamejfan varit Jorden Runt!"
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
klä ut dig till ett land tex finland. är du av modell störe så kan du ta ryssland
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
mephisto haha word!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
pilot hade jag kört på ..
Survival of the fitest only the strong survive.
För alla vet väl att det är bilderna som kommer upp på Facebook dagen efter som räknas, inte själva festen. Såå sant som det är sagt haha...
Resväska var ett sjukt hett tips tycker jag, Jordglob är ju med cleant... Majstången som du sa är ju fan sämst hittills!!
Du kan klä ut dig till han i Sällskaps Resan annars!