I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer - Naglar?

Övrigt - Blandat

   
Producent

2008-11-11 22:26

Tjejer - Naglar?

jag har suttit och tittat på google bildsök på naglar i kanske 30 minuter och förundrats över grejen med 3-art på naglarna. nu vet jag att whoa förmodligen är en minoritet när det gäller sådana blaffiga ghettonails. men ändå, ni kanske känner någon och vet varför dom tycker det är snyggt?

dom enda svenskar jag har sett med ghettonails är tjocka damer som vill vara lite "fräcka" (har oftast typ piercing i ögonbrynet och kort, spretigt, färgat hår). men ja. jag undrar VARFÖR?

sedan undrar jag vad dealen är med skitlånga naglar överlag. det borde det kunna vara fler som kan svara på iallafall.

jag vill tillägga att jag tycker att det faktikst är snyggt med förlängningar om det är med måtta och ser naturligt ut! kan tänka mig att förlänga lite själv kanske.

(Inlägget ändrat av Louder 2008-11-11 22:31:46)

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."