I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer - Naglar?

Övrigt - Blandat

Producent

2008-11-11 22:26

Tjejer - Naglar?

jag har suttit och tittat på google bildsök på naglar i kanske 30 minuter och förundrats över grejen med 3-art på naglarna. nu vet jag att whoa förmodligen är en minoritet när det gäller sådana blaffiga ghettonails. men ändå, ni kanske känner någon och vet varför dom tycker det är snyggt?

dom enda svenskar jag har sett med ghettonails är tjocka damer som vill vara lite "fräcka" (har oftast typ piercing i ögonbrynet och kort, spretigt, färgat hår). men ja. jag undrar VARFÖR?

sedan undrar jag vad dealen är med skitlånga naglar överlag. det borde det kunna vara fler som kan svara på iallafall.

jag vill tillägga att jag tycker att det faktikst är snyggt med förlängningar om det är med måtta och ser naturligt ut! kan tänka mig att förlänga lite själv kanske.

(Inlägget ändrat av Louder 2008-11-11 22:31:46)

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Poet

2008-11-11 22:27
Vad är tre-art?

Jag tycker långa naglar är snyggt, men opraktiskt på alla vis. Dom måste fastna i grejer och gå av hela tiden, och man klöser sig på dom?

/Är inte tjej, men har erfarenhet av naglar.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Producent

2008-11-11 22:40
oj jag skrev fel. 3d-art skulel det stå!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent

2008-11-11 22:44
lägger till några bilder så ni fattar vad jag menar:

3D-art:

långa äckliga naglar:

perfekta naglar:
Rappare

2008-11-11 22:50
Jag har en klasskamrat som insisterar på att ha sånna däringa aslånga förlängningar som är målade i konstiga färger. Jag har försökt få ur henne ett vettigt svar på varför hon har det så, men hon verkar inte vilja svara på det.
Själv tycker jag att man kan få se ut lite som man vill, men det måste ju vara sjukt otympligt. Speciellt med tanke på att vi går en musiklinje och hon blir tvungen att spela gitarr lite då och då.
Producent

2008-11-11 22:51
klart man får se ut som man vill! frågan är bara om man blir accepterad för det eller inte :D

är hon tjock och tant? :D jag vill se om min teori stämmer!
Rappare

2008-11-11 22:54
Accepterad för det? Mja, jag stör mig ganska rejält på henne men det har ingenting med att hon har långa naglar att göra. Däremot så pratar (läs skryter) hon alldeles för mycket om sina naglar, vilket gör att jag bara vill knäcka dem.

Hon är inte tant iaf, så kan vi säga :D
Producent

2008-11-11 22:56
du kan visa henne detta inlägget, så kanske hon slutar! e-maila det anonymt till henne :D

2008-11-11 23:00
Jag buntar ihop sånna naglar med "bambu"örhängen. USCH!

Rappare

2008-11-11 23:09
fyra

Jag har en känsla av att hon bara blir glad över att någon uppmärksammar henne. Dessutom hade hon säkert antagit att det var jag eller min gode vän Tim.

2008-11-11 23:12
Intressant att en tråd riktat till tjejjer ofta blir en kvällschat med killar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-11-11 23:14
louder. aww. men dom hjärtformade är faktiskt söta :D fast jag har itne ens hål i öronen längre, så du lär inte behöva störa dig på mig :)

scrotum. haha!! åh ja. bara att igga kanske. och jag vet själv hur störigt det är när människor itne är korrkta. jag hade en i min klass på gymnasiet som vägde 120kg+ och skulle envisas med att ha på sig sådana tröjor som liksom slutade precis nedanför naveln, så man såg lite av magen. och sedna så hade hon jeanssom gick över fettbulan nedanför, så det skulel se ut som hon hade platt mage. hoppas du fattar vad jag menar för det är lite svårt att förklara.

jag tänkte "du lurar ingen" varje dag då jag såg henne.
Producent

2008-11-11 23:15
hiccory. alltså den är väl riktad till vem som helst som vet något om fenomenet som borde dött ut med 90-talet
Rappare

2008-11-11 23:27
Jag tror faktiskt inte att jag förstår, men det låter lite läskigt.
Producent

2008-11-12 01:21
Rappare

2008-11-12 11:43
Hahaha, schysst bild xD Du lägger ner tid på mig, det gillar vi.
Ser lite lurigt ut faktiskt.

2008-11-18 01:37
jag gillar bamboohoops örhängen. =( och jag gillar långa naglar =( jag e en tjock tant =( fan va illa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-18 09:16
Långa naglar i allmänhet är ju äckligt, 3d-art går inte alls hem. Sån fransk manikyr som på fyras bild nr 2 är det enda som gäller för mina naglar. Men gärna bambohoops-örhängen!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"

2008-11-18 22:28
jag gillar långa naglar, men då ska dom vara rundade. jag gillar det för att jag inbillar mig att jag passar i det och för att killar tycker det är sexigt. att ha raka kanter som gör att naglarna ser avkapade ut är så jävla äckligt att jag inte vet var jag ska he mig. ofta kombineras denna typ av nagel med en äcklig färg som gör att jag inte kan tänka annat än "porrfilm porrfilm porrfilm" när jag ser dem. och om man också har en allmänt skrikig stil med stora örhängen och massa andra smycken, fula tights och försöker efterlikna leila k är man ju helt tappad.

2008-11-18 22:51
iiih jag älskar Ricky-lake-naglarna! har inga själv nu, pga jag inte kan prioritera naglarna ur ekonmisk synvinkel at the moment!

för mig tror jag bara att det handlar om en slags fascination, just dom olika färgerna och mönstrena, och för att jag älskar 80-talet, modet, sminket, Naglarna!

"en allmänt skrikig stil med stora örhängen och massa andra smycken, fula tights och försöker efterlikna leila k är man ju helt tappad."
haha, känns jävligt träffande! men precis en sån stil älskar jag!

Producent

2008-11-19 17:16
medoria. JA mandelnaglar eller vad dom heter menar du va? jag tycker också dom är minst äckliga. och faktiskt riktigt söta!

madmadde: omfg. säg inte att du är vit. :D jag har bott i hamburg för länge för att kunna uppskatta new rave och fresh prince-stilen. sedan är det baaaa såååå 2005. ~~2-0-0-5~~

mellong men du är ju en sådan som passar i allt snygging där.

jag hade glömt av denna tråden. hehe

2008-11-19 18:46
de ska vara kortklippt och fräscht. Fransk manikyr känns väldigt slitz wannabe typ Helena Flodén

(men jag kör också bamboo hoops i alla former både guld och silver)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Producent

2008-11-19 18:52
haha åh! det blir läsning i den bloggen dom kommande 30 minuterna.
Producent

2008-11-19 18:56
haha!! gud enola. du har så rätt!

taget från bloggen enola postade

2008-11-19 19:55
Jo jag vet, jag har "stalkat" henne i 2 år snart. Hon hade även en egen hemsida som var väldigt underhållande, tror tyvärr att den är nere nu.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Rappare

2008-11-19 22:54
Enola

Sjukt ful brud för övrigt.

2008-11-20 00:58
men fyra, din charmör där!

2008-11-27 18:17
inte för eller emot

1. beror på VILKA färger och mönster (geometriskt är nice!)

2. på vad du har till

Länk till http://decidastyle.blogspot.com/2008/07/pauline.html
lite liten bild men

classic Quasimoto nails t höger Länk till http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=4858719

doorknockers har däremot tröttats ut ganska rejält
www.2faced1.com
Rappare

2008-11-27 23:31
decida

Man måste vara vän med personen på Myspace för att kunna se sidan.

2008-11-28 21:35
Naglar är juh undebart! Själva grejen med dem för mig är att så fort jag sätter på dem och ett par riktigt stora örhängen så går man in i en roll...Perfekt för en lördagkväll.. att ¨få vara en bitch-- Så fort naglarna kommer på får jag lite mer självförtroende blir lite kaxigare...

Hälst ska det juh vara rosa en och en halv centimeters.... men till vardags blir det juh kortare fransk manikyr naglar... Sen ska man juh inte underskatta hur trevligt det är att fixa med naglar, sätta på dem...Blir juh lite bäng i huvudet av allt lim och akryl produkter..hahaha nu vet ni hemligheten ..

true love is so rare, but don`t u worry i`m going no were//MRS MONDAY