I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hade 5,4 promille i blodet

Övrigt - Blandat

   

2008-11-06 18:34

Hade 5,4 promille i blodet

Hej.

Det var så här att i Lördags så hade min kompis några couch surfers från Irland hemma hos sig och vi bestämde att vi skulle supa lite med dem.. För att göra en lång historia kort så sluta det med att jag vakna på akuten dagen efter och dom sa att jag hade haft 5,4 promille i blodet..

Till saken jag vaknade relativt full på söndags morgonen på en sjukhus brits. Det var lite som i en zombie film, jag vakna ensam i ett sterilt rum med en nål i armen. Så klart att man får lite panik efter som det sista jag minns var att jag drog två 6or sprit av nåt slag... så jag börjar riva lite i nålen men helt plötsligt kommer det in en sköterska:
hon: Hej
jag: Hej
hon: du kom in medvetslös med 5,4promille i blodet i natt
jag: kan du ta ut nålen
hon: okej
sen börjar hon riva osv osv.. jag får mina kläder, sen har jag lite minnes luckor. Det jag vet är iaf att jag hade sån jäkla panik/chock att jag bara ville där ifrån så jag praktiskt taget stormar iväg från akuten när jag fått på mig mina kläder. När jag kommer hem till min kompis så däckar jag på hans soffa i ca 7-8 timmar. Efter detta åker jag hem till mig och min sambo.

senare på kvällen när jag ska duscha så upptäcker jag att dom har haft massa klisterlappar på mig, två på vardera sida av höften, x antal på bröstkorgen och på vardera axel.

Såklart detta väcker lite frågor, som vad har dom gjort med mig egentligen? (antar att jag fick magpumpas)
jag är fortfarande i dag lite skakig och man går runt och funderar ganska mycket på vad som egentligen har hänt. Är det så att man kan få nån typ av psykos av alkohol för jag känner knappt igen mig själv i bland?

sen undrar jag om det är nån som har haft samma upplevelser? vad hände se? kontakta sjukhuset dig efteråt av nån anledning?

Tacksam för de flesta svar som är relevanta...

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...