I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hör upp alla lössnusare!

Övrigt - Blandat

2008-11-09 20:32
med tanke på att jag, när jag snusar lös, aldrig tar ut snuset utan sväljer några korn då och då, vilket innebär att snuset försvinner av sig själv.

Fyfan vad vidrigt mannen! skämms.
Graffare

2008-11-09 21:04
kör trippelportioner, det är nice
They called me Mr. Glass
Rappare

2008-11-09 21:45
Nick-K

Varför är det vidrigt? Snuset rinner ju ändå ner i magen, oavsett om man snusar lös eller portion, så man kan ju lika gärna hjälpa det lite på traven. Man får ju ut mer av sin snus.
Om man tycker att snus är vidrigt i allmänhet så är det en sak, men då kan man inte tycka att det är okej att snusa portion och inte lös.

2008-11-09 21:54
Att runka och lägga satsen i strumpan för att nästa dag torka bort ketchupen runt munnen med samma strumpa är typ fräshare än snus.

Börja rök.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Rappare

2008-11-09 21:58
ayatolla

Jag tycker snarare att det är sunkigare att röka, med tanke på lukt och dylikt. Men det här var inte vad tråden handlade om från början, va?

2008-11-09 22:01
Lukt? Ja snus är ju i princip luktfritt som surströmming ungefär.
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Rappare

2008-11-09 22:05
Snuslukten är ju lätt att dölja, cigarettlukten däremot...

Men jag tycker verkligen inte vi ska ta den diskussionen i denna tråden.

2008-11-09 22:07
Men det här var inte vad tråden handlade om från början, va

Tråden dog väl när någon föreslog att han skulle tvätta händerna.
Rappare

2008-11-09 22:07
Det är ju visserligen sant.

2008-11-10 01:24
Scrotum
Varför är det vidrigt? Snuset rinner ju ändå ner i magen, oavsett om man snusar lös eller portion, så man kan ju lika gärna hjälpa det lite på traven. Man får ju ut mer av sin snus.
Om man tycker att snus är vidrigt i allmänhet så är det en sak, men då kan man inte tycka att det är okej att snusa portion och inte lös.

Inser du hur mycket mer mängd snus du får i magen på det viset?
Jag tycker iofs att snusa är lite vidrigt, men snusar dock själv.
Jag snusar portion men har köpt lös några gånger och tycker inte att det är speciellt mycket vidrigare än portion.
Rappare

2008-11-10 01:26
Jag inser hur mycket mer mängd snus jag får i magen på det viset.

2008-11-10 01:36
Och ändå fortsätter du?
Sorry vill inte låta som din mamma, det är din kropp.
Rappare

2008-11-10 01:44
Precis, jag tycker det är värt det, det är mycket godare. Dessutom snusar jag (vilket jag nämnde tidigare i tråden) oftast bara portion, men när jag snusar lös så sväljer jag tills snuset är borta.
Att det är dåligt för min kropp har dessutom ingenting att göra med att det är vidrigt.
Groupie

2008-11-10 01:47
jag har snusat ettan lös i snart 10 år. För mig fungerar inte portion eftersom det dels inte smakar lika gott och känns fejk på flera olika sätt.

Den stora fördelen är att man kan sova med portion inne och lättare kan göra sig av med snusen när man är klar.

Men att baka med så man får snus i naglarna är väl inget bekymmer, använda rätt fingrar så är det inget problem och om du ändå får lite på fingrarna så bara att smaska i sig det ^^
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2008-11-10 01:54
scrotum P18
Okej, ja men om det bara händer ibland att du snusar lös så är det nog ingen fara iaf.
Nej det är sant men jag tycker mer att det är "vidrigt" för din hälsa.

Lepra
Den stora fördelen är att man kan sova med portion inne och lättare kan göra sig av med snusen när man är klar.

Nu känns ju Scrotum grejjen som en liten myra, hur fan kan sova med snus i käften? Tänk på dina tänder mannen. Kul att få gul/svarta tänder liksom.
Rappare

2008-11-10 01:56
Nu känns ju Scrotum grejjen som en liten myra

Inte för att försöka vara värst, men jag sover faktiskt också ofta med snus i käften xD

2008-11-10 01:58
Nämen... :( vad ska det bli av er? haha, gula tänder är inte nice.
Rappare

2008-11-10 02:00
Jag har faktiskt haft gula tänder sen barnsben, och det har inte blivit värre efter att jag börjat med snus. Jag har liksom lagt ner strävandet efter de vita tänderna. Däremot har tandköttet fått sig en och annan törn.
Groupie

2008-11-10 02:20
Nick-K P16

Jo, men vadå..
Om jag inte somnar på stört så måste jag gå upp och ta en snus efter 5-10 min, ska jag då ligga vaken tills jag är klar eller?

Jag har i princip snus i dygnet runt.

2008-11-10 02:42
Jo, men vadå..
Om jag inte somnar på stört så måste jag gå upp och ta en snus efter 5-10 min, ska jag då ligga vaken tills jag är klar eller?

Eller så försöker du cutta ner med snusandet när det gäller natten bara?

2008-11-10 09:46
Fast lössnus sitter finare. Mer smak och mer för pengarna. Fast skabbfaktorn ligger rätt mycket högre också
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2008-11-10 10:09
General bak är fin snus, dock kör jag portion för att jag spelar som ett as orkar inte baka snus hela tiden. Finns aldrig tid för det, sen pallar jag inte med att det rinner heller
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Groupie

2008-11-10 15:37
Nick-K P16

Det är lätt att säga.
Jag har snusat i 10 år så gamla vanor dör inte enkelt.
Jag har prövat, men nikotinbehovet är jävligt starkt, spec när du bara har dina tankar att luta dig på när du ska somna, och tankarna leds alltid till behovet.

2008-11-10 20:39
köp våtservetter som finns i småpacket, dom är bäst!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2008-11-10 21:31
nu har kört en generalbak i 5 timmar.. märkte inte ens av den..har snusat upp den helt enkelt.. saknar redan generalportion!
r-.-a

2008-11-30 16:00
vad gör jag på det här sidan egentligen? massa sörlänningar som grinar över snus...
Ljunglöfs no.1
Rappare

2008-11-30 19:12
Ljunglöfs-Ettan

vad gör jag på det här sidan egentligen? massa sörlänningar som grinar över snus...
Smart drag att uppa tråden isf.