I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Tjejer får slå killar, men killar får inte slå tjejer."

Övrigt - Blandat

   

2008-11-01 12:47

"Tjejer får slå killar, men killar får inte slå tjejer."

Detta scenario utspelade sig igår.
Jag är på en klubb där jag stöter på en tjejkompis. Vi hälsar på varandra och allt är jättebra.
Jag plockar upp min kamera och tar ett kort på henne och en annan kompis. Det gillar hon inte och langar iväg en stenhård bitchslap rätt i nyllet på mig. "På skämt", såklart.
Jag är full och vet själv vad jag hade gjort om en killkompis hade slagit till mig på skoj, och slår helt sonika tillbaka. Då utbryter helvetet. Då är det inte ett skämt längre.
Jag blir utskälld på plats, kallad sjuk i huvudet osv. osv.

Senare på kvällen så möts jag av att en annan brud puttar in mig i väggen, skrikandes om att jag har slagit hennes kompis. Tjejen som har "blivit slagen" står brevid och fnissar lite, men lugnar ner sin kompis och säger att hon ska prata med mig.
Då får jag höra följande; "En tjej kan slå en kille, men en kille kan inte slå en tjej, det fattar du väl?".

Hakan är nere på marken.
Alla jävla brudar som är så förtryckta och vill ha mer plats med sitt feminist-jadajada, handlar det inte om att det ska vara lika mellan könen?!
Personen är säkert starkare än vad jag är, slår mig i ansiktet, men jag får inte slå tillbaka.
Varför?
Jo, för att personen är tjej.

Jag är bakfull och trött nu, men jag kan fan inte förstå att det finns folk som resonerar såhär.
Och tro mig, det finns måååånga tjejer som tänker exakt likadant.

Jag orkar inte kolla efter stavfel och sånt i texten, vill bara starta en diskussion och se vad folk tycker och tänker.

Ha det bra!

"How can she slap?!"

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.