Vad kallas den mål-/teckningsteknik?
vad kallas den här "prick"-tekniken som man ibland ser på bilder? Har sökt runt lite och det verkar som det kallas stippling/stöppling men är inte säker, någon som vet mer om detta? och framför allt vilket verktyg man använder etc? Kolla bilden: http://i38.tinypic.com/2ut0pxy.jpg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad skulle Hemliga Arne göra?
eh jo den hittade jag också men mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så du hade alltså alla svaren på dina frågor innan du postade dom? härligt!
Vad skulle Hemliga Arne göra?
ironiker gör sig bäst att inte svara, nån annan?
Mörten , har du kiss i hjärnan? Du fick en länk som innehöll svar på frågorna du ställde i ditt första inlägg & istället för ett "tack" är du spydig?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
hahahaha :D "har du kiss i hjärnan" .. hahaha ... folk är dryga
Get Random!
pimpslap F23 : Kan vi inte mötas upp och se om du säger samma mening till mig i verkligheten? Om du verkligen läser vad jag skrev för fråga och sedan jämför om du hittar svaret på wikipedia så kanske du förstår varför jag söker en annan källa då wikipedia inte gav svar på det jag frågade.
prova att kontakta en konstskola ? dom lär ju ha nån som vet. om du inte e i behov av svaret nu på rot. alt 118100 ?
yepp funderar på att göra det faktiskt :)
Fattar inte vad problemet är? Som sagt, allt står i länken!
the dots are made of pigment of a single color applied with a pen or brush; the denser the spacing of the dots, the darker the apparent shade—or lighter, if the pigment is lighter than the surface
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Mörten vad kallas den här "prick"-tekniken som man ibland ser på bilder? Har sökt runt lite och det verkar som det kallas stippling/stöppling men är inte säker Wikipedia Stippling is the technique of using small dots to simulate varying degrees of solidity or shading. Mörten någon som vet mer om detta? och framför allt vilket verktyg man använder etc? Wikipedia In a drawing or painting, the dots are made of pigment of a single color, applied with a pen or brush ;the denser the spacing of the dots, the darker the apparent shade—or lighter, if the pigment is lighter than the surface.(...) Jag förstår inte heller vad problemet är, tycker wiki artikeln svarar på frågorna Mörten ställer. Eller finns det osynliga frågor i topicinlägget som vi inte kan se?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Det var just det om penslarna, "applied with a pen or brush" Vad för typ av penslar och brushes används?
fyyfaaan vad den bilden av "KP" passar bra in här .. en kille som var sjuk haxxor på datorer .. han hade lärt sig allt från Google.. ALLT!!! .. fuck sake
Get Random!
Jag förstod inte dina två första meningar alls, men tyckte du inte att länken var ett okej urval av vad man kan använda till stippling? Visserligen var flera av länkarna orelevanta men bara första länken svarade ju på frågan. Förlåt om det besvärade dig
Kan vi inte mötas upp och se om du säger samma mening till mig i verkligheten? cool!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Kan vi inte mötas upp och se om du säger samma mening till mig i verkligheten? hahaha jaa kan ni inte träffas, skulle vara så intressant och se om det är kiss i hjärnan eller om det något bortom vetenskapen.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
pimpslap F23 : Kan vi inte mötas upp och se om du säger samma mening till mig i verkligheten? Men kom då raring. Du kan få slå dig trött så kan jag bära dig hem sen.
Om du verkligen läser vad jag skrev för fråga och sedan jämför om du hittar svaret på wikipedia så kanske du förstår varför jag söker en annan källa då wikipedia inte gav svar på det jag frågade. ... Eller så kan du ju vara ärlig & erkänna att du fick IG i Engelska A & att detta i kombination med din dyslexi samt ovan nämnda kiss i hjärnan resulterade i att du inte kunde bearbeta & tillgodogöra dig informationen i texten.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
i bilden i skolan så använde vi en penna som ser ut som en
Reservoarpenna fast vi doppade dom i bläcket istället för att bläcket förvaras inne i penkroppen.
Qaz: mm kan vara en sådan penna. Pimpslap: Engelska A? Krävs det verkligen engelska A för att förstå texten på den wikipedia sidan? Min brorsa som är 13 förstår texten grundläggande och han har inte läst engelska a, mycket egendomligt... Du är bara bitter för att du faktiskt inte läste innehållet på wikipedia där det, återigen inte står vad för sort penna eller vad för sorts brush som används, vet inte om du har haft bildkurs på grundskolan men där får man testa på olika pennor och brushes. Sen verkar du ju smått imbecill då jag gång på gång säger att wikipedia inte tillgodosåg mitt kunskapbehov men än enträget försöker påvisa detta. Men jag klandrar dig inte, det är ofta en utgång man tar till när man har öppenbart fel i något och försöker täcka upp det hela, lilla gumman.
haha men GE DIG. finns inget sämre än folk som försöker briljera språkmässigt men är jävlat sämst på det. det är öppenbart att du är en sån.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
när vi gjorde sånt i skolan använde vi baksidan av vanliga penslar i olika storlekar och doppade i färg och satte ut prickar helt enkelt.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Mörten , det verkar onekligen som att din lillebror är den som kammat hem vinsten i det genetiska lotteriet i familjen. :D Jag tar tillbaka min fråga om huruvida du har kiss i hjärnan eller inte. Den besvarade sig själv ganska snabbt.
Ytterligare ett tecken på ditt försök till cover-up, förnekandet. För dit intresse samlas urinen upp i urinblåsan innan du känner dig nödig.
Mörten , haha. Du är ju helt rar :D The Joelbitar way.
Alltså, om du inte har nåt mer tips när det gäller min fråga behöver du inte skriva mer i tråden ta det i gbn om du vill fortsätta med din obstinata kommunikationsteknik.
Mörten , jag råkar veta en del om stöppling & lämpliga verktyg, material/ ytor, teknik etc, & jag skulle just till att skriva det i tråden när jag skummade igenom inläggen & såg vilket kisshuvud du var mot personen som gav dig länken. Du har redan fått en drös med information i den här tråden, förstår du fortfarande inte så är kanske inte stöppling för dig. Snarare... fingerfärg. Eller kritor.
Jag vet nu vad stöppling är med hjälp av vänliga användare på whoa där du inte räknas in, vad vill du ha sagt? Förstår du inte?nåt mer tips när det gäller min fråga behöver du inte skriva mer i tråden ta det i gbn om du vill fortsätta med din obstinata kommunikationsteknik. Återigen samlas kisset inte upp i hjärnan, det är slagg som samlas upp i din blåsa. Finns säkert på wikipedia om inte annat. :)
Mörten , helt amazing! När du lärt dig stöppling kanske nästa utmaning på listan ska bli att ta sig an & bemästra sökfunktionen på google. May the force be with you!
Är du 13 år eller varför vill du ha sista ordet hela tiden? Jag har redan sökt på google men fann inget speciellt eller fördjupande.
Mörten , förlåt men det känns så oartigt att inte svara då du skriver meningar åtföljda av frågetecken. Jag tolkar dem som frågor, & frågor vill ju gärna åtföljas av svar, men å andra sidan har du inte direkt gjort dig känd för att vara duktig på att få fram vad du vill ha sagt så jag kan ha missuppfattat dig helt. Men givetvis kan du få sista ordet. Seså, skjut från höften & make it a good one. Ps. Som svar på dig fråga så nej, jag är inte 13, utan 15. Men du var nära. Kram. Ds.
Pimpslap: Det faktum du att du enbart håller på med påhopp säger ju ett och annat om dig själv och temat/frågan i denna tråd jag skapade. Sen att klaga på min svenska då du själv knappt behandlar termer och ord säger än mer. :)