I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Funkar kristna tjejer och "bad boys" ??

Övrigt - Blandat

   

2008-10-28 17:49

Funkar kristna tjejer och "bad boys" ??

jag och en polare har en ständig diskussion om detta.

behöver skriva av mig lite, och se vad ni tycker, men dryga kommentarer undanbedes bestämt!

jag har en kompis som är kristen-jag är det inte. men ändå hänger vi mycket med varandra, fast vi har en olika syn på livet. han dricker t.ex inte, är emot homosexuella och vill vänta med sex tills äktenskapet, eller åtminstone tills han hittar "den rätta".

Jag däremot är starkt skeptisk till kristendom, dricker på fester, händer t.om med att man puffar ibland, och jag ser inget fel i att ha sex innan man gifter sig, och sitter gärna och spanar tjejer på stan med mina polare.
dessutom är jag bekant/känner en del kriminella... langare, inbrottstjuvar och dylikt folk.

nu till saken. min vän känner en tjej som går i samma kyrka som honom, som jag tycker är sjukligt söt, och vad jag hört om henne så verkar hon jävligt trevlig. man bör nämna att denna tjej är inte lika kristen som min vän, snarare en light-version av honom, han har b.l.a hört/sett att hon dricker.

han tror att vi skulle passa ihop, att hon är "bra" för mig, medan jag hävdar att vi inte skulle passa alls., eftersom vi lever såpass olika liv.

vad tror ni andra??





 I´m Scrammel, no not like scrambled eggs
I´m the weird strange dude with fucked up legs