I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jennifer Hudsons morden. (7 åring brutalt mördad)

Övrigt - Blandat

   

2008-10-28 04:01

Jennifer Hudsons morden. (7 åring brutalt mördad)

Ja, läste om detta igår att det hadde skett flera mord men inte förtsän nu så fick jag reda på att hennes systerson var även inblandad och dom har nu hittat han och identifierat han, men varför jag skriver.. well tycker det är en viktig sak att ta upp.

Han var brutalt mördad med flera skott av (någon misstänt) men grejen är, han var 7 år gammal.. Man råkar inte skjuta flertal skott i en liten pojke, det var en brutalt mord och ingen kan säga annat, Men hur fan kan man göra det? jag läser nyheterna varje dag och det är mycket som inte når till mig då jag vet vilken sjuk värld vi lever i, men detta slog mig jävligt hårt.

Jag har nog inte blivit så jävla djupt rörd och arg/ledsen på jävligt länge, jag började värkligen gråta precis som om någon kan känner omkomit, patetiskt tycker kanske vissa men jag fick mig en stor fet smäll på käften att, barn dör varje dag överallt i världen varje dag, men inget barn ska behöva möta något så fruktansvärt.

Och min tanke är.. Hur fan kan människor (jag, ni) sitta och inte göra ett piss? jag vet att många gör så gott dom kan, men argument som att jag måste tänka på mig själv håller inte då man kan offra så jävla mycket för ett liv.

Grejen är väl att vi inte blivit rörda av något som fått oss att tänka, jag donerar själv inget då jag värkligen är fattig.. har gort och kommer att göra.

well, antar att det blev en hel del.. preaching här men ja, känner att det är ett ämne värt prata om även om det kanske dyker upp lite då och då.

Någon annan som läst det, Hur reagerade ni?


Iaf, här är nyheten.

Länk till http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3637788.ab

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."