Moderator
2008-10-18 13:55
Big Tasty borta?
Min kära rumskamrat sa just att någon har sagt till honom att Mc Donalds har slutat med Big Tasty. Är det någon som vet om det här är sant? Törs man hoppas på att det är dikt och förbannad lögn?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Försvann för Ca 2-3 veckor sen... REST IN PEACE BIG TASTY <3<3<3<3
B
Moderator
2008-10-18 13:59
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Toastare
2008-10-18 14:01
big tasty jr finns väl kvar eller?
Jag skyller allt på Emma!
Jag försökte beställla Big Tasty då sa shunon i kassan "Du menar väl BIGGER Tasty?" och pekade uppåt mot deras reklam grej, och där fanns det nån "bigger tasty & co" jag valde mcfeast, gillar inte att testa nya saker när jag är hungrig..
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Moderator
2008-10-18 14:12
Men då måste man ju köpa typ tre stycken. Fan. Jag fick inte ens säga farväl.
Moderator
2008-10-18 14:13
Bigger tasty, vad är det? Är det som en Big Tasty fast större? Det låter ju alldeles underbart då.
Äcklig dressing i Big Tasty :( Tacka vet jag Mega Mac!
Look with your own eyes - See with your own mind
Bigger tasy e i samma size som big mac fast me tjockare hamburgare o jävligt mkt flötigare
Toastare
2008-10-18 14:34
Pen, Mega Mac fick till och med mig att må lite illa :((
Boo, den är faktiskt skitgod! Jag hatar normalt sett McDonald's... men i Japan är det faktiskt gott, helt otroligt. Dessutom ser hamburgarna ut precis som på bilderna, till skillnad från i Sverige. Mega Mac smakar dessutom kött, istället för kokt disktrasa, känns helt unikt för att vara McD.
Look with your own eyes - See with your own mind
Fick samma chock igår... =(
BountyBoo F28 du får nog skylla på bakfyllan och inte mega mac:)
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Vad fan är en Bigger Tasty?? finns dom i sverige eller? som en stolt mcdonalds besökare for evahhhh, har jag aldrig sett någon sådan hamburgare.
B
Toastare
2008-10-18 16:13
volt, nej jag är faktiskt inte bakis..var hemma igår ;)
Moderator
2008-10-18 17:27
Dressingen i Big Tasty är ju perfekt! Men vadå, bigger tasty smakar alltså inte alls som Big Tasty?
Haha...jävla lantisar alla här verkar vara. Så, nu har jag fått ur mig min obligatoriska dagliga Stockholmselitism. Över till ämnet: Big Tasty = Bigger Tasty. Samma sak, mer kött. Och PenDragon har rätt även här, precis som han oftast brukar ha med bl a sin musiksmak: Big Tasty-dressingen smakar apa.
•pave paradise•
Ihabia: Det är precis det den inte är. En "Bigger tasty" är en mindre variant av Big tasty...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Nej, varför skulle man döpa en mindre variant av Big Tasty till Bigger Tasty?
Big Tasty är en 150-grams hamburgare av rent nötkött. från Mcdonalds.se
Bigger Tasty är 226 gram.
•pave paradise•
Bigger tasty ligger väl på 200+ g kött (226 tror jag men kan ha fel), och big tasty var väl på 150? Big tasty har varit ett givet val just för att den var stor, och jag som aldrig äter pommes kommer garanterat uppskatta bigger. Det får bli en i veckan.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
mega mac såg ut som en rejäl köttöverdos hehe. antar att blodet tjocknar till lite efter en sån.
den här big n juicy då med extra köttspad eller stekflott eller vad det nu var, finns inte den kvar?
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
big tasty är borta ja. men det betyder inte att den är borta föralltid ;). *reklam* Kom ist och ät våra GTA burgare. Snart är det Miami Melt med ostsås. Mmmmmm. *reklam*
forever feels like home
Såsen gjorde ju Big Tasty äcklig..
Moderator
2008-10-19 13:37
Är det någon som har smakat bigger tasty och kan intyga att den smakar som den äkta varan, fast är större? Ni som säger att såsen är äcklig kommer brinna i helvetet. Jag gråter för eran skull.
Producent
2008-10-19 13:39
Jag tycker alltid att Big Tasty smakar mer salt än de andra hamburgarna.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Moderator
2008-10-19 13:40
Salt är gott och nyttigt för dig.
Producent
2008-10-19 13:50
Både ja och nej
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
mega mac ser riktigt manlig ut! blir sugen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
hehe snacka om gårdagens ilandsproblem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
megamac verkar ju som den ultimata måltiden enligt mig
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
hahaha jag började jiddra fett mkt me idioten i kassan .. dem ba den e borta .. men den fanns uppe på menyn .. helt sämst .. ta bort alla jävla sallader och morötter och skit o behåll big tasty!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Den är borta i min stad!
Highfive anyone, anyone?
jag vill ha en fatburger eller ett set med white castle burgare
http://duckdown82.tumblr.com/
Producent
2008-10-19 21:44
vad jag minns så var Big Tasty en hemsk upplevelse... äcklig med andra ord!
vem fan äter på mcdonalds btw?
http://duckdown82.tumblr.com/
Toastare
2008-10-19 22:09
duckdown, andra som inte tänker och tycker som dig? Jag har nu surfat på massa olika donken sidor för olika länder. Vissa saker ser sjukt gott ut som japans "cinnamon melts"
käkade bigger tasty idag.. mycket bra, som big tasty men mer anpassad för den mänskliga handen
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Ni som säger att såsen är äcklig kommer brinna i helvetet. Jag gråter för eran skull. Du kanske borde skära ner lite på McDonalds-måltiderna. Bara lite.
•pave paradise•
NEJ! Big Tasty får inte vara borta! Man blir ju inte mätt på nåt annat. Plus att dressingen var det bästa som hänt snabbmatskulturen på länge! Bäst för dom att Bigger Tasty är god!
...och det är det som är så fint med whoa!
Jag jobbar på MC Donalds och jag kan intyga att Big Tasty finns kvar i Akalla. Men alla Mc Donalds har inte samma sortiment.
Precis. I McDonalds Rosengård finns BigFish. Varje gång jag var där på väg hem undrade jag hur de kom undan med det utan stämning.
•pave paradise•
Tacka vet jag en 4 cheeseburgare och 1 stor cola... de e fan de ultimata och de absolut bästa mcdonalts har att erbjuda
X-KON: Kan hålla med, även om jag gillar 2xDubbel-Cheese + stor Cola mer.
•pave paradise•
lhabia hehe dubble slutade jag äta når dom slutade med bacon :P
Ah...jag käkar inte bacon, men har hört flera säga samma sak. Känns som att man missar något, men äh jag är nöjd med det jag får.
•pave paradise•
lhabia man saknar den salta smaken inklusive de där lite krispiga som baconen ger
hela min världsbild förändrades i helgen när jag för första gången på 5 veckor skulle dundra i mig en smaskig big tasty...och så är den väck...ÅNGEST!!!
tut!
<- har imba info om bigtasty! min syrra jobbar på mcdonalds, och enligt henne kommer bigtasty tillbaka i slutet av november:) en månad kvar TAGGA!
B
kanske för att den smakade folkskit och spya. jag började gråta sist jag satte tänderna i en sådan
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
kan det vara så att dom tog bort den för att se om dom här nya "USA" burgarna skulle kränga bättre då....
tut!