I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa cribs [Bildtråd]

Övrigt - Blandat

2008-10-08 12:58

Whoa cribs [Bildtråd]

Så ja, sommaren börjar nalka sitt slut om det inte redan gjort det. I alla fall har de mångas sommarlov tagit slut och så även semestern för de arbetande. Nu så har jag uppmärksammat att det skett lite flytt av whoa folk och för flera innebär semester även mer tid i hemmet. Kanske ta och köra på en bildtråd som visar nya cribs eller kanske nya lösningar på inredningen?

Jag är nyfiken på hur det ser ut hemma hos er. Inga bilder till hands i nuläget. Återkommer med dessa lite senare.

Fred.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-30 12:44
Bild på sovrummet från när jag precis hade flyttat in i maj.. Satt och knåpade ihop mitt spegelbord med en vän...

Resultatet... Skall dock sätta upp två vägglampor på varsin sida...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-30 12:54
Badrummet...

2010-08-13 16:36
Vilken rolig tråd! Älskar att se hur folk har det hemma hos sig, vissa av er har det ju riktigt nice! ;)

Här kommer några bilder på min lägenhet!

grymt nöjd med den tavlan!

2010-08-13 16:37
Barbiedoll: Fresh! Antar att du ej bor där själv?

2010-08-13 16:37
barbie

fett nice du hade måste jag säga.

2010-08-13 16:44
min favoritvägg hemma.

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2010-08-13 18:09
Tack så mycket! Börjar bli riktigt nöjd med lägenheten, dock finns det ju alltid massor man skulle vilja göra. Men det är en hyres och då känns det riktigt ovärt att greja :p
Nej jag bor inte där själv, har en sambo.

Misery_chick
Snygg vägg! Känns väldigt personlig och häftig! =)

2010-08-15 19:49
Blir helt sjösjuk bara av att kolla på bilden. Skulle nog bryta ihop om jag befann mig i rummet.

2010-08-16 01:37
Dalit=Kiiiiinge...eller queen i detta fallet kanske!

misery_chick: Hemskt vägg, ser verkligen helt förjävligt ut!

2010-08-16 01:43
jag tycker att misery_chicks vägg är skitfet. kanske inte i ett sovrum eller vardagsrum, men i en korridor/hall/trappuppgång
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-08-16 02:00
ja ok trappuppgång möjligen, men så som hon ser ut att ha det ser helt psykotiskt ut, men å andra sidan tror jag att jag o hon hade gått lika bra ihop som Hitler och Obama. Så jag är inte förvånad!

2010-08-16 08:34
MRsalesman

"helt psykotiskt" att tavlornas inte hänger helt rakt?

f.ö. lite bisarrt att en vilt främmande människa anser sig ha såpass bra koll på hur man är att han kan uttala sig om hur bra eller inte bra man skulle passa ihop och stuffs.

2010-08-16 09:04
Grym vägg indeed missan!
Look with your own eyes - See with your own mind

2010-08-16 10:04
Ja asså jag skulle bli stressad av att vara runt den väggen dagarna i ända...när jag skriver "helt psykotisk" så menar jag uppenbarligen inte det i ordets rätta bemärkelse. Ibland förstärker man sina uttryck typ som när folk skriver att något hänt 1000ggr innan osv.

Du tar internet väldigt allvarligt, jag kan väl inte uttala mig huruvida vi hade kunnat hänga eller inte med 100% säkerhet men efter att ha läst dina inlägg i x antal år så tror jag inte det. Sen skulle du nog få ha en påse över håret för även det gör ont, är stressande och PSYKOTISKT!

2010-08-22 19:18
Här är lite bilder från min terras på min takvåning som jag har här i Chile

http://img829.imageshack.us/g/1003441h.jpg/

2010-08-22 21:16
Blir så jävla sugen på att skaffa egen lya efter att ha kollat i denna tråden.. suger att bara ha ett rum som man inte kan göra något med

2010-08-23 17:31
fotade av lyan för en annons, gillade hur bilden av köket blev. ^^