I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan bröstmuskler förflytta sig ?!

Övrigt - Blandat

   

2008-10-07 12:51

Kan bröstmuskler förflytta sig ?!

Det år så här att jag tränat från och till i ungefär 6 år.
Och har aldrig varit några konstigheter med träningen..
Nu började jag träna förra veckan igen, körde bröst ganska hårt i torsdags o hade enorm träningsvärk där det efteråtkändes som mitt högra bröst dragit ihop sig. Ungefär som det bildats en muskelknuta eller något.. alltså inget sådär speciellt mer med det mer än att det känts konstigt och smärtat till när jag lyft mina armar eller sträckt på mig o så.
O igår körde jag bröst igen och hade inga mer tankar på detta.
Men idag när jag vaknade märkte jag att något hänt med mitt högra bröst utseendemässigt.
Det har blivit större än mitt vänstra, vilket det aldrig varit innan.. alltså det står mer ut eller vad man ska säga. Och delen av mitt bröst nedtill vid solarplexus verkar ha försvunnit. Dom definierade kanterna har liksom försvunnit och man ser inte formen nedtill på bröstet mer. Och mina övre magmuskler syns inte mer eftersom det är något som täcker dom. Som om bröstet skulle mosats och fallit ner över magmusklerna. Ser ut ungefär som jag har en liten svullnad som gör att magmusklerna inte syns.
Därför frågar jag om dett här är möjligt?! .. Är det möjligt att mina bröst "mosats" och typ runnit eller flyttats ner över magmusklerna ?
För detta är riktigt sjukt o jag har aldrig hört talas om någiot liknande tidigare.


Peyyss.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.