Tisdagsöl! 7/10
Vad har hänt? Vart är öltråden? Nu säger vi SK på tisdag tycker jag.
Thats so 97 Le Life Quiet ---Input Moustache Here---
varför tisdagar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mellon Jag vet faktiskt inte, det har väl bara blivit så. Men nu är jag ledig på onsdag och ölnerven ropar.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso håller skeppet, magnifikt! jag har kick-off med jobbet den dagen (kickoff hahaha) så jag ditchar nog tisdags-juicen..
One chapter a day
Hajjar inte detta tisdagsöl. onsdagar är väl bättre då det även är lill-lördag? xE
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever
Tisdag är ju lill-fredag isf. Fredagar är bättre krökdag än lördagar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha Baboso fick mersmak :) Jag kan iaf inte komma.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Baboso - jag kanske tar följe för en stund den här gången.
Om jag lyckats göra inbrott i min lägenhet innan så kommer jag.
Kanske dyker upp men jag slutar iof halv nio så kan inte va i stan förrän halv tio typ =( men e iallafall ledig dan efter
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
skulle kunna börja med onsdagsöl och samtidigt ha tillgång till mys hiphopklubb med nice djs snurrandes najs vax
det sköna med tisdagsöl är att det inte är lika mycket folk ute då så man slipper trängsel o inga sittplatser mm
One chapter a day
emmilou En stund? Tråkis! Zoned Man kan tillochmed välja och vraka vart man ska sitta. Kan inte bli så mycket bättre:)
I'm not here. But this is happening. Osv. Jag jobbar nätter, dagar och eftermiddagar, så jag har inte orken, tyvärr.
•pave paradise•
Baboso Eller hur! keep the tuesdays..
One chapter a day
tisdagar is the shit!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
kanske svänger förbi en snabbis och jobbar lite på min prippsmuskel.
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Får se med sparbössan o orken, men det var längesedan med en pilsner som kittla halsen så kommer nog förbi en sväng. Baboso u still got the skägg?
Åh igen! Hoppas verkligen ni får det bästigast! Alla som kan rekommenderas att dra dit. Tyvärr är jag jätteupptagen, så någon får ta en extra öl för mig, ok? :)
Delam tange barat
Two Face Ja men ansat. Rachel Är man för upptagen för en öl så prioriterar man fel!
Baboso: är på kurs halva kvällen, och ska upp relativt tidigt dagen efter... bättre en stund än inte alls, eller hur? :)
Oh, jag blir riktigt sugen faktiskt men kan inte. Men nån gång så följer jag med!
www.nativeswedes.se
Eventuellt så dyker jag upp en stund jag med.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
enbart jag som inte är med på vad SK är för karateställe?
RATED R!
Snart är det min tur att dyka upp. :D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Teddybjörn Söder Källaren
One chapter a day
Ha så kul,drick åt mig! Jag håller mig nog till en tisdagsöl i månaden. Blir juh inte lika roligt om man ska träffa er varje vecka =)
va då rå? jag gjor de bara det för att det sku lle syn as att det var S öder K ällaren
One chapter a day
Ah...jag saknar nästan din eviga vilja att retas med mig, Zoned..:)
•pave paradise•
The pleasure is on my side ;)
One chapter a day
Just the way it should be :)
•pave paradise•
söderkällaren är ett ställe i världsklass mina vänner. inga banala misslyckanden till tisdagsbärs där inte. jag hoppas från botten av mitt hjärta att ni får en rekorderlig kväll utan några som helst konstigheter.
RATED R!
TGT! När tänkte folk dyka upp?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Bortrest :( Hoppas ni får det skoj mina små barn! <3
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
perveterad_Bäver Det tycker jag verkligen att du ska! Men vad sägs om att träffas vid åtta?
emmilou Har du kurs i stan eller ska vi hooka i märsta och få sällsis?
det är ju så kul att det aldrig kan styras upp sånt här utanför stockholm. va sägs kära örebroare, pastabaren ikväll? äh, finns väl ändå inga örebronxare här
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Kommer någon säkert eller blir det bara jag och cakes?
Det kommer nog trilla in lite folk när suget börjar tränga på så här på eftermiddagen...jag vet iaf en :)
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
OpeL Bra där, då blir vi tre iallafall:) Jag blir nog lite sen, ska siesta nu en stund.
VÄRDELÖST att bo sådär 20 mil från El Stockholmo när sånthär mysigt händer. Jag vill också vara med!! Bläh. Well, hoppas ni får trevligt iaf :)
Jag bangar idag, ni får försöka ha kul utan mig.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Nu sitter jag på tåget in iallafall. Ni som inte kommer är uteslutna från klicket.
Jag är där med hjärta och själ!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
hoppas ni får det så roligt! Fan vad jag blir sugen på öl nu! =)
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!