I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Folk som har spatt deras framtid

Övrigt - Blandat

   

2008-10-04 10:24

Folk som har spatt deras framtid

Den har topicen ar for folk som har spatt sig. Jag sjalv har inte spatt min framtid men har lange valat gora det och kommer att gora det nagon gang. Vad jag vill veta ar vad fick ni reda pa och hande dom sakerna er? Min morsa spade sig for ett par ar sedan kommer jag ihag och allt den gumman sa till henne hande tydligen. Jag sjalv hade en spagumma som drev ett stalle i narehet dar jag bodde forut i USA men konstigt nog exakt samma dag som jag faktiskt bestamde mig for att ga dit och spa min framtid sa hade hon lagt ner verksamheten. Vissa kanske tycker det ar bara ett sammantraffande och vissa tror sakert att det ar odet eller nagot liknande. Sjalv tror jag det ar lite av bade och av handelsen(ja helt allvarligt tror jag det). Tror att jag ska fa reda pa min framtid men att jag var inte redo for det just da. Anyway lets hear your story

(Inlägget ändrat av nilsL 2008-10-04 20:44:19)

Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!