I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Otrogen varför..?

Övrigt - Blandat

   

2008-10-01 16:56

Otrogen varför..?

Varför är man otrogen? Jag har faktsikt aldrig varit det. Men jag har vart tillsammans med folk som varit det. tex min nuvarande sambo, Han är alltid otrogen emot mig när han är ute och festar ;/ Och jag tar tillbaka honom hela tiden. Dels för att han är pappa till mitt barn & för att jag älskar honom så fruktansvärt mycket! Han säger hela tiden att han ska "ändra" på sig, men han har inte gjort det under dessa år. Han kanske helt enkelt tror att det är okej eftersom jag tar honom tillbaka hela tiden. Men han kan inte älska mig om han är otrogen.. Eller?? Det värsta han har gjort är när han tog HEM en tjej och låg och hade sex med henne i våran säng medans han hade våran dotter som är på 1½ år.. Jag hade sagt att jag inte skulle hem den kvällen. Men jag kom hem endå för att jag inte hade lust att gå ut längre. Jag vet inte vad jag ska göra, eller någonting. någon som kan hjälpa mig? jag vill verkligen inte mista honom, men har jag egentligen något val..?