Festa i Sverige, i slutet av Febuari början av Mars!
Hejsan Nu är det så här att jag får inte dricka sprit på ett halvår pga mediciner. Så jag och en kompis hade tänkt ta en vecka och tågluffa runt i Sverige och supa, och tänkte kolla om någon vet nån Stad/ställe man måste stanna till och supa på, vi komer starta från Stockholm. Folk får gärna hänga på som i Forrest Gump :)
jag får inte riktigt ihop det.
Producent
2008-09-30 21:53
Varför man ska vara berusad någon annan stans än Stockholm?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
För Stockholms ute liv suger hårdare än hårt!
Jag har hört att det ska va ett jävla drag i överkalix
Twang System fi de werl
du blandar ihop det med vårgårda
stigili dang dang didan
Producent
2008-09-30 22:00
Hur är det med Allingsås då?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
haha nu föll poletten ner, är lite sliten av allt plugg som man får nu på gymnasiet..
Finns det folk som planerar så långt i förväg?
"..No more speed I'm almost there! "<br>
malmö! det är ett fakkin måste
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trädgårn i borås, tyngsta ställe
så det är nånting man tycker är värt att fira med hela sverige, att vara nykter i 6 mån..?
One chapter a day
Zoned Nja snarare så att man måste ta igen alkoholintaget man missat dom sex månaderna:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
pff...6 mån :P
One chapter a day
Jag skulle nog vilja föreslå att ni tar och besöker så många större skidorter som möjligt, så länge ni inte är rädd för lite kyla. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker ni ska ha som regel att bara åka till städer där det finns något som heter trädgårn.. ni har ju borås,udelvalla och gbg. Sen finns det säkert flera andra ställen. Så kan ni ha en trädgårn tour 2009
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
hört att scoutstugan i Hjo är d sjukt bra drag i
vi är överallt!
Jag skulle nog vilja föreslå att ni tar och besöker så många större skidorter som möjligt, så länge ni inte är rädd för lite kyla. ;) Dom skulle börja i Stockholm, så jag antar att dom är från Stockholm, så...ja. Det säger väl allt? ;O
Vad töntigt att planera en fylla längre i förväg än 2 timmar. Men om ni måste veta så är Granö Sveriges spritmecka. Dock tas man inte emot om man är utsocknes.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Trädgårn i Borås vill man inte till! Jag har vart där 3 gånger (konstigt nog) nä men har en kompis som bor där och dom drar alltid dit så man har fått offra sig tyvärr, (det är lättare att övertala mig när jag är full.) men aldrig mer! Nä men ärligt alla som är där ser ut som 12 och är emos inte för att de är något fel på dom men jag känner mig verkligen inte hemma där. Så spelar dom alltid konstig musik, sånt som jag inte äns vet vad det heter. Men Trädgårn i Göteborg är bra! Så har dom öppet till 5.. Det mesta i Göteborg är faktiskt bra.
smygehuk samt riksgränsen rekomenderars
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
malmø,båstad,halmstad
de två sistnæmnda e dock riktigt brat
Du kan ju skippa "städerna" dom är barra kassare versioner av stockholm. åk till något avlägset ställe, typ muodoslompolo eller karesuando. det är lite annorlunda där. kom bara ihåg att köpa folkölen innan macken stänger.
Vad skulle Hemliga Arne göra?
malmø æger ju dock sthlm på alla punkter
även på punkten om vilket ställe som har längst namn?
i uttal så ja, faktiskt
ja, ok. då är väl stockholm sämre än malmö på precis allt.
ja,faktiskt.
blazeandamaze Nu har jag ju inte vart i malmö, men vad jag vet har malmö ganska kass kebab iaf =)rugi Jag tyckte trädgårn' tour 2009 lät som en soft ide..big up till pesso
Twang System fi de werl
Malmö ser ut som Skärholmen Centrum.
Dopeness P27 skriv inte så nedvärderande om min hemstad! jag ska ge dig ett råd, gå inte själv på kvällarna och lär dig stava till alingsås motherfucker
har malmø kass kebab!? SHIT! malmøs kebab ær ju t.o.m bæst i værlden!
Parken i gbg är rätt het för alkisarna iaf. Förövrigt så suger gbg.. HOUSE över allt..(stå och hoppa i ett par timmar:D=) mamlö säger många.. men ett tips är att göra en stor hemma fest.. det är skoj.
Jag har ingen personlighet
the real apa, haha som Nordens största centrum?
blazeandamaze nej nej..falafel. Stockholm har kebaben broder
Twang System fi de werl
palla krogen, hitta en avlägsen bar eller whatever-the-fuck som är nattöppet and get real drunk. lr så gör du som jag, blir full på dagen, nyktrar till, och blir full igen på kvällen if anythings worth doing, its worth doing right
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
årsta, har hört att det e sveriges new jersey
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Fan, vad gör man i 6 månader om man inte får dricka? Jag skulle seriöst dö av uttråkan haha. Får du röka weed på dom där medicinerna? haha.. Btw, har hört att Linköping ska ha ett helt crazy uteliv. Aldrig testat själv dock. Norrköping har även några feta klubbar har jag hört!
Fucka ur!
Malmö ser ut som Skärholmen Centrum. Hahahahahahah.. WORD!
Crocodile Dundee for president!
shiet, hur kan man säga att kebaben i malmö inte är god? tusen gånger godare än all kebab i hela sverige
ask Beavis, I get nothing Butt-head
kom till köping, vi har tv-kändisar här som är lite roliga. :)
MNC - MuskotNöt Cowboys baxar din ranch.
Hantis i Köping is the place to be
One chapter a day
Flen är ett måste, typ allt som är där är värt att se. Kolla in biblioteket när ni är där också, ni kommer inte att ångra er.