I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Killar som rakar sig under armen.

Övrigt - Blandat

2008-09-25 12:04
ja, inte går man med en buske under armhålan på sommaren fan. på vintern är det ingen och då är man oftast singel så det är lugnt.

10-4, over...
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-09-25 12:05
på vintern är det ingen som ser menar jag*

2008-09-25 12:47
tycker det är bögigt och raka sig.. men man ska inte ha för mkt heller.. som någon sa här uppe, trimma är perfekt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 14:31
haha såklaart man trimmar.
om jag gör det själv? jo såvitt jag vet :D hahahahaha vafan ere för fråga?
RATED R!

2008-09-25 14:42
Jag tar bort håret under armarna, helt enkelt för att det är fult, hade jag haft mörkt värsta manligt hår kanske det hade fått vara kvar... men genomskilnigt pupis hår under armarna går bort.
Rock out with your cock out!

2008-09-25 14:47
Att ens fundera på att göra det är ju jävligt gay.

2008-09-25 14:52
Haha, vad ni överdriver

2008-09-25 15:03
rakat 2 ggr då jag fått utslag.. ligga i våtdräkt med fuktigt armhålshår i solen är inte en bra kombo. Som gjort för bakterieuppfödning.

trimmar det när det börjar bli chewbacca varning
AIK

2008-09-25 15:37
Raka känns väll lite jobbigt, sticker som fan. Har man jävligt mycket hår så borde man dock göra något åt det (vilket inte betyder man borde ta bort allt), det gäller visserligen båda könen och på princip alla eventuella "hårzoner" på kroppen.

Personligen tycker jag det funkar med trimmer någon gång ibland sådär. Känns ju faktiskt lite fräschare då. Blir mindre varmt, alltså mindre svett och därför så luktar man mindre svett vilket i sig leder till ett ökat välbehag. Ser bättre ut också.

2008-09-25 16:54
Det ser otroligt gay ut med killar som rakar sig under armarna. Bara strandraggare, bodybuilders, fjollor och tjejer som ägnar sig åt sånt.
Walking the street of dreams

2008-09-25 16:55
Jag rakar mej under armen!

Anledningen är ju att de inte e så najs å ha en buske under armen, de e bekvämare och när de e varmt så svettas man satan om man har rosenbusken kvar!
www.samyprod.com

2008-09-25 17:03
Konstigt att man är gay för o raka armhålorna medan rygg och pung är helt ok, eller plocka bort t ex unibrown.

Hårvax eller borsta tänderna är ganska gay också. och typ köpa snygga kläder...

Ha tjej är gay
Rock out with your cock out!

2008-09-25 17:34
vad fan är det med er? vad är det som är gay?

att ha känslor är gay, att ha flickvän är gay.

ni är säkert norrrlänningar som dricker Norrlands och som aldrig smakat pussy. definierna gay.

2008-09-25 17:36
Trimmar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 18:55
revolutionären: Haha, någon som tog åt sig? ;D

2008-09-25 19:01
skillz . hahahahhahaha 10/10

2008-09-25 20:22
Bra att du starta tråden nu kom jag på att jag verkligen behöver raka mig under armarna

2008-09-25 20:26
Blweria säger ja till peter siepen, metrosexualitet, mycket maskulin bröstvaxning, fransnoppring, täckstift, lypsyl med hallonsmak och manbag!

och nej, jag rakar inte armpitten.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2008-09-25 20:31
trimma är svaret. jag är iofs lite hårfobisk öht, men tycker det känns mycket fräshare med trimmat. jag tycker också att det är sexigt med killar som trimmar håret på bröstet, men inte rakar. det ska inte vara babylent men inte hårigt heller. men alla tycker vi olika =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2008-09-25 20:31
Hur kan man inte göra det? Nasty people :)

Men rakhyvel går ju fetbort iofs. Hårtrimmer räcker fint det.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2008-09-25 20:32
Jag rakar under armarna, känns fräshare..

Hår på bröstet osv ska man bara ha om man har någonting, ingen tycker det är manligt med 3 strån.. ;)

Det luktar ju inte mindre för ni rakar er under armarna.

jag vill fan påstå att det gör det.. lättare att tvätta osv.. det var bland det första jag märkte (att det inte luktade svett lika snabbt.. :P)
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-09-25 20:34
Jag rakar under armarna, känns fräshare..

Hår på bröstet osv ska man bara ha om man har någonting, ingen tycker det är manligt med 3 strån.. ;)

Det luktar ju inte mindre för ni rakar er under armarna.

jag vill fan påstå att det gör det.. lättare att tvätta osv.. det var bland det första jag märkte (att det inte luktade svett lika snabbt.. :P)
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-09-25 20:41
jag trimmar ner det. rätt äckligt annars. trimmar allt hår som kan tänkas finnas. även om man har den där pojklooken så finns det fan hår ändå!

2008-09-25 20:47
Att det luktar mindre när man inte har hår är väl ingen nyhet.. direkt korkat att påstå nåt annat :)

2008-09-25 21:10
Att vara välansad gör inget, jag har grov hårväxt, så jag rakar gärna.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2008-09-25 22:00
Men fan vad jag hatar den här gayhysterin. Släpp det, det är år 2008 liksom. Borde vi inte kommit lite längre rent mentalt?

Groupie

2008-09-25 22:24
skulle en brud kräva det av mig skulle jag nog bara hånskratta..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2008-09-25 23:11
Ända stället jag rakar mig på är huvudet och ibland mellan bena när de börjar spåra ur och då snackar vi trimning.
Behöver inte raka mig någon annanstans eftersom jag är ohårig av mig, har dock testat att raka mig under armarna för många år sen för att se hur de känns, det klia som fan när de börja växa ut igen!
my name is xelly smelly
Moderator

2008-09-26 11:55
Nej det är sjukt omanligt och osexigt faktiskt. Jag däremot, som kan stoltsera med minst fem hårstrån, är en riktig karl.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2008-09-26 17:58
nä fan jag håller helt klart med folket här som är emot rakningen :P asså WHAT :S jag har nog mest hår under armarna av mina polare o ingen tjej har någonsin sagt något om att det är ofräsht eller nått, o jag får ligga tillräckligt =) o palla gå med en jävla klåda under armarna för att vara "frääsh". fan lika bra o skriva jonas gardell i pannan på dig själv på samma gång... o det där med att raka "raggarsträngen" WTF?!?! vad har hänt med sveriges män? sjukt
//TW

2008-09-26 18:08
Jag hatar män. Dem trycker ner en pride-biljett i strupen på dig när du rakar dig, jävla grottmänniskor. Inskränkt jävla manlighets-komplex.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2008-09-26 18:47
jävla västerländska metro dudes! Bara massa homokissar överallt!

2008-09-26 18:51
Men jag måste fråga en sak...ni går runt o snackar om att lukta hit o dit...hur illa luktar ni herrar egentligen?

Ok efter nån slags fysisk anstränging o så..då brukar man ju duscha men luktar ni verkligen illa annars?

aja jag tycker också att det är gay med rakade armhålor men visst...folk får väl göra som dom vill antar jag! (inte om jag fick bestämma)

2008-09-26 18:59
MRsalesman

Summan av kardemumman är inte renrakat, det är ansning hela tråden handlar om.

2008-09-26 19:10
nja mjo...det kan jag väl skriva under på om man pallar.

2008-09-26 19:15
skillz P18

jag ser inte vad som är bögigt med att trimma?

börjar nästan tro att ni som inte samtycker aldrig haft brud.

2008-09-26 19:59
Jo dom har aldrig brytt sig o känner ingen tjej, eller har iaf aldrig hört någon av dom som potentiellt kunde bry sig uttala sig om saken...

2008-09-27 04:07
börjar nästan tro att ni som inte samtycker aldrig haft brud.

Vad ligger du med för fascistbrudar som kräver rakade armar?
Walking the street of dreams

2008-09-27 12:27
Hur fan kan någon ens påstå att det kliar? Man rakar sig inte direkt med rakhyvel...

Det är 2008, dags att inse att hår under armarna är ofräscht. Grottmänniskor.

2008-09-27 17:19
Vad ligger du med för fascistbrudar som kräver rakade armar?

...VA? helt seriöst nu. jag vet inte hur du gör men i ett förhållande är man inte egoistisk.

2008-09-27 18:14
Peter Siepen är ju en av sveriges skönaste kändisar, varför skulle man inte vilja vara en anhängare av honom?
Moderator

2008-09-27 18:57
Kontrast
Man rakar sig inte direkt med rakhyvel...
Vad rakar man med då? Jag använde hyvel när jag rakade.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-09-27 19:22
nej. jag tycker det är ganska bögigt om jag ska vara ärlig
Zittla - The Fatal

2008-09-27 19:29
revolutionären: seriöst nu överdriver du lite va? alla brudar diggar inte rakat under armarna, vad fan.. det är ju du som framstår som ganska oerfaren om du inte ens hunnit upptäcka att kvinnpr har oilka preferenser, vissa går igång som fan på håriga killar och tycker det är manligt med lite grovvare snubbar och vissa gillar rakt av metro sexuella snubbar, täcker även det känns som att det finns gott om tjejer som inte har en preferens utan kan tycka att vilket som kan vara nice.. sedan betyder ju inte det att det skulle vara bättre att inte ansa, tycker själv att det är fräshare att trimma sig lite..

2008-09-27 20:58
dem brudar jag varit med har tyckt att det är betydligt fräschare ifall man trimmar, sen att man själv vill hålla sig fräsch på somrarna och inte gå med en buske tycker jag är ok, men vad är det som bögigt med?

snart säger också ni att raka pungen är sååååå gay.

2008-09-27 21:16
KaptenKrok
Du hyvlar väl inte huvudet? :)
Hårtrimmer så klart.

Det kliar inte och man kan t.o.m. välja längd! Perfa.

2008-09-27 21:45
No way dude!
Wordlife no doubt baby

2008-09-27 22:33
Jag rakar inte mig eftersom jag inte står ut med svedan dagarna efteråt. Ska även tillägga att jag inte är särskilt svettig av mig.

2008-09-27 23:27
revolutionären P24

Det är ok att kliva ur garderoben, var inte rädd!

F.ö rakar jag mig inte under armarna. Jag är heterosexuell.

2008-09-28 00:43
revolutionären: jag har inte sagt att det är bögigt sa ju precis att jag själv tycker det är fräshare.. bara påpekade bara att ditt påstående att snubbar som är orakade och inte har märkt av negativ respons inte skulle få ligga var korkat, på samma nivå som bögkommentarerna du stör dig på ungefär..