I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fixa dygnsrytm och fixa tillbaka tjej

Övrigt - Blandat

   

2008-09-23 12:30

Fixa dygnsrytm och fixa tillbaka tjej

Ok, nu är klockan 12:21 beroende på hur fel ni ställt in era klockor och jag sitter nyvaken och yrvaken och smackar i mig frulle innan det är dags att gå till skolan. Allt verkar således frid och fröjd och det råder harmoni i äppelskogen?


WRONG!!! Jag har försovit mig IGEN!!! Det börjar bli läskigt nu. Ska jag behöva köpa en TREDJE jävla väckarklocka? Hur löser jag det här med att gå och lägga sig vid 5 och vakna nu?

Detta leder oss vidare till problem nummer TVÅ! Klockan är nu 12:24 och det betyder att klockan har gått iväg 24 minuter sen jag skulle ha mött den snyggaste tjejen i världen (alltså ni ska se henne! man dör lite varje gång! :) och alltså 35 minuter sen jag vaknade och ringde henne. Alltså till saken hör att jag är rätt bra på att komma sen, rätt seg ur startgroparna kan man säga, så varje gång jag har bestämt träffa henne så har jag varit mellan 15-20 minuter sen, vilket hon HATAR (med all rätt) och det har varit lite sådär "running joke". Hon var inte ens uppgiven i telefon det var bara "Jaha du är hemma? ok. Vi tar det nån annan dag. imorrn? nej har planer. vi hörs. vi ses nån annan dag istället. nej jag är inte arg, skitsamma." och hela den grejen.. skickade dumbom-sms och väntade inte på nåt svar direkt men ändå.

Hur löser jag dessa djupa problem? Och hur gör jag så att hon blir glad igen så att alla broar inte är brända? Hjälp hjälp hjälp!