I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konstiga saker på bakfyllan

Övrigt - Blandat

2008-09-20 16:27

Konstiga saker på bakfyllan

Jag kom att tänka på det idag, att jag har så jävla ont i tänderna dagen efter en utekväll. Ingen aning om vad det beror på. Sen vet jag en kompis som får ont i fingertopparna dagen efter, utan att veta varför.

Dela med er av era dagen-efter-krämpor!

Mjaaau

2008-09-20 16:31
ont i huvudet
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!

2008-09-20 16:32
kanske for att nar du ar packad och sover sa biter du ihop kakarna hart?
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2008-09-20 16:33
Eller du kanske "tänder" på bakfylla ;)
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!

2008-09-20 16:34
fyndigt!
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2008-09-20 16:36
Ja det måste vara nåt sånt. Inte skönt iaf
Mjaaau
Toastare

2008-09-20 16:38
ont i tänderna är väl för att du ligger och spänner dig och biter ihop som Auro säger.

jag har ofta ont som i huden.. på revbenen. skitkonstigt..
Jag skyller allt på Emma!

2008-09-20 16:41
har också jämt ont i tänderna....har hört att man gnisslar tänder rejält när man somnar full som ett svin.

ska visst vara rätt vanligt.
justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com

2008-09-20 17:31
Jag har få så samma känsla som BountyBoo men idag har jag ont i naglarna. Det ärlite konstigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-20 17:34
när jag vaknar dagen efter brukar jag ha ont överallt, speciellt i ansiktet, käken, runt ögonen, halsen etc....
vaknar ofta i häktet också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-20 17:49
BountyBoo: Jag brukar uppleva precis samma sak! Det tycks inte påverkas av hur jag sover och egentligen inte vad jag har gjort kvällen innan heller, med undantag för att man tagit till flaskan då.

Hypokondrisk som jag är har jag ofta tänkt att det är njurarna som håller på att stänga ner butiken men dom sitter väl egentligen inte där i revbenstrakten?

2008-09-20 18:18
Ont i tänderna är väl en klassiker om man dricker för mycket sliskig dricka en utekväll. Typ cider eller champagne..
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2008-09-20 18:20
jag brukar ha ont lite överallt om jag vart riktigt full kvällen innan. speciellt i nacken
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2008-09-20 18:31
Tidigare, när jag druckit mer än jag borde och ändå inte slutat dricka, vaknade jag några gånger med svullet gomsegel. Det är en rätt otrevlig känsla att känna att man hela tiden sväljer sin uvula.
Jag fick höra att det berodde på någon slags allergi, men jag köpte inte det..
Toastare

2008-09-20 18:49
pjotor, nej njurarna får du typ ont i baksidan av ryggen av.. skitskumt är det i alla fall och som du säger så räcker det bara med att jag druckit alkohol.

butternuts, spydde du? för det är väl inte för trevligt att gomseglet dränks i magsaft..

2008-09-20 18:53
BountyBoo: baksidan av ryggen? :D

Jag får alltid ont i låren när jag varit ute och ölat mig. Känns typ som träningsverk, men ändå inte..

Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Toastare

2008-09-20 18:58
PlayerJoe, haha menar bara ryggen.. för baksidan av ryggen måste ju bli insidan av ryggen? eller?

Okej, har ni varit med om detta då? Ni dricker alkohol två dagar i rad eller dricker sprit och får ont typ i bröstet? (alltså inte som i boobie, utan bröst som överdelen av kroppen) jag får alltid som kramp där då.. sjukt obehagligt.

2008-09-20 19:02
Bounty: Ja, eller om famsidan hamnar nånstans mitt i kroppen. "Fram" måste ju ändå vara åt det hållet som näsan pekar...

Jag brukar ha ont i bröstet efter alkohol, men har antagit att det beror på att jag röker mer än vanligt när jag super...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Toastare

2008-09-20 19:02
PlayerJoe, hm intressant.. vi får fråga nån doktor.

Fast jag menar alltså om man dricker igen när man är bakis.. eller om man dricker sprit.. eller byt ut man mot jag ;)

2008-09-20 19:10
Jag har ofta ont i själen? Någon som känner igen det?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-09-20 20:13
BountyBoo: Lyckligtvis inte, men det härliga illamåendet var nästan konstant..
Toastare

2008-09-20 20:16
kräkas är ju underskattat, se det som en tarmsköljning fast åt andra hållet.. eller? ;)
Toastare

2008-09-20 20:47
kräkas är ju underskattat, se det som en tarmsköljning fast åt andra hållet.. eller? ;)

2008-09-20 21:00
ont i armen, ont i benet osv. Dels för at man ramlat, dels för att man sovit io konstiga ställningar.
...

2008-09-20 22:40
ont i plånboken får man inte glömma

2008-09-20 22:56
jag blir alltid sjukt törstig.

2008-09-20 23:12
Beror på hur full man är, ibland vaknar man upp o har ont överallt o har sår på armar o axlar o allt vad det är.

Annars så brukar jag bara ha vanlig bakfylla, alltså vara väldigt slö, men inte lika ont i huvudet längre.. O otroligt törstig är man, riktigt skönt o få i sig ett stort glas vatten.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-09-21 01:26
Jag har alltid ont i snoppen för jag pimpar så många brudar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-09-21 02:44
får alltid ont i mitt högra knä... riktigt ont alltså
Poet

2008-09-21 03:29
i sommras då jag hade supit massa dagar i rad typ 5-6 dagar så fick jag sinnessjukt ont i bröstet då jag skulle dricka.. hickade varje gång jag drack en klunk av nått med kolsyra i, känndes som att jag köll på hicka upp lungorna. så det gjorde svinont :( hehe sjukt när man tänker efter att man ens orkade supa vidare, var inte ens kul..
"life's a garden, dig it."