I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-09-15 21:56

Sy upp?

Är sjukt stressad just nu så ni får ha överseende med diverse felstavningar och konstiga formuleringar.

Har en del saker som jag ritat upp, eller ganska mycket(?) lär ju vara över 600 idéer för tillfället. Så om jag nu tex vill få en trackjacket uppsydd i American Apparel anda, eller en cardiga/piké/pullover etc. Någon som vet vart jag kan vända mig, jag har absolut INGEN aning om vad jag kan göra. Det är ju inte så att jag kan knåpa ihop en trackjacket själv. Vid T-shirtar tar mina skills slut. Så om någon kan ge tips om vart man kan vända sig när det gäller tyg/folk som syr upp/ ja, hela baletten så skulle jag verkligen uppskatta det. Liksom American Apparel, hur kan de sälja så billigt? Är det stackars indier/kineser i 7 års åldern som syr åt dem?


Tack på förhand
//desperado.

Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).