I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frisör för lockigt hår i stockholm?

Övrigt - Blandat

   
Moderator

2008-09-14 22:43

Frisör för lockigt hår i stockholm?

Hej hej.
Jag ska klippa håret hos en frisör senaste gången på 5-6 år (sparade, hade dreads, rakade, sparat ett år och några månader nu) och känner nu att det är dags igen. Dock är jag lite rädd för att gå till någon för jag känner mig inte alls säker på att de kan hantera mitt hår (ungefär hur det ser ut kan ni se på min presentation, men min lugg har blivit ganska lång vilket inte syns på bilden).
Så jag undrar om det är någon här på whoa som vet om någon frisör i stockholm som är bra på sån sorts hår. De får gärna vara kreativa också då jag inte har någon egentlig idé om hur jag vill att håret ska vara. Bara att det ska vara lite långt och mer ordnat än nu.
Är stället ganska billigt är det också en fördel, jag har ingenting emot att åka ut till någon förort för att gå ned i pris.
Tips på frisyrer mottages också tacksamt.

Så...någon som kan hjälpa till?

Tack på förhand

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick