I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

att göra bort sig.

Övrigt - Blandat

2008-09-09 13:24

att göra bort sig.

jag vill typ skjuta mig själv i huvudet just nu.

har en kollega som det är lite sådär ganska mkt flirt med. har varit ute o druckit vin o så. och så sitter vi o snackar på instant messenger så jobbet och jag har en massa fönster uppe. så frågade han vem killen jag lunchade med var, om det var en kollega. och så svarade jag att det var en kollega. så sa killen att han hade gnällig röst. och eftersom jag är störd i huvudet så skrev jag det till en annan kollga "NN tycker att kollegan har gnällig röst".

MEN! jag skriver detta till date-kollegan istället. och han bara "ja. det behöver du inte säga till mig. haha du behöver ju inte göra bort mig nu."

och jag vill typ skjuta mig själv i huvudet.

haha vad fan ska jag göra för att försöka få honom att glömma denna jävla händelsen.

ps. jag skrattar så mkt att jag gråter snart:D

syumoan akoinwe!

2008-09-09 13:27
shit jag hängde verkligen inte med i förklaringen :D haha.. har läst detta 3ggr nu
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-09-09 13:28
Hon sa till personen hon dejtar att han har en pipig röst. Om jag förstod det hela rätt..

Jävlar vilket problem...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2008-09-09 13:38
nu förstår jag !

syumoan

Hur tog han det såhär i efterhand då? Har han humor eller inte? ^^
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-09-09 13:38
haha nej.

ok. date kollegan heter peppe.

kollga med pipig röst niklas

kollega jag skrev till tina

peppe: är niklas din kollega. han har pipig röst.
syumoan till tina (tror hon): peppe tycker niklas har pipig röst.

det jag skrev till tina skrev jag i själva verket till peppe.

syumoan akoinwe!
Admin

2008-09-09 14:01
Jaha, så du visade honom precis att man inte kan lita på dig? Då är det faktiskt kul :D men du får väl gottgöra honom med en fotmassage eller nåt!

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2008-09-09 14:01
förstod ännu mindre nu, men är rätt seg, är på jobbet, kanske är det?

2008-09-09 14:35
Blev snurrig av läsa det, två olika förklaringar haha.. hoppas det löser sig
Jag har ingen personlighet

2008-09-09 14:37
haha aa keff formulering man förstår ingenting haha

2008-09-09 14:37
ojdå. va jobbigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-09 14:45
haha rätt klantigt gjort.
Sleep is the cousin of death

2008-09-09 15:00
haha den där förklaringen var ju som att åka bergodalbana.
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2008-09-09 15:29
Hahaha fan vad synd :) men varför räddade du inte det istället för att göra en tråd på whoa? :) Detta har hänt mig typ hundra ggr, men jag lyckas jämt rädda det.
iofs var denna lite knepig att rädda men du kunde sagt något i stil med:

syumoan till tina (tror hon): "peppe tycker niklas har pipig röst."
och lägg till efter det typ "finns det något mer Peppe tycker? ;)"
iofs var den inte så bra, bara ett exempel men förstår du?

Berätta vad han sa och hur det gick efter det också! lycka till!

2008-09-09 15:40
Nick-K: den var ju riktigt bra! hahaha

jag tror det har löst sig något. vi har skojat lite o så. jag råkade dessutom skicka en massa fakturor till honom som han inte skulle ha. så han sa att jag måste skärpa mig o inte vara så jäkla okoncentrerad. haha

men jag vill fortfarande skjuta mig själv. men bara i benet nu.
syumoan akoinwe!

2008-09-09 15:41
men herregud...

2008-09-09 15:43
kan man heta peppe? om man inte bor i typ zaragozzzaaa
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-09 15:44
Syumoan: haha :) Okej iofs var det lite positivt att du skickade fakturorna.
Haha fan vad bra :)

2008-09-09 15:49
Om alla dagens ilandsproblem startade ett eget iland, skulle det här vara dagens ilandsproblem där!

PS. Har du en häftapparat? Sätt några häftklamrar i benet istället för att skjuta dig, gör ont som fan och inga dödliga blödningar!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2008-09-09 17:27
pipig röst lät knas! yakaahouaaa

2008-09-09 19:52
hahaha han heter ju inte peppe på riktigt:D

men ja, man kan hetta peppe.
syumoan akoinwe!

2008-09-09 20:08
Off topic
44 personer heter Peppe i Sverige, varav 3 är kvinnor. Källa

On topic
Annars var det där inte mycket till att göra bort sig. Somna i duschen på jobbet efter/under firmafesten och bli väckt av frugan kl 6 på morgonen är att göra bort sig (speciellt när man sitter som VD på företaget).
Don't trouble trouble until trouble troubles you
Rätta mig om jag har fel.

2008-09-09 20:13
Eller att somna på toan medans man försöker göra #2 bara för att vakna upp en o en halv timme senare o inse att man missat fotbollsträningen :/
>:D

I rz 3vul g33nuz

2008-09-09 20:43
Den va inte helt fel den heller..
Don't trouble trouble until trouble troubles you
Rätta mig om jag har fel.

2008-09-09 22:28
haha.....NU fattade jag oxå....ja det blev ju lite knepigt....men va fan va ju rätt roligt oxå =) han får väl ta det med en nypa salt....
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2008-09-09 22:39
syumoan

HAHA jahaaaaaaaaaaaaaaaaa.... nu fattar jag! då blev det genast roligare! men som sagt som någon sade: gottgör med en massage eller nåt ^^ hope it works out!

frid//

bajskorv aka vroksjab

2008-09-09 22:41
Galet pinsamt. Enda utvägen är självmord.

2008-09-09 22:41
Haha jag tror inte han tog det så hårt^^ Vafan, han lär väl inte va så korkad att han inte hajjar att tjejer snackar med varandra om, i princip, allt(A)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-09-09 22:45
word på Lacroix

Det kommer säkert bli någonting ni kommer skratta åt i framtiden bara ^^ Just a bajskorv in a big hög of bajskorvar! knah what Im sayin?

2008-09-09 22:54
Att göra bort sig hade vart om ni vart ute på krogen, du blev skitfull, han fick hjälpa dig hem och du säger att du älskar honom och försöker få honom i säng.
Det du gjorde var som en fluga på en, för att citera vroksjab, bajskorv.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-09-09 22:55
Jag var väl en 13 bast kanske och stod i tvättstugan och snackade med en granne. Han undrade lite om en annan kille som bodde i huset och frågade vad som var grejen med honom.
Jag svarade nåt i stil med "Han är 35, smällfet, dricker för mycket, både snusar och röker och bor fortfarande med sin mamma", vilket var helt sant men precis när jag har avslöjat meningen så för jag den där blicken från min granne.
Den där blicken som säger "håll käften! han står precis bakom dig!". Och japp, där stod han och hade hört allt.
Det var lite jobbigt.
www.nativeswedes.se

2008-09-09 23:53
vilken tråkig grej att berätta för någon att någon tycker nån har pipig röst. har personen i fråga pipig röst så vet väl alla om det och tycker det. ingen big deal liksom. typ som att säga: peppe tycker niklas har ett jätte stort födelsemärke i pannan när personen har det :). dont worry be happy
SUCK SHAFT

2008-09-09 23:57
är pepe en tjej?

då är det ju ganska vanligt med gnälliga röster
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-09-10 12:30
nej peppe är en spanjor:)
syumoan akoinwe!

2008-09-10 16:24
Få se ifall jag har förståt det här rätt nu.
"Vin-dejten" skrev att "Lunch-dejten" hade en gnällig röst, du tänkte kopiera de o skicka till "NN" men råkade istället skicka tillbaka det till "Vin-dejten"?
>:D

I rz 3vul g33nuz