I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

polisanmäld

Övrigt - Blandat

2008-09-01 13:43

polisanmäld

en utav mina polare dejtar/dejtade två brudar, två systrar, 20, 21 år gamla. den äldre syrran är en utav mina bästa (tjej)vänner och jag skulle dö för henne no matter what. nu är det så att han playar båda syrrorna och det blev tjafs mellan oss, och slag och sparkar utdelades när jag sa att du för fan inte gör så mot "A". nu påstår han att det var jag som började slå honom (vilket fallet inte är, inga vittnen dock) och gjort sig själv till offer. men det slutar inte där, han har dessutom fejkat märken som jag inte alls orsakat, troligen har han fixat det på nåt sätt, men det där har fan inte jag gjort asså. detta är det sjukaste jag har varit med om och som grädde på nosen är man polisanmäld nu med för misshandel.

vad fan gör man? vad har man för rättigheter om det nu blir rättegång. detta suger kuk, alltså.

what's good for the goose is still good for the gander.

2008-09-01 13:45
Inga vittnen, ord mot ord? Kommer nog inte ens bli rättegång... Bristande bevismaterial, låg prioritet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-01 13:45
Neka till att överhuvudtaget ha slagit honom, att du inte har en aning om vad han snackar om. Finns det inga vittnen kan det bli svårt att få detta till en fällande dom.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-09-01 14:28
Neka neka neka, they aint got SHIT.
Det och sen så mördar du honom för att han beter sig som en skit.
Follow the dao, right about....NOW!

2008-09-01 14:32
Motanmäl så klart.. Då läggs det ner..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik
Toastare

2008-09-01 15:31
ja gör en motanmälan..

och jag måste bara fråga, pratar inte systrarna med varandra??
Jag skyller allt på Emma!

2008-09-01 19:40
motanmäl schmotanmäl kommer säkert inte bli ngt ändå...ord mot ord brukar ju inte hålla ngt vidare i rättegångar, finns ju inga vittnen ens....om det ändå blir rättegång så skulle jag rekomendera ngt som kallas för övergrepp i rättssak men det alla gör ju sina val själva:)

2008-09-01 23:14
Som tidigare sagts så gör en motanmälan sen även ärekränkning/förtal.
One Love!

2008-09-02 11:49
Undrar samma som Boo, HUR kan systrarna undgått den här lilla, eh... petitessen? Måste ändå ge honom credz för att han verkar vara en sådan smooth operator.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-09-02 12:29
Kumlabunkern vatten och bröd avdelning nästa...

2008-09-02 14:39
Nu läste jag igenom allt igen.. Du borde inte lagt dig i hans biz.. Om brudarna e ready så kör vi, va e problemet??
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik
Toastare

2008-09-02 15:59
ja nu vill jag och pimpslap veta! Hade min storebror varit min syster så hade jag antagligen snackat mer killar med henne än vad jag gör med min bror och då vet man ju vem som ligger med vem. Den som borde ha fått styrk är ju syrran som backstabbat sin syrra.. och det borde hon fått av... sin syrra.
Jag skyller allt på Emma!

2008-09-02 17:45
tycker ni verkar vara bögar båda 2, den ena som bjäbbar för att en polare playar brudar. Och den andra som polisanmäler och fejkar märken.

2008-09-02 18:36
serser, haha. ja.

2008-09-02 18:45
Gör en motanmällan och gör "egna skador" om du tycker att det behövs så läggs de nog ner....
BAHA!

2008-09-03 12:13
Han måste bevisa bortom alla rimliga tvivel att du spöat honom. Så det är nog cool om du inte har något långt brottsregister.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-03 12:59
ohha:

Tittat på för mycket amerikanska tvserier? =)

2008-09-03 13:15
Gynophosis P22: Anlednignen till att sture-våldtäktsmännen friades första gången var för att man inte ansåg att det var bevisat bortom all rimlig tvivel att de hade våldtagit tjejen..
 DIF!

2008-09-04 15:19
Gynophosis

I USA är det inte så nogräknat. Där åker ju folk in till höger och vänster för olika bagateller. I Sverige däremot så friar man hellre än fäller. Utmärkt exempel ovan.

2008-09-05 23:18
vad fan gör man? vad har man för rättigheter om det nu blir rättegång. detta suger kuk, alltså.

Du har exakt samma rättigheter som playern.

Ja vad gör man tycker det låter lite som att göra en höna av en fjäder.
Folk knullar med varandra - ja det är en förutsättning för artens fortlevande.
Folk blir ledsna i ögat folk blir förälskade.
Mycket att starta slagsmål för.

Själv skulle jag aldrig lägga näsan i blöt i folks privatliv eller tala om för dem hur de ska agera i högst privata angelägenheter till att börja med Vill snubben knulla med två systrar är det ju hans sak. Vi är inte varandras egendomar? Vi behöver ingen som skyddar oss från sorg, det har kroppen redan fixat på eget sätt.

Folk blir svikna och knullade hela tiden det är bara en del av att vara lycklig.

reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...

2008-09-05 23:23
hahaha sersers inlägg gjorde tråden

2008-09-06 20:06
ahhahahaha ooooooooooooooord!
RATED R!

2008-09-06 20:38
Nåååååånstans, fattar jag
BAHA!