I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Galningar på jobbet!

Övrigt - Blandat

   

2008-08-31 05:17

Galningar på jobbet!

Skriv lite om speciella kunder som ni tvingas hantera på jobbet.
Jag jobbar själv som nattreceptionist på ett hotell och har i natt råkat ut för följande:

1. En man kommer och pekar på en karta och vill att jag ska skriva upp den exakta gatuadresser för platsen där han pekar, när jag har gjort det så står han och tjatar om att jag ska skriva upp adressen på engelska istället!

Hur fan skriver man en svensk gatuadress på engelska och vad fan ska han med den till?


2. En full transvestit som tydligen har blivit har blivit rånad och misshandlad lyckas smita in så jag lånar ut telefonen (såklart). Men nu har han stått här i typ en halvtimma medans alla våra tidnings/brödbud har gått ut och in och det måste se så jävla suspekt ut haha. Dessutom går konversationerna han har i telefonen bara runt i loopar så jag håller på att bli tokig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.