NI I GBG!? konstigt "moln" i himlen igår "22/8" såg ni?
va de någon annan som såg de? jag va på nrj in the park, va typ en mörk "ring" som någon typ hade gjort med en cigg(såg de ut att vara) som åkte förbi över oss i typ 15 min typ. såg helt sjuk ut , de va inget moln heller.. vad va det???? sjukt läskigt igentligen haha:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-08-23 03:27
nej såg ingenting.
Jag skyller allt på Emma!
Jag uppmanar alla barn inne på whoa att genast avsluta drogbrukandet.
haha or not Men va de ingen mer som va på nrj? halva publiken vände sig om o kollade upp mot himlen o såg den saken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har sett hela himmelen orange utan att solen var uppe, så kostiga saker kan hända utan att det behöver betyda att "Aliens" ska anfalla (Speciellt er på nrj in the park) hahaa..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Jag såg det vid chalmers! Tyckte mig höra en smäll och sen såg jag den där ringen, mycket tjockare och kraftigare än på bilden.. Skumt som faeen!
Käft då.
jag har tränat ett bra tag med rökringarna, blev rätt nöjd med dem nu faktiskt!
Toastare
2008-08-23 15:43
chana_masala, så du såg den med och han fota!?
Här är den när jag och Oldsberg tog vår eftermiddagsfika.
BountyBoo F28 japp, jag såg den.. det var jag som fotade
BountyBoo F28 oooooh gud va tråkigt.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Toastare
2008-08-23 16:59
han=hann japp jag hann ju också som du ser.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
fan va söt röst =) RÖKRINGARNA KOMMER.. BEWARE! 2012 tar rökringarna över jorden och alla ickerökare kommer skickas till Gulag! BÖRJA RÖK ELLER DÖ!
cry me a river! --> thcrew
sjukt bängt, men tja kamn väl ha skapats av alt möjligt.., kansdke nåt fenomen som ska skapas när ett flygplan spränger ljudvallen eller så har rök puffats ut ur nånting stort på samma sätt som det kan bli sjukt hållbara rökringar av att man pressar ut rök ur en flaska eller ut munnen, finns säkert tusen andra saker somkan skapa rökringar.. kanske till och med är medvetet skapad..
Wtf.. vad i helvete är det för ngt? Sprängd motor kanske?
No you!
fan va läskigt. den rörde sig så snabbt! en skitgrej som faktiskt skulle vara intressant att läsa om i aftonbladet men med den vanliga turen... detta ska kollas upp!
Hahah men vafan, den där filmen där uppe. Dom där rökringarna såg man ju hela tiden på roskan .. Dom hade någon bäng grej som sköt ut svinstora rökringar, det lät som världens smäll och sen gled en sån där över himmelen. Ingenting konstigt med det tyvärr, tråkigt att det inte var aliens.
Dirty-Dave P26 aa en sånn . vad e de?
samopo det är en rökring damnit. läs :)
Nej:P seri jag vill veta vad de e .. den hållde samma storlek o hela tiden o bara åkte för bi över oss i en kvart (lika snabbt som ett moln)
Ausonius har ju redan förklarat.. men antar att du vill ha en mer spännande förklaring..
Gandalf did it.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
potatis =D
Joel413 P24 ah såg inte hans inlägg
Toastare
2008-08-26 15:09
(jag kan intyga att hon är en hon.)
Säkert det?
jag är inte en hon. vill du intyga det med Bounty? ;]
Vet att en polare från götet snackade om nåt konstigt moln där för några år sen. Hade stått om det i tidningen, det var nån slags ring eller cirkelformad grej runt månen har jag för mig. Fick aldrig nån update på vad det var för nåt.
cirkelgrej runt månen lät rätt vanligt.. sånt ser man ju var och varannan vinternatt i norr.. det andra är en rökring somsagt..