Snälla hjälp
Shenna asså de är en brud jag vart på G med ganska länge och igår när hon skulle sova här så sa hon jag tycker vi passar bäst som vänner. Och jag är riktigt kär i den här bruden så hadde jag vart sj så hadde ja nog grina sönder mig men men ja fick hålla mig men nu kommer vi till grejen nästa morgon då vi vakna så börja vi kyssas asså ja mennar va vill hon igentligen ????
Hon har ju redan svarat: vänner. Var inte så svag att du låter en brud som dissat dig, kyssa dig.
konfrontera henne.enklaste sättet att ta reda på vad hon vill. hon kanske är lite kluven.
get laid. bli bästa vänner. det hade inte jag gjort.
what's good for the goose is still good for the gander.
Fråga om hon glömde sin skitzofrenimedicin hemma?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Säg bara att du inte tänker kyssa henne om hon bara vill vara vänner för att du har känslor för henne. Så enkelt är det, stå på dig och gör så. Du kommer bara förlora på det själv annars.
Hon kanske ångrade sig?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Frågan nu är ju vem som egentligen borde kolla efter sin "skitzofrenimedicin"...
whatone, hahaha. Nej, men, hon testarnogbara dig. På något konstigt sätt av någon konstig anledning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hon är inte redo för något seriöst, men tyckte väl att de va soft att trixa litegrann på morgonen när ni vaknade? ville känna efter lite...... det är ju inte så ovanlig beteende. däremot innebär det ju antagligen att dörren står åtminstone lite öppen, det är nu eller aldrig! GO GO GO GO!!!!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Sånt här är egentligen så himla elakt. Jag förstår inte varför man gör så mot någon. Om A vet att B är förälskad i henne, men känner själv ingenting så är det skitelakt att kyssas, pussas, kela med eller ha sex med B. A vet väl att B inte vill något hellre, så A leker vältyp bara med Bs känslor. Såna människor borde dö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svårt av folk på ett forum att kunna berätta för dig vad en tjej känner när ingen här själv känner henne.. enklaste är att fråga henne rakt av..
glöm inte heller att säga vad du känner för henne..
du är 16. ta livet av dig innan du får smaka riktig ångest.
Eftersom att du är 16 ska jag lära dig något som du kommer ha nytta av resten av livet. Utgå från att de där (kvinnorna) är luriga, lögnaktiga varelser som agerar på satans order. Försök inte förstå hennes handlignar, du försöker förklara det genom logik, något som hon är helt främmande för.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ahhhh... va skönt de e att inte va 16 längre hang in there budie!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
var i samma situation för nåra år sedan jag fortsatta sen var hon min :)
www.myspace.com/friphmusic
whatone - en livs levande action man. men alltså fråga henne igen vad hon menade med vänner, och sedan hånglet. jag vaknar ju inte upp hos mina vänner och hånglar med dom (ja, inte såå ofta i alla fall). är du skitkär och inte vill bli sårad/utnyttjad så kör bara på med att säga precis som du tycker och tänker och SPELA INGA SPEL! gah jag får tuppjuck på dessa spel som folk kör med. larvigaste jag vet. lycka till gaze ! kram kram kram.
Ok jag får väll tacka för alla svar då :)
Tycker du borde fråga henne? Ingen här kan VETA hur hon tänker, man kan ju bara spekulera...Kanske vet hon inte vad hon vill, kanske ville hon bara ha lite egoboosting, kanske tyckte hon synd om dig...vem vet. Försök inte att lista ut hur hon tänker, det är meningslöst.
Delam tange barat
Var inte så svag att du låter en brud som dissat dig, kyssa dig. Sant som fan.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
grejen är att hur mycket tips ni än ger katten så kommer han inte lyssna på dom. Han kommer lira sin egen väg & göra som han tänker.... alltså vara med bruden & börja gilla henne mer & mer. & hon vill inte ha honom & han vill ha henne mera etc.....
Eftersom att du är 16 ska jag lära dig något som du kommer ha nytta av resten av livet. Utgå från att de där (kvinnorna) är luriga, lögnaktiga varelser som agerar på satans order. Försök inte förstå hennes handlignar, du försöker förklara det genom logik, något som hon är helt främmande för. det är sant som fan! Kan aldrig komma på varför kvinnor gör som dom gör ibland....
det är sant som fan! Kan aldrig komma på varför kvinnor gör som dom gör ibland.... För att tjejer/kvinnor kan styra och ställe oss män när det kommer till förhållande/kärlek/lust .
Vi killar blir som helt besatta om en kvinna vill ha oss på något sätt så våran "Gard" sjunker otroligt mycket, och det gör oss sårbara. Tyvärr så har kvinnor mer makt än vad man tror. (När det kommer till det jag beskrev)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.