I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ställ en personlig fråga (del 2)

Övrigt - Blandat

2008-08-23 21:48
min pappa är redan död..

sex med en förälder för pengar, någon?

2008-08-23 21:58
nä

doppa könet i bajs för typ en tusing?
http://www.kommandot.se/wp/

2008-08-23 22:06
bperb ne du får allt ta och höja lite

fråga:om du var tvungen att välja mellan att hugga av din mammas arm eller din egen,vems hade du valt?

2008-08-23 23:57
Du har iofs frågat den redan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-24 00:09
...vart fan är frågan man ska svara på då? Äh...

Fråga:

Har du någonsin varit så säker på att någon du anser vara en god vän betett sig illa och sagt upp kontakten med denna, utan att ens snacka med personen eller överhuvudtaget ta reda på om det som sagts faktiskt stämmer?
•pave paradise•

2008-08-24 00:57
nej men jag ignorerade en klass kompis ett bra tag när jag gick i åttan

finns det någon tv-serie som du riktigt skäms över att du följer?
 När stjärnorna och linjerna flyger över dig
Blir lejonet en struts på grund av påfågeln

2008-08-24 01:12
finns det någon tv-serie som du riktigt skäms över att du följer?

nej, jag följer ingen ;(

vilken är din favoritigaste låt genom tiderna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-24 01:21
vilken är din favoritigaste låt genom tiderna?

Looptroop - Jag sköt Palme

Vad tycker du om mode?
Poet

2008-08-24 02:05
Överskattat, när allt kommer omkring sig, så är det trots allt bara ett stycke tyg.

Har du någonsin haft webcamsex?
At the gates of Eternity...

2008-08-24 05:44
Har du någonsin haft webcamsex?

Nej, men det låter lite halvt spännande.

Fråga - Har du haft en 3kant eller med fler personer, isåfall hur många?

2008-08-24 08:48
Har du haft en 3kant eller med fler personer, isåfall hur många?

Ja, med två tjejer (varav en var otrogen mot sin pojkvän hon var förlovad med) och alltid tittar skamset ned i backen när jag ser henne.

Fråga - Har du någonsin tänkt sexuella tankar om en släkting?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2008-08-24 11:23
Har du någonsin tänkt sexuella tankar om en släkting?

usch nej!

hur många dagar har du gått oduschad?

socissi.wordpress.com

2008-08-24 11:31
Det längsta måste nog vara 12 dagar under en väldigt intensiv sommar för nått år sen.

Vad äcklas du av hos din partner/bästa kompis?

2008-08-24 15:05
Empire jo men fick inget svar på den

2008-08-24 18:24
Vad äcklas du av hos din partner/bästa kompis?

att han har en hel frys med ankor + att han har gomtandställning
-----------------------------
vad skäms du över?
diska hårdare! kvinna!
Producent

2008-08-24 18:32
Att jag oftast är en dålig förlorare.

Vad är det elakaste du gjort mot en vän, som vännen inte vet om att det var du?

2008-08-24 19:39
Ptolemajo P21

Haha, nej troligen inte. Men hade iaf hoppats på någon 20+are som erkänt sig haft teh hots från någon 14åring eller nått sånt. men, men... =(

2008-08-24 19:50
Vad är det elakaste du gjort mot en vän, som vännen inte vet om att det var du?

- Sa aldrig att hans brud varit otrogen, och guess with who !

Om du lyssnar på hiphop, , & har ett val mellan lyssna på Oprah eller Hårdrcok heavy metal... Ditt val är vilket ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-08-24 20:00
Gillar båda men föredrar metal.

fråga: om du bara kunnat lyssna på ett album (samlingar räknas inte) för resten av ditt liv, vilket skulle det vara? (du får lyssna så ofta eller sällan du vill)

2008-08-24 21:06
fråga: om du bara kunnat lyssna på ett album (samlingar räknas inte) för resten av ditt liv, vilket skulle det vara? (du får lyssna så ofta eller sällan du vill)

Lauryn Hill - The Miseducation of Lauryn Hill

kan helt enkelt inte tröttna på den skivan..gillar den bara mer och mer för varje gång.. skulle säkert bli trött på den efter några år, men den skulle jag välja om jag vore tvungen :)

Fråga: Vad gjorde du senaste gången du skämde ut dig? Förutom skämdes ;) tell the situation
här får du lite kärlek

2008-08-24 21:17
Fan...det minns jag inte alls, har inte gjort något som jag direkt skäms över på ett jävla tag...bah, någon annan får svara. Förtjänar inte att ställa en fråga när jag inte ens kan svara :(
•pave paradise•

2008-08-24 21:37
svar: råkade välta ut en röd vinare som stod på ett golv hos en hyfsat het snubbe jag knappt känner.. blev ett rätt jobbigt läge där..

fråga: hur lång tid tar det för sig att få orgasm?

2008-08-24 21:37
dig*
Groupie

2008-08-24 21:51
fråga: hur lång tid tar det för sig att få orgasm?

-Mellan 5 sekunder och 4½ timmar.

Brukar du/har du onanera(t) framför datorn?
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.
Poet

2008-08-24 22:23
Niggah please! Det gör vilken människa som helst som porrsurfar from time to time. Så ja!

Har du fantiserat om att ha sex med någon lärare någon gång?

At the gates of Eternity...

2008-08-24 23:13

Har du fantiserat om att ha sex med någon lärare någon gång?

HELL YEAH! min mentor på gymnasiet var riktigt het. men hon var gift dock men det hindrade inte mina fantasier.

Sen en annan lärare som inte var lika het men som var lite sur av sig ville man bara straffknulla för att få tyst på.

fråga: Stalkar du någon intressant person nu för tillfället som du är intresserad av men den personen vet inte ens vem du är?

2008-08-24 23:29
Nej.

Kokar du kaffe själv på morgonen eller köper du en kopp på något café eller dylikt?
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-08-24 23:39
Jag går till skolan och dricker deras kaffe i köket. Om jag inte går i skolan så dricker jag oftast heller inte kaffe.

Anser du att du är en bra människa?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-24 23:47
Anser du att du är en bra människa?

Jag tror att jag är en hyfsad människa och försöker göra rätt men självklart händer det att man begår misstag, gör medvetna fel ibland, men överlag ja.

Vilken mobil har du?

2008-08-25 00:14
en w660i sonyericsson

är du nöjd med ditt jobb?
 www.RekFoto.se

2008-08-25 00:32
"är du nöjd med ditt jobb?"

Har inget längre (sa upp mig) börjar studera på tisdag och hoppas jag ska trivas.

Fråga: Vid vilken ålder förlora du oskulden?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2008-08-25 01:29
Fråga: Vid vilken ålder förlora du oskulden?

14

Fråga: Hur många gånger ska denna fråga ställas om och om igen i tråden?

2008-08-25 08:37
Tills alla är oskulder.

Vad tänker du när du hör att en kille är oskuld och vice versa?

2008-08-25 08:38
Fråga: Hur många gånger ska denna fråga ställas om och om igen i tråden?

7 gånger

vem ville du mörda senast?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2008-08-25 09:33
"vem ville du mörda senast?"

Hon som bor under mig i min nyinflyttade lägenhet och skällde ut oss för att varit högljuda. MEN LYFT 2 SOFFOR, 2 SÄNGAR OCH EN JÄVLA MASSA SKIT SJÄLV DÅ tyst som en mus. Fattar hon inte att det låter lite att flytta?

Fråga - Har du legat med någon som är 10 år äldre än dig?
Producent

2008-08-25 12:42
Nej, det har jag ej.

Har du snott saker från en polare någon gång?

2008-08-25 12:51
Japp många gånger, när jag var en liten skitunge å visste man inte bättre..

Har du onanerat på offentlig plats?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-08-25 14:28
Nej.

Har du någon gång spytt på en person av motsatt kön?
My heart lives in my vagina.

2008-08-25 14:40
Säkert när jag vart ung & crejsi.

Vilket är det konstigaste stället du haft sex på?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-25 15:05
"Vilket är det konstigaste stället du haft sex på?"

I en hästhage (vintertid).

Fråga - Är du dig själv på Whoa, eller spelar du en roll?

2008-08-25 15:13
Fråga - Är du dig själv på Whoa, eller spelar du en roll?

jag är mig själv.

Fråga - Har du suttit i fyllecell nångång? och isåfall, hur många gånger då?

2008-08-25 16:37
ja det har hänt. kanske 3 gånger i vanlig fyllecell. 1 gång i sån mobil tillnyktringscell.

tycker du att homosexuella ska få adoptera?

2008-08-25 16:43

ja

Vad är din största skräck?

2008-08-25 16:44

Nej stackars unge!

Har du gjort någonting som du tycker är riktigt äckligt idag?

2008-08-25 16:45
Men vafan, nu har jag fått tagit bort mitt meddelande 3gg i rad för nån hinner före HELA tiden... grrr.....

Svar: Att bli sinnessjuk/mentalt störd, något jag faktikst trodde jag var på väg att bli för några år sen men se det löste sig.

Fråga: Har du tvingat eller genom grupptryck fått någon du känner att göra någo "allvarligt" som denne egenterligen inte ville? Förtälj!

2008-08-25 16:45
Kan ni starta en ny tråd denna tar 10 min att ladda!!!!!!

2008-08-25 16:47
AHhh nån hann före IGEN! Skitsamma, Nelione svarade inte på den senaste frågan han heller så orkar inte posta om, överlappning ftw!

2008-08-25 17:03
Jag fick en komips att skricka "bitch" åt någon random tjej när jag var liten. Inte såå farligt, men ändå fult.

2008-08-25 17:08
beror väl på ålder på snubben, men är han 20+ så tycker jag väl mest synd om snubben. om en tjej 20+ skulle hävda att hon var oskuld hade jag direkt stämplat henne som lögnare.

vad är det dummaste du gjort för att imponera på en annan människa??

2008-08-25 17:10

Om personen är 30/40 höjer jag på ögonbrynen annars tycker jag att sex betyder olika för alla, vissa hittar bara inte den rätta personen att göra det med och man behöver inte ha bråttom.

Tycker du att du ser bra ut?