Parfym!
tjaa! Känner att de är dags för en ny parfym. och undra om ni här på whoa har lite tips på några parfymer som luktar gott, är ute efter herrparfymer. för att skapa duskussion också så kan ni ju också berätta vilken parfym ni använder och vad ni tkr om den, här är damparfymer också välkommna haha =). PS. jag har redan Jean Paul Le Male, och ja vet, den doftar underbart! så ni behöver itne tipsa om den =)
Armani, Armani, Armani. Det enda du behöver. Youre welcome. Sen om du verkligen är 14, håll dig borta från Axe!
Lacoste Style in play
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hugo "Energise" Jean-Paul Gaultier "Le Male" Luktar gott utan att bli för starkt. Sen så hade även Ralph Lauren och Burberry något, men jag minns inte vad dom hette.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Paul Smith- London diskret och lätt. Luktar rent och inte testosteron stint
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Sinnes god, det är så att jag vill dofta sådär.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Just nu kör jag på Paco Rabanne - Black xs för lite mer "manligare" doft, lite inslag av nån frukt också, riiiiktigt najs och håller sjukt länge (=dryg som fan).
För fräshare doft så kör jag Hugo Boss - Pure.
Den påminner lite om Armanis Acqua di gio, vilken är nog min favorit genom tiderna.
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Så länge du håller dig borta från Thierry Mugler så ska du nog klara dig.Prova dig fram och testa på huden,det kan vara stor skillnad på hur den luktar och hur den luktar på dig.Och lås dig inte vid att det måste vara en herrparfym, det är bara en uppdelning som kosmetikbranschen skapade för att få män att köpa parfym utan känna sig fjolliga.
medoria F26 Men känner man sig inte ännu fjolligare när det faktiskt står på flaskan att det är för kvinnor? Dock så vore det intressant om man tog bort alla könlabels från parfymflaskorna och lät alla välja mellan allt, utan att känna att man ska hålla sig till en "sort".
Would I shit you? You're my favourite turd.
CK - One , är ju ett exempel på unisex parfym..
BLACK XS, köpte till min pojkvän och han vart nöjd:D en luktar gottigt!
well, jag lever upp till mitt chav' rykte o gillar sötsliskigt som britney spears parfym, angel och numera paris hilton heiress.
CK-One har jag använt slaviskt under några år, och det är inga problem med att det är unisex, tvärtom! Skönt att inte behöva lukta som godis bara för att man är tjej. Lånar tråden lite, är det någon som har ytterligare några unisex-parfymer att tipsa om?
det finns ju hur många unisexparfymer som helst men dom marknadsförs inte som det.det gäller ju bara att pröva sig fram till vad som passar en och inte låta sig begränsas av uppdelningen i herr och damparfym. det finns herr och kvinnodofter som till sin uppbyggnad är så gott som identiska. av olika märken. damparfymen versace christal noir påminner exempelvis väldigt mycket om dolce gabbanas herrdoft. som ett exmpel.
Peppis F25 fan va kul att se nå som använder ordet chav... ingen av mina polare förstår innerbörden. kör du på rosa brallor med tryck på röven och sånt med eller?;P
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
som CosaNoztra P25 skrev, CK ONE är najs. sen har Paris Hilton's - Just me den luktar riktigt gott tycker me!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
volt- haha inget av det. jag har helt proper stil, typ början 1900 tals grej med ylleshorts o keps o grejer, riktig posh stil oftast. men. jag gillar fotboll. och har ett rykte här på whoa att jag är chav heheheh jag lever gärna upp till det. antangligen pga min bild på pressen (men byter bild hela tiden, men ibland har jag den som är uppe nu) och får att jag älskar grime o brittisk musik
Men vafan betyder ordet då era jävla elitister med era hemliga jävla ord
Toastare
2008-08-19 20:21
denna parfymen luktar så sjukt gott... den luktar sköljmedel och rent. Killar ska helst ha t-shirt på sig som luktar sköljmedel. Det är en sjuk turn-on.
och det heter Chavette...
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-08-19 20:23
hpnotiq, chav kan du väl inte missat... engelsk förortssnubbe med vita reebok, mjukisbralls, burberry keps... eller kan de ha mer klass också. KAN ha..
i Sverige förknippas chavs med fotbolls huliganer.. vilket inte alltid är sant då de som sagt är engelska förortskids, men de gillar ofta fotboll..
och detta kan diskuteras i timtal..
chavs
plus: my hero!
(till höger)
Toastare
2008-08-19 20:26
Peppis, haha tänkte precis lägga in Vicky Pollard också!
underbar karaktär
Jag antar att jag har missat det haha.
heheh well whoa is here to educate you
Toastare
2008-08-19 20:29
häng med på grimegrejen på berns på lördag, hoppas på att åtminstone se ngn chav brud....dock är de bara pojkar med häng på grime grejer i sverige...iaf de grejer jag varit på...
ye de är störtskönt me jamaican accent på de hela..hehehe
magnolia_ F19 GreenCap P23 Om ni diggar CK One borde ni checka in CK one summer, FRESH!!!
Ska tjacka den vid löning.
BountyBoo F28 Hade Crave förut, e najs.
Om du gillar "sjöljmedels" lukten ska du kika in Clean - Fresh laundy, morsan har den, luktar ap-nice!
Toastare
2008-08-19 21:03
CosaNoztra, tack för tipset...men det är MÄNNEN som ska lukta det. Men jag kan alltid köpa en och spruta ner mina offer (istället för tvärtom som det brukar vara... bara skoja!)
Fahrenheit Lacoste Essentiel Georgio Armani Aqau di Gió
Live Hard, Die Young
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
hahah Chav:) glöm helst inte den feta guld kedjan och såvidare..... INNIT!
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Armani
calvin klein euphoria is the one, jag har den och får ligga flera gånger om dagen med både tjejer och killar
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
Själv använder jag Armani Black Code (Armani Code som det heter nu) & Armani Acqua Di Gio .
Själv använder jag sean johns och är otroligt nöjd.
Ett måste ( ATT PRÖVA)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Aqua di Gio går nog alltid hem för min del när det ska sniffas på motsatta könet. Ända sen högstadiet har den hållit sig i topp! Men ja. Fan jag är iof nöjd bara jag får sniffa =P
väx till dig o börja använda oljor istället. succé av denna klass är sälland skådad mina löpare.
RATED R!
häng en wunderbaum runt halsen och stoppa den under tröjan, bitches jump at that shit
och vem fan är du?
Teddybjörn P21 va menar du? ge expl.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
armani, den svart/gråa "vanliga", som är smal och cylinder format. van girls. den lukten älskar tjejerna. sean john måste jag prova :P. men jag har aldrig sett den i en butik :(
Dildo
fattar inte riktigt vilken du menar,
denna ?
Toastare
2008-08-21 16:35
oljor är skitäckligt och luktar slisk.. speciellt de som använder musk-olja. kanske för att mitt ex-ex gjorde det och jag får rysningar av den lukten än idag...
Omega celinder format sa jag ju. den finns i svart/grå, vit för tjej. nu finns även blå och svart jag har ingen aning om hur man länkar tyvärr menEmporio He, EdT 50ml http://www.parfym.se/Product.aspx?ProductID=105 Och sen glömde jag denna! Acqua Di Gio Homme, EdT 50ml (Herr) http://www.parfym.se/Product.aspx?ProductID=416 hoppas länkarna funkar om du kopierar och klistrar in
Själv använder jag Paul Smith - London som förmodligen är den bästa höstdoften du kan tänka dig.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
vafan ere där för jidder, "höst doften" ??
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "