I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bastu i Stockholm

Övrigt - Blandat

   

2008-08-18 22:51

Bastu i Stockholm

Hej hå, inspirerad friskt utav bastutråden längre ner någonsants i blandat så vart jag nyfiken på utifall det finns kommersiella bastun man kan boka i Stockholm. Nu snackar jag inte om gemensamma bastun i badhus, gym och andra ställen där penismätning pågår för fullt med taniga tattare som "svettas" i löjligt låga 70grader.

Utan är efter där man kan boka eget bastu utrymme med dush eventuellt bubbelpool, förrum och även lounge där man svettig och utmattad kan kicka tillbaks med bärs. En isvak skulle vara pricken över i'et.

Har två alternativ, ena är att klänga på polare och hans päron bort till Tyresö eller åka iväg till norra skärgården och hälsa på släkt/familj, då jag inte alltid inte orkar företa mig resan och definitivt inte dra med några av polarna hem till familjen så, dessutom innebär det nog övernattning då jag ogärna sätter mig onykter bakom bilen. So help a dude out och tipsa om det finns någonstans jag kan chilla? Hmm kom på en polare till som bor uppe i en småstad man skulle kunna hooka med men Stockholm måste väl ha??