I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Neckbeard

Övrigt - Blandat

   

2008-08-17 18:10

Neckbeard



Träffade på en gammal barndomspolare på pendeltåget häromdagen och kunde knappt koncentrera mig på vad vi snackade om tack vare hans fjuniga, ojämna neckbeard. Han var alltså helt slätrakad i hela ansiktet förutom på random fläckiga områden på halsen ungefär som på bilden ovan(nej det är inte han på bilden).
Till slut märkte jag att han kände av att jag var lite okoncentrerad och jag bara sa det rätt ut, VARFÖR RAKAR DU INTE BORT DITT HALSSKÄGG, MANNEN. Han tog självklart inte illa upp utan bara skrattade och sa att han vart lite stressad i morse.

Men vad fan liksom. Är det bara jag som tycker att det ser helt förjävligt ut med neckbeard? jag är alltid sjukt noga när jag rakar mig att få bort mitt neckbeard, speciellt om jag rockar slätrakat i resten av ansiktet. Har man liksom stubb i resten av fejan ser det helt okej ut med neckbeard tycker jag. Men slätrakad + fjun på halsen??? måste ju vara fulare än såna där bröstgardiner vissa tjejer har på sig.

Är neckbeard någonting andra märker av och stör sig på lika mycket som jag? Det är liksom en sån liten småsak som jag kan tänka mig tjejer märker av mer än killar så jag känner mig lite fjantig om jag skulle ställa frågan till en tjejkompis IRL. Jag skulle nog verka väldigt fåfäng.
Så jag vänder mig självklart till whoa istället!:)

När jag ändå är igång kan jag dela med mig av den här kreationen så jag slipper störa mig på den helt själv. Den är något mer planerad än det halsskägg jag talade om ovan, men det är fortfarande lika hemskt:




Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.