Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet The Power Of Christ Compells You!! http://www.myspace.com/miomusik
Hahha fan va weird!
...och det är det som är så fint med whoa!
Tibro FTW ! :D
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
jesus är det bästa som kan hända dig kan jag säga
http://www.kommandot.se/wp/
Otäckt!
"Who the motherfuckin' bawse?"
ja vet inte om jag har träffat jesus men Finns en snubbe som stavar sitt namn likadant. fast uttalet är lite latin-amerikanskt.. =) Men vad konstigt, tänk om man inte vill ha budskap, ska man vänta tills nån annan trycker? haha
Jag har ingen personlighet
"det här företaget finns till på grund av guds nåd till 100%, resten är min förtjänst" kanske lika bra o sparka vd:n o bara hoppas på gud :P
hahaha skön snubbe, helt klart :D
Haters gon' hate...
Jesus är det bästa som kan hända dig!!... Det är säkert.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
hoppas inte folk slutar trycka på "knappen" nu bara för det, skulle vara så otroligt mobbat..
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Fyfan vilka sjuka människor.. Får man ha sånna budskap ens?
Highfive anyone, anyone?
nej det är olagligt..
No cake for the impurity!
tur att det inte är känt så fler puckon inte faller för det iallafall
hahahahah - man såg ju va det var för sär som jobba där, 14 st... för 17 länder!! HAHA inte den största massproduktionen då? eller så kanske dom inte gör så mycket, dom kanske har någon ritual som dom kör eller nåt....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas fan någon med lite makt gör en anmälan. det är inte okej i mina ögon. gud liknande skit har i kyrkan att göra i mina ögon, ingen annanstans, SPECIELLT inte i smyg!
www.myspace.com/melvinjunkyard
Fan man skulle ju gå i taket om företaget man jobbar på anställde 2 pers för att be vafan..
Jag har ingen forumsignatur.
Jag förutspår att det kommer ske en massiv skändning av övergångssignaler inom kort.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
hahahahahahahahahaha
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Haha, det är jävligt sjukt att det inte är första april..
my name is xelly smelly
Would someone please think of the children.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Jag bara satt och väntade på att de skulle filma alla i slutet ...och att alla skulle garva och skrika typ "luraaaad!" ...men det kom aldrig. Jag är rädd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hajjar inte riktigt vad man ska vara rädd för? Bara för att jag trycker på en knapp betyder inte det att jag går Jesus väg? Jag har väl fan min egen väg att gå... Inget illa mot Jesus, men fan vilka keffa anhängare han har...
kleton Det som skrämmer mig är hur övertygade vissa är över sagoberättelser. :) Nåja, vad som nu får deras båt att flyta.
Tråkigt att när media uppmärksammar någon gudstroende så är det alltid någon mongoloid som i videon.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
daviden P26: Det kan jag hålla med om är skrämmande faktist, håll dem långt från mig tack:) Morsans polares dotter åkte precis iväg till Salt lake city i Utah, mormonland...det tycker jag är läskigt.
det brukar ju vara dom som sticker ut som man lägger märke till. det leder tyvärr ofta till att folk får fördommar o drar alla över en kant.
Haters gon' hate...
(på tal om det PrimusC skrev)
Haters gon' hate...
Morsans polares dotter åkte precis iväg till Salt lake city i Utah, mormonland... Freudiansk felläsning = moronland
"Yeah, sure. Why would he make that up?"
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
potatissuger P21: Haha, fan vad skön!!!