I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Donera organ - rädda ett liv.

Övrigt - Blandat

   

2008-08-14 22:24

Donera organ - rädda ett liv.

So det här med att donera organ, jag har tänkt på det i flera år att när jag dör så finns det ju andra som behöver mina organ för att överleva, så varför ska jag inte donera det till dom?

Gör tråden här för att försöka få fler att donera sina organ efter sin död för att rädda liv!
Men tänkte då att vi kunde disskutera om varför ni har donerat era organ eller varför ni inte vill donera, är det av religösa skäl? morala skäl? eller ja.. skriv varför.

Jag skrev på igår att jag ville donera mina organ samt min kropp för forskning, varför? jag är inte religös och ser därför min kropp när jag är död bara som en klump kött.. varför inte andvända mina friska organ till att räda någons liv? så jag skrev på, snabbt och enkelt.

För er som tänkt på det och inte vet eller vågat göra det så gör ni såhär.

Gå in på denna länken och läs informationen, klicka sedan på länken i mitten av texten och följ instruktionerna, Man kan anmäla sig via webben som jag gorde eller ringa dom, Man får hem ett bekrevtelse till sin folkbokförings adress och sen är det klart, kostar ingenting.

Så disskutera nu varför man ska ge/inte ge organ till döende människor.

Hjälp rädda ett liv, Ge organ!


//Caesar

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."