I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

är inte kärleken underbar?

Övrigt - Blandat

2008-08-15 13:17
SunTzu: Det stavas please och inte "plz". Och känner inte herr Ågren? Det vet du inget om. Yttra dig inte om saker du inte vet,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-15 13:17
nu tar jag självmord eller något annat drastiskt mellon!
:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-08-15 13:40
krossad_anka: Fan va skönt att man inte är ensam här..

Låt oss bli fulla och anfalla nygifta par utanför kyrkor genom att kasta grus/sten ist för ris >=)

2008-08-15 13:44
Marc Swing: Låter underbart kompanjon! När börjar vi?
Producent

2008-08-15 13:51
krossad_anka:

Härligt slutar jobbet kl 18:00 sen blir det att sprätta ölen...

Sen så jävlar bara att passa sig om man är nykär och glad!

2008-08-15 13:57
Marc Swing: Underbart! It's a date ;P
Producent

2008-08-15 14:13

2008-08-15 14:16
nilsl: seriöst du är ett mongo. sorry dude. Du kan inte ha ett roligt liv o har du det så förstår jag inte hur.

2008-08-16 12:22
bra stunder är när jag och sambon blir vinfulla hemma och kör en dj duell. Vi spelar upp musik för varandra som vi vet att den andre inte gillar men som vi bara måste dela med oss av. Vi har hållit på så i över 6 år och jag kommer nog inte sluta förrns han medger att Human League-"Dare!" är en fantastisk skiva. Efter det kommer jag nog hitta en annan skiva att terrorisera hon med.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-08-16 19:22
Men kärlek då.
Hur kommer man över ex och fd vänner? Hur kommer man över människor överhuvudtaget? Går det? Jag kan fan inte släppa en endaste människa som funnits i mitt liv. Har jag en gång tyckt om någon så går det verkligen inte att bara "komma över"... fattar inte folk som säger sånt "jag är över honom/henne/den/det nu, skitskönt" att man hatar eller säger att man absolut inte känner någonting längre. Hur kan man inte göra det? Är det bara jag som är störd och inte kan släppa eller bara spotta ur mig allt jag faktiskt hyste för personerna? Är jag ett mähä? Va?

2008-08-16 21:17

Åh jag kände som er, sedan så dumpade mitt ex mig "jag behöver tid för att vara ensam och reflektera över mina inre problem" bara direkt rusa till sin granne och göra henne på smällen! Så nu ska han snart bli en dead beat dad till en liten bastard! Synd att jag fick reda på hans fasoner och lögner EFTER flera månaders saknande och sörjande, kunde ha besparat mig själv en hel del tårar! Dock känner jag mig som en så jävla mycket bättre person än vad han någonsin var eller kommer bli, att JAG vågade älska och vara seriös gör att jag känner mig stolt och inte bitter!

2008-08-17 03:17
skit underbar, fuck kärleken

2008-08-17 09:01
Det är sommar boys, då killar tror dom hittat kärleken men tjejer bara spelar fältet ;D

Närå, jag är avis som faan, önskar jag kunde vara kär i någon och att jag isf hade balls nog att uttrycka det. Glöm bitska kommentarer om att det inte varar, om ni springer in i väggen ska det vara i full fart! :)

2008-08-17 09:14
jag är käääär

och även fast jag knappt fattar själv vad exakt som hände så känns det så hiiiimla braaa!!
uah! jobbar bara jobba 6 timmar till nu sen får jag gå hem å ha det mysigt med min kärlek :)

håller med zxisstyle jo... MER kärlek till folket!
=)
va

2008-08-17 22:40
Fidelista F23
Åh, fina fina du! Ja, uppenbarligen så måste det vara så. Jag hörs med vissa, men med vissa andra går det inte, vi nöter sönder och sårar (och har sårat) varandra för mycket. Helt sjukt och så jävla jobbigt, när man verkligen bryr sig om personerna.

Äh jag får väl vara glad över att jag älskar fortfarande och har älskat, istället för att vara ledsen över att jag inte kommer över de jag älskar. Har någon betytt så ofantligt mycket så har jag nog kommit fram till att..att man inte kan komma över någon, man får bara lära sig att leva med det bredvid och vid sidan av sig, istället för mitt inuti sig. Eller nåt sånt.

Gud vad Bullen det blev.

jaja, PUSS till alla söta ynglingar!!!!!!

2008-08-20 20:22
brukar ju vara så till du får det i röven, and ooh yes you gonna get it

2008-08-20 20:24
Jag hatar kärlek över allt annat i hela världen och önskar att jag aldrig någonsin hade hittat den.... kärlek och jag i en kombination är inte alls bra, jag hatar den, jag hatar allt som har med den att göra, jag vill aldrig känna den igen.
Niceness!

2008-08-21 09:41
Love Is Pain
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-08-21 11:12
Jag är kär, synd bara att jag också är dum i skallen.

2008-08-21 12:31
Jag är lyckligt kär. Tog ett tag att släppa all osäkerhet, och
rädsla för närhet, men det gick. Eller det går, hela tiden, bättre
och bättre.

Hon läser för mig. Jag lär henne om konst. Vi ger varandra
massor. Och kramas! Yey för kärlek!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2008-08-21 16:14
Kärlek är underbar när den är besvarad. Håller på att bli kär men vet inte om det är ömsesidigt. :(
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-21 16:21
Usch, nej, kärlek är till för töntar som inte klarar sig själva.

2008-08-21 16:42
Kärlek är som en finne i röven.......helt åt helvete!!!
I have failed, over and over n over again in my life....That is why I succeed!

2008-08-21 16:44
Kärlek är så 2007 och slutar ofta med The Streets - Dry your eyes.
Hihi

2008-08-21 17:01
kärlek ska göra ont, de är då den är som bäst.

2008-08-21 20:46
man mår ju bara dåligt av kärlek som gör ont
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-21 21:53
kärlek ska göra ont, de är då den är som bäst.

Word! Ett brustet hjärta är ett hjärta i sitt esse, orka då tillvaron är så djävla puttigull & peachy.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-21 23:28
kärlek är väl som starkast när den knakar, inte sant?
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-08-22 01:18
Självmordsförsök och psykbryt, som massage för själen. :)
Minns faktiskt inte något anmärkningsvärt jättebra, eller så värst mycket heller för den delen, det är mest som en grå sörja alltihop.
Men någon dag så har jag något fint minne, och då ska jag gräva fram den här tråden!
So give the poor dingo a chance!