I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inlåst utan anledning?

Övrigt - Blandat

   

2008-08-09 16:38

Inlåst utan anledning?

Inatt så vart jag inslängd i en fyllecell och LOB rapport skrevs, hade druckit 4 öl satt på en bänk och kollade på en konsert när 4st väktare och en hund glider fram och lägger ned mig på marken och hotar att hunden skall bita av min arm, sedan så kör dom iväg mig till snuten som skickar in mig i nått jävla häkte jag aldrig hört talas om utanför stan där jag fick sitta hela natten bland massa psykfall som skrek och slog sina skallar mot betongväggarna hela jävla natten osv...

Fick inte veta ett piss förrän polisen hade åkt, då berättade nattvakterna att det i rapporten stod att jag ingick i nån gruppering, fattade inte ett piss och frågade gång på gång hur allt gått till och så men icke nått svar att hänga i granen, vart utsläppt klockan 06 imorse och fick ta mig därifrån själv.

Har fått veta att det inte går att överklaga en LOB, så verkar altså som att dom skrev en LOB rapport bara för att kunna skicka in mig i någon cell utan att jag skulle ha möjlighet att överklaga eller något, någon anmälan gjorde dom inte heller, dom kom bara massa konstiga teorier om att jag ingick i något gäng och grejer..

Har nu tre frågor,
1. Finns det något jag kan göra, kan jag anmäla detta, kan ju som sagt inte överklaga det men något måste jag kunna göra...
2. Hur länge sparas LOB rapporter hos länsstyrelsen?, hörde två år någonstans, stämmer detta?
3. Jag bad att få göra ett evidencertest, för att jag var i princip helt nykter och ville ha promillehalten på papper, det gick dom inte med på, borde man inte ha rätt till det när det är LOB det handlar om?


Detta är iaf det absolut sjukaste jävla skiten jag vart med om, jävla komplott förfan, dom behandlade mig som en terrorist, kunde lika gärna skicka mig till guantanamo.

Ta det JÄVLIGT lugnt nu.