I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När man börjar tycka Sverigedemokraterna är bra..

Övrigt - Blandat

   

2008-08-07 23:59

När man börjar tycka Sverigedemokraterna är bra..

(Inlägget låst av Mabande som la in nedanstående stycke 2008-08-08 12:11:34)

Tråden är låst p.g.a. att den är gjord av en användare som tidigare blivit bannad för att spammat med "marknadsundersökningar" om bl.a. "moraliska dilemman". I och med att han alltså har omregistrerat sig så har han nu blivit avstängd igen och eftersom förutsättningarna för trådens "diskussion" bygger på att han medvetet skrivit falska och provokativa påståenden är det alltså en meningslös tråd att diskutera i.
/ Mabande - Admin Crew


Satt och diskuterade lite med en god vän idag..om dittan och dattan.

Vi båda är invandrare, och diskusionen handlade väll egentligen om just det också.
INVANDRARE. Vi båda bor i en förort och är så blattiga man kan komma när det gäller
ras osv. Att vi sedan inte beter oss som det är väll en annan femma.

Är det inte på något sätt konstigt när 2 blattar pratar om just blattar, om hur trötta vi är på just dessa. Självklart inte allt och alla. Ta inte fel nu (tyvärr, är det alltid något stolpskott som ska förstå fel). Men de flesta av alla blattar har ju markant förstört Sverige både invändigt och utvändigt?

När det kommer till brott vet nog både jag och min vän vad vi pratar om, då man har levt några år och har en del på nacken, men efter åren har man ju växt upp.

Sedan finns det småbrotten vi alla känner till, och saker och ting som sker som vi ser varje dag. Inte fan ser vi en svensk göra det som de flesta invandrare gör?
Nu pratar vi inte om de äldre generationen, inte alla allafall. Det är ju oftast yngre, 12-30 som är den generation som... man kan anse stötande.

Min vän sa en klok sak tycker jag:
"Jag är fan trött på alla blattar som kommer hit och gör all skit, och när tillochmed jag som är blatte säger så, då kan du ju bara tänka dig hur trötta svenskarna borde vara?!" Ja menar när man börjar tänka på om man ska ge SD en LITEN röst i nästa val , måste ju något vara fel.

Det jag vill få fram med denna tråd är inte att jag ska bli bannad av någon admin som älskar HipHop så otroligt mycket att han/hon inte kan se det bra i denna tråd. Diskusion är något som ska sticka i ögonen på folk ibland, men det är sådanna diskusioner som är dom bästa.

Jag vill inte skicka hem folk till sina hemländer, det jag vill vi ska diskutera är följande:

Vad är det exakt som gjort att Svenskar själva inte längre vågar säga emot, och måste tycka synd om ALLA invandrare.

Vad är det som gör att det blivit som det blivit. Varför är det så att blattar gör de flesta idiot sakerna i det här landet? För vi alla vet att statistiken säger det.

VARFÖR? Och vad borde vi göra för att få en förändring, utan att skicka hem folk åt alla håll.