I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-08-06 00:13

Winners?

Finns en "Loosers"-tråd, tänkte skapa en motvikt och ställa frågan vad en vinnare är.

För mig är en vinnare personer som brinner för något - och vågar göra något åt saken.
Sen dras jag väl gärna mot framgångsbiten också, så entreprenörer som startar upp lyckade företag imponerar på mig.

På mitt förra jobb mötte jag en sådan människa. Han har 4 st välmående företag med runt 20 anställa per företag i bakfickan. Han släppte dock överledarrollen efter några år, han är typen som brinner för att bygga upp någonting - lägga grunden och stabiliteten. Att sedan driva och vara ledare var ingenting för honom.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-06 00:17
Om du tittar igen i looser tråden, så hittar du att dem skriver faktiskt både om loosers och winners i den :) Men, nu vill jag ej förstöra tråden.. Ignore me..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-08-06 00:17
Hm. Jonas bevaqcua!! Han är rik nu! Från att vara unwanted och bli bortadopterad. Han är min största inspirationskälla.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).

2008-08-06 00:21
GhostfaceKillah

Märkte det nu med ...men äh, vi kör en dedikerad tråd med innehållet knytet till trådens topic :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-06 00:25
första bilden som dyker upp i mitt huvud är människor med passioner som de får jobba med och utvecklas inom. som min syrra som älskar konst och får jobba på nationalmuseum och gripsholms slott. fan jag önskar att jag var en winner.

2008-08-06 00:26
Min första bild i huvet är iaf en Håkan Holm som hoppar och är glad med en guld-medalj runt halsen.. Han har väl jobbat för de ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-08-06 01:18
Ingen är en vinnare i mina ögon.