Betala med smspengar?
Hejhej har googlat ett tag och hittar inget speciellt ställe där man kan betala med smspengar, endast busstrafik runt om i sverige, finns det ens någon hemsida där man kan betala med smspengar och tex köpa en vara? såg att man kan betala med smspengar via paypal dock bara i usa canada osv, vet ni nån hemsida som man kan betala med smspengar kontantkort? tackar föööör svaaaaaaaar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är du i behov av att köpa något för SMS pengar eller? Antar att det inte skulle fungera något vidare i Sverige då kids skulle kunna köpa vad som helst med sina telefoner.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skulle ju gå om man hade 18årsgräns, och att man var tvungen att ha ett registrerat kort, och att dom kollade det. Men det skulle nog bli för jobbigt..
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Får väl la åka buss för 1000kr då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du måste spendera 1000 kronor menar du? Har du snott din otrogne pojkväns telefon?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Nix tog en annans, vart är din mobil candide? hittar du den inte? hiihi
Om du bara vill spendera pengar så kan du ju ringa utlandssamtal eller nåt, samtidigt som du åker buss.
varför vill du spendera mobilpengar?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
kolla hur japan har de så här års. landkod 0081. sen bara trycka på lite sifror så lär nån svara =D
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Misery_chick: Varför inte spendera pengar?
An0nym87 F21 låter ju lite som om du norpat nåns mobil och tänker bränna så mycket pengar du kan för att jävlas, jag bara undrar hur det ligger till
Tänk om jag har gjort det då? vill du inte hjälpa mig då? :) Nevars fick extremt mkt påfyll när jag fyllde år, behöver bara 75, men men nu har ju jag mera.
Vadå behöver bara 75? Du kan väl spara och använda allteftersom du behöver? Är du full? Är du knarkad?
Moderator
2008-08-05 18:22
Kan du inte bara spara pengarna?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Nej? men har man comviqkompis så håller dom bara 1månad sen blir det ''vanliga pengar'' om man ens har några kvar i slutet av månaden. då blir det dyrt och ringa. Candide: knarkar du just nu?
en annan hade ju tänkt "schysst, det här kan jag ringa för aslänge" , inte "hur ska jag bränna detta så fort som möjligt?"
Surt och ringa när comviq kompisen gått ur kanske.................. och varför skulle man ''inte'' kunna köpa en vara tex en kamera om det nu gick? är ingen ring bög.
vadå "sen blir det vanliga pengar" ? och också: vad tusan är en "ring bög" ?
Ringbög: Ringer jävligt ofta och bara slösar pengar! lät som du skulle ringt sjukt mkt iaf! jaa? du ringer ju för 40öre eller nåt till ''alla comviq telefoner'' i 1 månad sen får du ju fylla på med 75 eller 150 igen om du ska ringa så billigt, annars kostar det väl la 2-3kr per minut när man ringer..
Varför skulle man inte? För att det hade varit precis samma sak som att ge alla kids ett kreditkort att handla vad de vill för. Och alla andra med för den delen. Att kunna köpa saker obegränsat på kredit leder helt enkelt inte till någon vidare ekonomisk situation.
Men om pengarna redan är förbetalda av någon annan så kvittar det väl för dig hur mycket en minut kostar? Fast jag kan iofs förstå att du vill byta dessa minuter mot nånting. Åk buss!
jahoppp så synd om dom då,*gråter*, folk får väl lära sig att veta att nu räcker det, annars går det neråt, men men dom flesta ''svensson'' behöver väl en extra pappa tyvärr. kunde ha 18års gräns som ''krogen''
"Ringbög: Ringer jävligt ofta och bara slösar pengar! lät som du skulle ringt sjukt mkt iaf! " huh?
Misery_chick: jajaja, kanske inte gillar och skicka ''sms'' och ringa, duger med lite pengar på mobilen. bättre att folk ringer upp och slösar på mig :)
jag har lite svårt att förstå det du skriver.
Men eftersom att folk inte kan lära sig att "nu räcker det" så har vi begränsningar på kredit. Och oavsett om det funnits 18-årsgräns eller inte så ska ju kreditgränser snarare baseras på inkomst och betalningsförmåga än ålder.
Misery_chick: ok? dum blondin.
candide: jaja ska åka buss finns ju inget annat sätt
An0nym87 F21 ska du åka buss bara för bussåkandets skull så pengarna går åt, eller har du nånstans att åka? och dum blondin? vad pratar du om?
Misrey_chick: Självklart inte, åker ju buss när jag behöver, undra bara om det fanns nån annan lösning, men tyvärr finns det ju inte det. ringa / åka buss är det som gäller
musik gillar du väl??? ladda hem låtar da. aldrig fel, spel är ju alltid kul, tetris?chack?poker? bara ladda ner,, finns miljoner sidor,, tillå me gratis, man betalar bara för trafiken men spelen gratis, pimpa upp mobilen rejält... låtar kan man ju föra över till datorn å så oxå så.. aaa, mitt tips,,, för du ignonera ju mitt inlääg me att ringa Japan, dem kanske har de kallt där. klart man e nyfiken :P
musik laddar man ner! tetris laddar man oxå ner! bryr mig inte om det e kallt i japan:) blir buss!
förstog itne riktigt, ladda ner? på datorn eller? va menar du, jag menar på mobilen, dee väl nice å ha tetis på mobilen? kommer kosta dig typ 8kr kamikaziiiiii.om Japan anfaller pearl harbor imorgon igen så skylelr ja på dig som vägra ringa och kolla läget:P
Moderator
2008-08-05 19:18
Skänk ditt överskott till unicef, wwf eller nåt annat hippt!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Men som någon sa är det redan betalt och du har sluppit betala (vilket verkar viktigt) så spelar det ju ingen roll om det kostar 40 öre eller 3 kr. När pengarna är slut så kan du ju ladda på med 75kr igen och ringa för det extremt låga priset av 40 öre/samtal. Eller? Dina vänner blir kanske glada att du ringer dom och att dom slipper stå för kallaset? Annars så kan du ju ringa till rädda barnen el nåt liknande? Eller köpa porrfilmer på datorn :)
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till
Misery_chick Exakt vad förstod du inte av det hon skrev? Du som skapade tråden Du kan ju köpa tjänster till datorn och betala med sms, annars tror jag inte det finns något speciellt att köpa.. Men jag hade sparat, tar nog ett tag att ringa upp dom även om det är dyrt.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
KungenKrook P19 ingen fara, jag har lurat ut det nu.
det är ju rätt knasigt att inte fler ställen har så mankan betala via telefon. typ om man beställer kläder, betala direkt via teleräkningen ^^ stabilt =) behöver man inga visakort eller dylikt, och inte heller postförskottsavgiften = )
((MAAD))
Haha... visst jag är nyvaken, men det här måste ju vara en topp 3 tråd av något slag, positivt eller negativt vet jag dock inte :D
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Är det inte vissa ställen i sverige man kan köpa en smsbiljett på tunnelbanan/tåget/bussen? isåfall kan du åka på en "semester " nånstans långt bort?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
oooh köpa porrlullar och åka buss, härligt
Solid: bara att ladda ner spel,filmer osv till datorn och föra över via usb kabel ju!
Men för att uppa tråden,men utan massa skitprat om att spara pengar eller varför. Är det någon som har koll på några sajter man just kan betala med mobilpengar?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Har du hört talas om ett företag som har skitcoola grejer till nallen? Dom heter typ Jamba eller nått.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Går att skänka pengar till tex Rädda barnen och såna företag det är mitt tips iaf.
var du tvungen att tanka på allt på luren? du kunde sålt värdebevis på tradera. för jag vet hur mkt du älskar tradera. lol
du kan ju supporta whoa eller som någon sa: välgörenhetsorganisationer
vadå? jag dyster?
greggan: Emot min kultur att skänka pengar tyvärr, bor i småland och då håller man inte på med sånt trams!
An0nym87 P21 Varför tankar du på alla direkt då? Och inte sparar värdebevisen så du tar 1 i taget?
be the change
JackVegas- P22: bra fråga :)