varför kör djur alltid doggystyle?
tänkte på att dom flesta djuren oftast kör doggystyle, varför? ja förstår att det är lättare för dom med tanke på deras kroppsform men fan varför kör dom flesta alltid den ställningen? :) hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
valar och krokodiler kör nog nån slags missionär i guess;P
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
men annars besvarar du ju din egen fråga...
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
jag skulle vilja se lady och luffsen göra 69an
hahaha på tal om så heter ju lady och lufsen på engelska "Lady and the Tramp"
för att de ska kunna fly fort? samma anledning som djur skiter och pissar stående.. alltid redo att fly.. i naturen gör man allt för att inte bli tagen off guard.. fort ska det gå.. hundar kör ju dock bara inledande i "doggy style" sedan sitter de fast i varandra ass to ass en bra stund, vette fan varför det är så, för att försäkra att honan ska befruktas ordentligt antagligen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
utanAttTveka: hundar kör ju 69 sjukt ofta, dock inte av sexuella skäl.. har sett hundar stå och nosa och slicka varndra i röven hur många gånger som helst..
Alltså. Ju mer jag funderar över denna frågan desto mer bisarrt korkad blir den ;( Det är väl långt ifrån "alla" djur som parar sig på det viset utan främst djur som går på fyra ben? Dessutom skulle det väl vara ganska fysiskt ologiskt om en tjur plötsligt gjorde en spänstig volt i luften & låste fast sig själv i rygg-mot-rygg-läge med kossan? Eller om de la sig ner i hagen & skedade?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
joel jaaa precis, men här pratar vi sex :D däremot skulle jag vilja se hacke hackspett gå lös och slicka sönder den gula pippin *hackedyhackedyhackedy* slarvsylta
det är för att djur inte har känslor, dom vill inte se sina offer i ögonen
haha lady and the tramp hahahaha
Fråga Eskil Erlandsson. Han har koll på vad djur gillar.
Göteborg på låtsas.
Cocaine Cowboys: sjukt ologiskt inlägg.. har man inga känslor är det väl inga problem att se sina offer i ögonen? pimpslap: ja men alltså alla däggdjur går ju i princip på fyra ben? finns det några andra än människor som går på två? finns ju verkligen inga som går på fler än 4.. och förmodligen skulle doggystyle vara det vanligaste sättet att ligga i skogen med om vi levde där utan verktyg och väggar att gömma oss bakom.. kolla på filmen quest for fire, finns en grym scen där en bofast kvinna lär en grottman att ha sex face to face :) sedan kan man ju disskutera hur mycket regisören vet om hur det gick till back in the days..
UtanAttTveka: haha! ok ja låter ju väldigt upphetsande det där..
Joel413 P24 De sitter fast ''ass to ass'' eftersom att picken på hanen sväller upp och de tar sig inte loss helt enkelt.
:D varför är det inte så hos oss :(
Dessutom skulle det väl vara ganska fysiskt ologiskt om en tjur plötsligt gjorde en spänstig volt i luften & låste fast sig själv i rygg-mot-rygg-läge med kossan? Eller om de la sig ner i hagen & skedade? HAHAH! xD
varför skulle de inte göra det doggystyle? hade alla fyrbenta djur kört missionären hade du säkert gjort en tråd om det också..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
simba kan skeda, så varför skulle inte mamma mu kunna?
UtanAttTveka F20 du jämför mej med en kossa.. =/
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Joel413: JAG är medveten om att många däggdjur är fyrbeningar, det jag opponerade mig mot var trådskaparens påstående om att "de flesta djur" kör doggystyle. Däggdjur (eller ja, "ryggradsdjur" för den som är petig) är inte "de flesta djur" eller ens en övergripande majoritet av alla djurstammar. Men jag är som sagt ganska införstådd med att majoriteten däggdjur oftast coochie coochar bakifrån, & jag tycker det är rätt logiskt & inte så mycket att ifrågasätta om man betraktar hur de är "designade".
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
sen så har väl inte så många djur något större intresse av avancerade ställningar, de har ju inte riktigt sex för att det är kul på samma sätt som vi.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
kimhari: jag vet hur det funkar det jag frågade mig var varför.. det du säger är som att säga att man äter mat för att man sväljer den efter att handen stoppat in den där.. pimpslap: my bad..
ÄR DET INTE SÅHÄR: människan överlever bäst i familj (eller har åtminstone historiskt gjort det), och för att man ska bli kär etc, har kroppen då desognats på olika sätt så att man skall köra missionären. hundar och andra djur bildar inte familj etc därför kör dom fortfarande doggystyle
ÄR DET INTE SÅHÄR: människan överlever bäst i familj (eller har åtminstone historiskt gjort det), och för att man ska bli kär etc, har kroppen då desognats på olika sätt så att man skall köra missionären. hundar och andra djur bildar inte familj etc därför kör dom fortfarande doggystyle ... Eller så är det helt enkelt djävligt svårt för exempelvis två elefanter att styra upp ett knull i missionären?
nej. det är ju ingen förklaring på själv fenomenet? "dom gör det inte därför att dom inte kan" förklaringen är ju tvärtom, att människor kör missionären för att sex skall vara mer känslosamt. det är ju människan som avviker
jag ser verkligen inte vad sexställningar har med kärlek att göra.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
69, he-he-he-he.
soundcloud.com/brormusk/sets
haha så jävla söta batman o hans tjej var
pimpslap: haha! sjukt bra inlägg..
Den här fisken parar sig genom att honan lägger egg i vattnet. Sen plockar hon upp dem i munnen.
Hanen har fjäll på magen som ser ut som ägg, när honan försöker ta de äggen så lägger hanen satsen i honans mun och befruktar äggen.
Innovativt om något.
Sidan jag läste detta på
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
pimpslap: haha! teorin verkar ha blivit överbevisad där....blev pimpslappad helt enkelt
Apor borde ju fan köra missionären? Hur gör fåglarna ens, dom kan ju liksom bara stå, inte doggy eller missionären iallafall....
Producent
2008-07-29 21:07
orkar man googla, slipper man göra trådar som sagt :)
Toastare
2008-07-29 21:08
fåglar hoppar upp där bakpå. Alla har väl sett två duvor få till det. Apor kör ju lite hur som. They like it.
Jag skyller allt på Emma!
Producent
2008-07-29 21:11
Apor kör ju alltid som "tarzan" :) and that must be the reason im doin it.
Såhär mysigt kan ett par gorillor ha iallafall:
Producent
2008-07-29 21:20
aggravation P18 och den ställningen kallas doggystyle ja :)
Inte den dom kör senare i klippet ;)
det här med att stå i knävecken borde ju testas... är det fortfarande doggy?
Toastare
2008-07-29 23:19
ÅH herregud djungelporr! En gång fick jag en liveshow av babianerna på zoo i københavn. Det var kul och se alla föräldrar få panik när barnen frågade "vad gör de?" (eller mer "hvad skaer med aaaaabekatterna mor?!")
Jag skyller allt på Emma!
haha stå i knävecken.. jag vill ha sex med en brud som är så stark.
aggrevation: den senare i klippet är ju också from behind iallafall, sak samma typ.. var på zoo i spanoien en gång är jag var yngre, stod och tittade på babianerna och så helt plötsligt drar en babian av den snabbaste ronken nånsin, tog nog 2 sekunder av sjukt aggresivt runkande innan han var klar, stoirrade på oss betraktare som fan undertiden.. var lite underligt.. men tja nåt måste man väl göra om man sitter bakom galler till allas betraktande..
pimpslap F23 jag vill döpa min son till Dante och min dotter till Janina, har du några invändningar eller ska vi träffas och gifta oss? xD
Simba: Om du ser till att föda fram kräken så är jag gärna med & tränar på att tillverka dem hä hä.
pimpslap F23 haha, jag kan prova.. it's a date! :P (jag var för fan seriös...)
Simba: Jag också? Kan du föda barn så går jag med på precis vad som helst! Iofs hatar jag de små krypen but still, det hade vart bra häftigt att se.
joel den här tekniken älskar jag. haha hur han klämmer på ollonet lite. och sen självklart att han städar upp efter sig..............................