Kirurgisk omskurning?
Alltså omskärelse i vuxen ålder.. Hur fungerar det? Borde man göra det? Någon som gjort det? Vad tycker ni som är omskurna osv.. Har funderat lite på det och sådär.. Så.. Säg nåt!
Crocodile Dundee for president!
Producent
2008-07-25 02:00
jag tror det fungerar som så att dom avlägnsar din förhud... har för mig jag såg det på tv4 fakta. (väldans bra kanal för övrigt)
brukar du knulla runt i thailand kan det ju vara en bra idé, sägs att man minskar hiv-risken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skitbra.. Slipper jag trappa ner på min asiatiska hoes..
antagligen så är det bra om du gör en omskärning om du nu behöver de... behöver du inte göra de så kan ja inte tänka mig varför man skulle vilja skära i sin penis.
Sleep is the cousin of death
Vet inte varför jag vill heller.. Något jag började tänka på bara kan inte få ut det ur skallen.
för att det finns ytliga blodkärl på undersidan av förhuden där smittan kan spridas, har man den kvar samlas diverse crap där under och bara äter sig in i dig och dödar dig låååångsaamt, och plååågsaaaamt.... // Leg. Dr. Sun Tzu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
andra nackdelar/fördelar: det gör ont så satan efter operation och tar ett tag att vänja sig vid, men när du är ready to go så tar det lång tid att komma. sånt gillar tjejerna, om du nu bryr dig om dem. *tuff playa*
Toastare
2008-07-25 02:12
kirurgisk OMSKÄRELSE så nu har vi fått det ur världen.
Jag skyller allt på Emma!
Fan jag visste att jag skulle skriva det fel..
jag har aldrig fattat varför t ex albaner har det som sån tradition eller nått att göra omskärelse? kanske är bra för dom senare i livet men stackarna har en halvt kapad penis när dom är kids typ ;)
vadå halvt kapad? :S omskärelse för män har ju en hel del fördelar, men det är såklart illa att göra det på småbarn som inte har något att säga till om, och vad gäller tjejer.. det vill jag inte ens prata om :(
SunTzu P22 asso ja dom kapar ju inte i själva penisen utan förhuden.. men ja hade lust att överdriva det lite för o få de låta värre än vad det är.
Toastare
2008-07-25 02:22
det är ju cleant och känns fresh... inte för att man som tjej bryr sig jättemycket om en förhud heller.
Toastare
2008-07-25 02:22
man=jag...sorry.
sorry för dubbel post men mitt inlägg kan tas som att ja förklarar för dig men inte så ja menar. menar helt enkelt: ja vet att man inte kapar halva penis.. men ville överdriva.
Och nu till den stora frågan som ingen vill ställa för att den kanske får den verka dum: Hur fan runkar man!?
jag gjorde det när jag var 6bast! de ni! vem här vågar slänga fram dasen till en främling med kniv och sax! (fan vad jag grät) Det är muslimsk tradition, men jag har hört att amerikaner också gör det? och judar Som flera andra nämnt det är tydligen bra mot sjukdomar, sen så är den inte lika känslig mot beröring = längre tid för utlösning. Ja hur runkar man då? vi använder oss utav den huden som är kvar, säkert inte lika skönt som för er andra jaggare, som tur är så kan man ha sex istället.
och vem fan är du?
har även hört att den ska hålla sig "renare" också är det bara bull eller stämmer de faktiskt?
Det jobbigaste är ju att inte kunna göra kissbomben, eller docka med andra killar i ens fotbollslag :/
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Renare? Behöver de väl fan inte vara, det lär ju mycket smutsigare efter som förhuden ligger och drar mot underkläderna, Hur fan klarar man sig ? Kan Omskurna har siden kalsonger? MÅSTE KÄNNAS OBEKVÄMT ENLIGT MIG
kokos Nej vi får utlösning utav mjuka plagg (dumma frågor förtjänar dumma svar) BNB När jag gick i högstadiet så var det en kille som fick infektion under förhuden för att det samlades smuts. Man ska tydligen rengöra noggrant där under
och vem fan är du?
Jag syfta inte på utlösning, Jag tycker de skaver så förfärligt när ollonet ploppar ut i siden, så jag undrar ifall ni känner samma sak hela tiden?
som sagt våra ollon är inte lika känsliga som era
och vem fan är du?
Handlar ju mer nu för tiden om renlighet än va det gjorde förut.. Jag har själv tagit bort förhuden och är riktigt nöjd, finns inga nackdelar med det anser jag, bara positiva saker gentemot mig själv och min sexpartner.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
jag blev omskuren när jag var liten, så jag vet inte hur ni andra har det med sex och sånt. men jag har svårt att tro att det tar längre tid för mig att komma än för andra, för det kan gå hur snabbt som helst eller ta en massa tid. sen är ollonet inte särkilt känsligt för tyg eller andra saker. jag kommer inte på några fördelar eller nackdelar med det, utom kanske att det är lättare att runka med förhud. ja och min kuk är ju mkt mkt snyggare, men det är ju en smaksak.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Finns mest fördelar, har själv funderat på det, men jag lider inte av förhud som vissa andra kan göra kanske. Däremot de största fördelarna är ju att det faktiskt blir mer hygieniskt och trevligt - främst för andra. Luktar/smakar inte lika illa, lättare att hålla rent (tycker personligen att det är jäkligt lätt att hålla rent hursomhelst?), man kommer inte lika fort osv.
fantastiskt
Eftersom min förhud ändå går bort då jag får erektion så spelar de inte så stor roll ifall jag skulle ha förhud eller inte..
Omskärelse är väll som på hanhundar, att dom skär pungsäcken bort menar jag
kostar pengar när jag fråga om att göra det. 3lax, jag fick nöja mig med att sy ihop strängen så ja har också slängt fram päänis vid vuxen ålder framför en främling med kniv:P
saaaru..
som sagt våra ollon är inte lika känsliga som era lite "min farsa spöar din farsa" över det där.. hahaha! xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
__virre__ hahahaha! klockrent! Man kör ju bakåtrullat! Är nog säkert mer hygieniskt att vara omskuren om man tänker generellt men det beror ju på personen hur mycket han tvättar den osv. Den får ingen Auto-Rengörings-Mekaniskm direkt!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Borde man göra det? Självfallet borde man det, om inte annat så kan man göra det för att "omväxling förnöjer". Nu har jag personligen inte gjort detta och kommer nog inte heller att göra det, men antar att det ser coolt ut och att man säkert kan sitta och titta på sin penis i ett antal dagar innan man är less.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Nej, det förhindrar inte infektionern såvida man inte aktivt smutsar ner kuken ofta. I såna fall, visst, omskärelse kan vara en fördel.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
kom precis på en sak.. en ökända "kissbomben" måste ju vara bra?? .. pisset är ju sterilt och borde ta bort bakterier under förhuden??? .. . onT: skaver det inte som fan då?? .. kan inte tänka mig den känslan 24/7 . men däremot skulle jag ändå ha vetskapen om att jag kan få den känslan... yaa dig?
Get Random!
Gjorde det när jag va runt 6-7 år och hade valt det själv när det kom på tal (fråga mig inte varför). Men nu är jag nöjd och det känns alltid rent och fräscht. Ibland får man höra från polare om att det kan lukta som fan ibland där nere, men jag har aldrig varit med om något sånt. Har sluppit det hemska påhittet med flensost :)
Men hur jvla svårt äre att tvätta kuken? Haha fyfan, skulle inte ens cutta kuken om jag FICK betalt
Äsch, man gör allt för pengar.
Men hazn dina polare är säkert inte så hygieniska..
Men om förhuden täcker en stor det av ollonet när man har erektion, bör man kanske omskära sig oxå?
be the change
Toastare
2008-07-26 20:07
Omskärelse är väll som på hanhundar, att dom skär pungsäcken bort menar jag det är kastrering och man skär inte bort pungsäcken, man ploppar ut ballsen och syr igen.
Det jobbigaste är ju att inte kunna göra kissbomben, eller docka med andra killar i ens fotbollslag :/ haha
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Jo, de finns många fördelar med att vara omskuren. Just de här att de minimerar risken för sjukdomar. jag har betett mig jävligt oansvarigt med just sex och borde egentligen många gånger ha blivit straffad av naturen genom att vakna nån morgon med en svullen snopp men de har aldrig hänt.. sen blir man ju uthållig som fan. man har liksom kontroll över när man vill komma och så..