namnförslag på son
rubriken säger väl allt, i tanke har vi ky-mani
Vaddå är du dum i huvudet eller? Man låter väl inte randoms på ett internetforum bestämma vad ens barn ska heta? Har ni ky-mani i tanke, så kör på det. Personligen tycker jag att det låter svinfult, men skit i mig.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
haha nej vi låter väl inte folk bestämma bara komma med förslag virre e inte heller så snyggt, rbg
Hampuss ge mig en puss
och vem fan är du?
jag har funderat på det länge och kommit fram till att det inte finns några riktigt bra pojknamn. vad betyder ky-mani ? låter som nåt nån från krypton kan tänkas heta.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ludwig är det finaste pojknamnet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ludvig är najz, det heter min brorson. Frans Ludvig. Låter som en gammal gubbejävel dock. Wilhelm tycker jag är fint också.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Ludwig ÄR fint, men ha då i åtanke att folk kommer kalla honom ludde, vilket inte alls är så fint.
Leif är väldigt fint
fantastiskt
Hector!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
inget "gubb"namn...arvid är jättsöt på en bäbis...men inte på en 17 åring ...jättepoppis med gubb och tantnamn nu ...its gone full circle o folk tycker elsa och beata är sött. nej. alexander baltazar benjamin även christopher i den stavningen fina namn.....tycker jag ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pontus är det vackraste
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Seriöst nu trådskaparen sa att de funderade på namnet Ky-Mani då kan ni inte droppa en massa ludvig och gubbnamn, han vill ha något mer speciellt än så. Jag skulle säga Xavi
och vem fan är du?
steve
Fucks your life up crew Tjabo!
eller stewie kanske
Fucks your life up crew Tjabo!
för att vara seriös. Gösta ! Det är skitcoolt namn och skitgulligt.
fantastiskt
remy- vill man att ens son ska heta Ky-mani har jag fan inga tips alltså. så jag droppade bara de namn jag diggar enough is enough. (ky-mani är jättefint)
vad tusan betyder ky-mani? är det ett namn? är det ett ord på nåt språk? gillar man spaceade namn tycker jag man ska köra på Optimus!
bob marleys son heter ky-mani dammnit!!!
och vem fan är du?
hehehe, kymani är rätt traditionellt egentligen...troooor jag. har bara inga tips på namn i samma stil, från samma håll. (Think jamaica...think maaarrrleeeey) hahaha tror inte de är speciellt skruvat eller spaceat
"Ky-mani is a fitting name for a charismatic artist whose East African name means Adventurous Traveler"
Jag gillar Liam jättemycket.
Benjamin Kalle the Toungetwister N-P the mindblower
Meep meep
Liam Toh vore skitcoolt. Fatta när han uppträcker vad hans namn blir baklänges!
fantastiskt
Peppis Bor man i Sverige och heter ky-mani jo då är det visst skruvat och spaceat
och vem fan är du?
aha. jag tycker att vill man döpa sin son till Ky-Mani så ska man göra det, men jag tror inte det är ett lätt namn att leva med, barn är elaka.
remy- ahah vilken del av sverige är du ifrån?
Varför inte Martin som andranamn och Remy som förnamn
och vem fan är du?
peppis spelar det någon roll? hur många känner du som heter ky-mani?
och vem fan är du?
välkommen till södra sofielund i malmö
just saying- kymani är ju inte speciellt konstigt namn...
Peppis F25 det sticker ju ut, om inte annat.
kim är lite för asexuellt för min smak.
nils är ett tungt namn, dock så kommer han bli retad för nisse pisse av sina onda grannar men om du har tur så kanske deras föräldrar tvingar dom att inte använda ordet pung så alla kids springer omkring och säger "nisse pisse päron påse" istället. :)
ja man ska vara försiktig så ungens namn inte rimmar på något "roligt" det är INTE roligt när man är liten.
(Lite) OT: Får man döpa sina barn till bara en bokstav, typ "J"?
misery- jo helt klart. men de är ju iaf inte påhittat ricki lake namn som typ shanquisha
Ahmed!
kown jag tror inte det. inte 100% på det dock
Remy sa det.. XAVI
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Jon-Herman, Leif-Helge, Stig-Roar, Geir-kenneth eller helt enkelt Ken-ronny.... Dubbelnamn är the ill skit
Duke
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
peppis skulle vara intressant att veta hur många i södra sofielund som heter kymani
och vem fan är du?
remy- för den ovetande. södra sofielund i malmö är ett område som har en stor afrikansk invandrad befolkning. därav exemplet. jag har även bott där i två år.
Nå hur många kymanis träffade du under dina 2år?
och vem fan är du?
du förstår fortfarande inte varför jag frågade vart i sverige du bodde?
Svealand, du har fortfarande inte svarat på min fråga? Jag sökte nyss efter ky-mani och kymani på både eniro och hitta.se men fann 0. Om det inte är ett så pass ovanligt namn som du vill få det till så borde man åtminstone hitta ett par stycken, men nope.
och vem fan är du?
Thor, Bob, Frans och Robin!
bla.