Ninjamannen, vem fan är det?
Alltså, har ninjamannen åkt till sverige enda från japand eller? turtels krigare, Ninjorna Foten som de kallas i filmerna Vem är denna Ninjamannen?? ett mysterium
Producent
2008-07-14 13:40
Fotsoldater kallas dom väl ändå i filmerna?
Konstigt X20 det har du rätt i, sorry jag som är lite snurrig :D
Nån sjuk snubbe som vill ha uppmärksamhet kanske.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
galet varmt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ser trevlig ut. Tror att han är dansk.
Göteborg på låtsas.
han är körd!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
vi hade en cowboy i piteå i fredags, red omkring på en häst i cowboykläder, sen var det ungdomsfestival i badhusparken, inhängnat å så, då står jag där åsså ser jag hur en cowboy på en häst kommer galloperandes igenom inträdet (betalar inte) rider fram till stora scenen, stegrar med hästan för att sedan springa vidare där ifrån, =) mest skumma jag sett denna sommar iaf =)
((MAAD))
Det där är ju inte en ninja, det är en
Road Warrior ! =)
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
självklart är han ingen ninja. ninjas don't get busted!
detta är ninjor:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SunTzu P22 Fy fan, sånt händer bara i USA. Folk är ju efterblivna där.
Bebakshid Jamshid!
HAHAHAHA =) "3000 ppl showed up to not se the ninjas" ;D
((MAAD))
Folk är ju efterblivna där. Man får nog vara lite efterbliven för att inte fatta att det är ett skämt. Onion News kör fake-nyheter :P
Det avslöjas så enkelt genom att barn är världens sämsta skådespelare ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
men duuuuh!
Onion News Network! det är inte direkt en hemlighet att det är riggat :P
kolla på den här med...
:D
haha sista var riktigt bra
"Report: New strain of drug-resistant bassists could be devastating for nation's jam bands" :D Onion for prez! =) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Asså han e ingen ninja han ser inte ut som en ninja fan de här e ett hån mot alla ninjor
Förresten: är det hans hund, eller var det bara en riktigt tursam slump att den parkerade sig där? :) 10-4, over...
Mabande: Det är hans hund. Han brukar klä den i mantel :)
ännu en gång bevissas det att ninjor är det koolaste som finns
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
När jag såg det tänktw jag dirket på Kalle Ninja
Jag tycker ninjamannen är coolast i år!
Fan va seriösa sverige är
haha kalleninja fy fan vilket skämt =)
ellt was here !
haha varantv är ju så jävla bra!
en ninja som har avklippta fingervantar, soppåse, nitar, kedjor och läder.. var är katanan, de klassiska sockeplasten och smidigheten? han sitter ju lite salongsberusad på torget!
Tu m'emmerdes!
kreamteam, även ninjor kan ha tuffa tider. Bara en svacka.
ModernDrunkard P22 kanske utesluten ur dojon eller nåt annat ärekränkande =/
Tu m'emmerdes!
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
So... he's walking the streets of Öland again? ;) 10-4, over...
aaaah! åkte på samma buss som honom från kalmar till öland!!! skulle campa med mina kompisar och när vi hoppade på bussen kom den där pajasen på också, han luktade fett illa och hade världens skarrigaste ansikte, typ såg ut som en vanlig luffare i lite roliga kläder. Han snackade överdriven danska och var helt omöjligt att förstå. hans hund sprang av på en hållplats osv. han gick även runt på bussen och visade upp en tidning som jag inte pallade kolla på. dom bakom mig på bussen sa"snart tar han väl upp en Ak47:a och skjuter ihjäl oss". Allt var konsigt bara. sen när jag kom hem en vecka senare så fick jag syn på "ninjamannen" på löpsedeln. Men irl såg han bara ut som en luffare som frös och hade rånat en punkare på lite kläder.
PAO!
Han är ju uppenbart en skön snubbe!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
bajskorv P21 Fy fan, sånt händer bara i USA. Folk är ju efterblivna där. jag undrar just vem det är som är efterbliven.. onion news network.. hoho
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Jag kom precis att tänka på en scen i Nile City... -Ja det var Cutty Ranks med Rights Again som fick inleda Rub-A-Dub den här veckan med Rudeboy Stig från Glömminge och Bad Boy Rune från Byxelkrok . Bla bla bla. -FRUGAN SKULLE BLI GLAD OM VI FICK SE NINJAMAN ... Jag ser ett tydligt tecken!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
NinjaMannen är NickeMannens mycket coolare storebror.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift