spolatillbaka - DAMN va grym...ja precis... shit... den va riktigt grymt gjort. tror till och med att han gjort ett metallica tema. justice for all, master of puppets bajskorv - ska ringa o försöka få tag på kröli pemezia - verkar grymma dom med. såg i gallery två som fick mig o småle lite. den ena va den med två pistoler o texten "thug for life" o den andra var den med Clintan. Den med Clintan va grym... samy - verkar duktiga dom med joel - jo. det är väl så. han som gjorde mina har flyttat och nu får jag inte tag på han. jag snackade med ett par i jönköping men det kändes inte bra, varför jag ville ha tips är för jag vill snacka med alla dom som ni nämnt tex o förklara vad jag vill göra och framförallt VARFÖR jag vill göra det, för att senare se responsen från artisten. vet inte om det är konstigt eller inte men tycker det e viktigt att artistens värderingar och syn på saker är nära ens egen i och med att det blir ett stort jobb och jag vill att han eller hon ska verkligen vilja göra den. inte bara som ett jobb utan som en statement också. tror den också blir som bäst om man lägger ner själ i den
!LOYALTY!